10.Rychle pryč!

41 4 1
                                    

                        Sofi/Klára/David
,,Konečně."

Po 15 minutách jsme vyšli ven z lesa.Déšť ustával a blesky už nebyly skoro slyšet.
Všichni jsme byli mokří a byla nám zima.
Všude bylo bahno a hluboké kaluže.
Už jsme si všichni přáli být v táboře,usušit se a převléknout do suchého.
Zároveň jsem se bála o Modrý jestli jsou vpořádku.Hlavně Klára.

Emil:,,Vidím tábor!"

Po chvíli jsme došli do tábora.Tam už byli i Modří.David mě položil nohama na zem.Poděkovala jsem mu a dala mu pusu.Pak jsem šla obejmout Kláru.

,,Ahoj jsi vpohodě?"

,,Jo.Bylo to hrozný.Kde jste byli?"

,,V tom listnatym."

,,Jsem ráda,že jsme všichni vpořádku."

,,Já taky.Takovouhle bouřku jsem nikdy nezažila."

Vedoucí Lucka:,,Doufám,že jste všichni vpořádku.Tohle jsme opravdu nečekali.Hlásili jen lehké mrholení.
Teďka se běžte všichni povinně převléknout do suchého a teplého.Až budete hotovi přijďte zpět sem a mokré oblečení vemte ssebou.Rozvěsíme vám ho a usušíme."

S Klárou jsme šli rovnou do chatky.
Tam jsme se usušily,převlékly do suchého a s mokrým oblečením šly za Luckou.

Vedoucí Lucka:,,Super holky.Tak teďka vás poprosim aby jste obešly ty menší a vybraly od nich mokré oblečení a donesly mi ho."

Šly jsme do chatek mladších dětí a vzaly jejich mokré oblečení.
Já jsem ještě pomohla pár dětem s výběrem teplého oblečení.No a potom jsme šly s Klárou k Lucce.

,,Tak tady to je.Máme to někam rozvěsit?"

Vedoucí Lucka:,,Skvěle.To by jste byly moc hodné.Támhle u srubu jsou navázané šňůry.Tam to rozvěste."

S Klárou jsme šly ke srubu a rozvěsily všechno mokré oblečení.
Když jsme měly hotovo šly jsme zpět na nástup k Lucce.Všichni už tam čekali.

Vedoucí Lucka:,,Díky moc holky.Tak už tu jsme všichni.Teď si zahrajeme různé hry v jídelně.U každého stolu bude jiná zábava.
Bude tam Monopoly,Aktivity,Prší,Pexeso,Uno a spousta dalších.Tak pojďte."

Všichni šli do jídelny.Tam bylo vše připravené a menší děti se hned rozutekly k Unu a k Monopoly.
Já jsem šla hrát Aktivity.

,,Kláro pojď hrát taky." zakřičela jsem.

Samozřejmě,že nepřišla Klára,ale Róza.

Róza:,,Můžu se přidat?"

,,No nadšená nejsem,ale zakázat ti to nemůžu."

Róza:,,Hele,nejdu hrát,ale jdu ti něco říct.
Včera jsem byla s Davidem v mé chatce, líbali jsme se a bylo to úžasný."

,,Ty si myslíš,že uvěřim takový blbosti?David mě miluje a chodí se mnou."

Róza:,,Věř čemu chceš.Jen se ho zeptej.Jo a neboj......v posteli jsme ještě nebyli,ale věřim,že se to brzo změní.
No tak já zase jdu.Čus"

,,Počkej!Rózo!"

To co mi řekla mě dost rozhodilo.Co když je to pravda?!Vždyť říkal jak je ošklivá,jak ho otravuje a teď se s ní líbá!Ne,ne ona lže!Určitě lže!Zeptám se Davida a on mi snad řekne pravdu.

Rozhlédla jsem se po jídelně a očima hledala Davida.V jídelně nebyl.Pak jsem hledala Rózu.Ne!Ta tu taky není.Musela jsem najít Davida.Vymyslela jsem si výmluvu abych mohla z jídelny.

,,Lucko můžu na záchod?"

Vedoucí Lucka:,,Jo můžeš,ale hned se vrať."

,,Jo,neboj."

Vyšla jsem z jídelny a šla směrem k Davidově chatce číslo 9.Vzala jsem za kliku a otevřela.V chatce nikdo nebyl.Jediné co jsem viděla byl bordel.
Zavřela jsem a šla jsem k dolní louce.
Koukla jsem se na louku a viděla je.......
                  Pokračování příště

Tak co myslíte,že Sofi uvidí?
Pište do komentářů🙂

Doufám,že se vám další kapitola líbila💞Omluvte chyby,hruby atd.🙂
Určitě budu ráda za HLAS a za SLEDOVÁNÍ🌟👌😘



[POZASTAVENO NA NEURČITO] Proč já?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat