9.Týmovka

29 4 0
                                    

Sofi/Klára/David

Když se všichni vrátili a byli hotovi Lucka začala vysvětlovat hru.

Vedoucí Lucka:,,Tak zahrajeme si hru Zvířátka."

,,Co?Co to je?Co?"....křičely ostatní děti.

Vedoucí Lucka:,,Ztište se jinak nic hrát nebudeme!"

Najednou bylo hrobové ticho a všichni poslouchali.
Já se koukala na zatažené

Vedoucí Lucka:,,Takže 6 vedoucích se schová někde mimo tábor v lese.A vy jich musíte najít co nejvíce,za nejkratší čas.
První půjdou Modří a 10 minut po nich Červení.
Tak Modří jste připraveni?"

Modří:,,Jo jsme."

Vedoucí Lucka:,,Super.Tady máte mapu a hledejte v zakroužkovaných oblastech.Jakmile najdete nějakého vedoucího,tak ať se k vám připojí.Teď už můžete vyrazit.
Hodné štěstí."

Modří odešli a my jsme ještě zůstali 10 minut v táboře.
Během těch 10 minut jsem šla za Davidem.
David stál opodál s jeho kamarády.V hlavě jsem přemýšlela jestli tam mám vůbec chodit......abych je nějak nerušila.
Nakonec jsem se rozhodla,že tam půjdu.

,,Ahoj."

,,Ahoj Sofi."

Matěj:,,Čau."
Honza:,,Ahoj."

,,Vy se vlastně ještě neznáte.Tak tohle je Matěj a tohle Honza.Moji nejlepší kámoši."

Matěj:,,Takže vy spolu chodíte jo?"

,,Jo,dá se to tak říct."

Honza:,,Hmm,pěknou sis vybral Davide."

Tohle jsem přesně čekala,že budou mít nějaký takový kecy.Jen doufám,že se takhle nebudou chovat pořád.Napohled vypadaj vpohodě a sympaticky.Tak snad takový doopravdy jsou.

Vedoucí Lucka:,,Červení!Pojďte sem.Jste na řadě.

Všichni jsme přišli k Lucce.

Vedoucí Lucka:,,Jste všichni?"

,,Jo."

Vedoucí Lucka:,,Tak tady máte mapu a hledejte v zakroužkovaných oblastech.Když najdete nějakého vedoucího,tak se k vám připojí.Tak běžte.
Hodné štěstí."

Vyrazili jsme.Jako první jsme prohledali horní les.Cesta byla do kopce a pro některé děti byla náročná.Kňučely,bolely je nohy a pořád si na něco stěžovaly.Namakonec jsme tam našli Tomáše a Michaelu.Ti se k nám přidali.Potom jsme se vydali do listnatého lesa.

,,Vidíte někoho?"

,,Ne."

Kiki:,,Nic."

Lucka:,,Jó.Támhle za stromem."

Došli jsme ke stromu a tam byla Lenka.
Už jsme měli 3 vedoucí,ale najednou se ozvaly blesky☇☈

,,Začíná pršet!"

Začala bouřka a silný déšť.Museli jsme se dostat co nejdříve z lesa.Blesky by nám mohly ublížit.

Tomáš:,,Rychle!Musíme ven z lesa."

Najednou obří rána!

,,Aaaaa"...začala jsem ječet.

Kousek od nás uhodil blesk.Byla to obrovská rána.Všichni se lekli....nejvíc já.

,,Nemůžu běžet.Mám ten kotník!"

,,Pojď na záda.Dělej."

Malé děti se chytly vedoucích a mě nesl David na zádech.Snažili jsme se jít co nejtychleji,ale všude byli větve,klacky a překážky.Moc rychle to nešlo.....a navíc jsme byli někde nakonci lesa.

Pokračování příště

Doufám,že se vám další kapitola líbila💚
Těšte se na další😘Omluvte chyby,hrubky atd.Budu ráda za hlas nebo sledování 🌟👌

[POZASTAVENO NA NEURČITO] Proč já?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat