13.Chci znát důvod

31 3 0
                                    

                       Sofi/Klára/David

Běžela jsem na záchody.Zamkla jsem se do jedné z kabinek,sedla si na zavřený záchod a brečela.
Přibližně po 20 minutách někdo přišel.
Snažila jsem se být zticha,ale moje hekání a popotahování mě prozradilo.

,,Kdo tu je?"

Podle hlasu jsem poznala Kláru a bez váhání vyběhla z kabinky a objala ji.

,,Sofi?!Co se stalo?!"

,,Da-da-vi-d-d." vysoukala jsem ze sebe a pak se znovu rozbrečela.

,,Ale no tak.Klid Sofi." řekla a objala mně.

,,Ne-nemů-žu o tom mlu-mlu-vit."pořád jsem brečela a mluvila koktavě.

,,Tak pojď řekneš mi to v chatce."

Šli jsme spolu do naší chatky kde mě Klára trochu uklidnila.
Tam jsme si sedly na mou postel,rozdělaly čokoládu a já začala vyprávět.

,,Pohádala jsem se s Davidem.On odešel do své chatky a já šla za nim.Když jsem přišla viděla jsem ho jak se líbá s Rózou."řekla jsem a popotáhla.

,,Možná to udělal naschvál,aby ti ublížil.Na tady máš kapesník."

,,To si nemyslim....Přitom říkal,že Rózu nemá rád." řekla jsem a vysmrkala jsem se.

,,To se nějak vysvětlí.Uvidíš."

,,Nic se nevysvětlí!Prostě je to děvkař,kterej chodí s jednou,spí s druhou a líbá se se třetí."

,,Určitě to mělo nějaký důvod.Pak za ním budeš muset zajít."

,,Já za nim fakt nepůjdu po tom co mi udělal."

,,Musíte si to vyřikat.Třeba se ti romanticky omluví a dáte se zase dohromady.Zajímá tě důvod ne?"

,,Samozřejmě,že mě to zajímá,ale půjdu za ním třeba až zítra.Musim se uklidnit a vzchopit se."

Když jsem dovyprávěla tak jsme si zahrály prší.Bylo to super.Trochu mě to uvolnilo a já zapomněla.Ale né na dlouho.......

🔔,,NÁSTUP na hru!"🔔zakřičeli vedoucí.

V hlavě jsem chtěla hrát,ale zároveň být teď s Davidem v týmu?!To ne.....
Radši trochu zasimuluju a budu v chatce.
Lehla jsem si do postele a Klára řekla,že mi neni dobře a hru hrát nejdu.
Zdravotnice mi přinesla teploměr,ale teplotu jsem neměla.

Zdravotnice:,,Může to být vyčerpání nebo špatný pitný režim
.Každopádně lež,odpočívej a svačinu ti odpoledne přinesu."

Tak jsem celé odpoledne ležela,četla si a v duchu pořád myslela na to,co se dnes stalo..... Pokračování příště

Tak je tu po delší době další kapitola👌Byla trochu kratší,ale to je lepší než nic💞Doufám,že se vám líbila💋Pokud ano budu ráda za hlas a sledování🌟🔝
Jako vždy omluvte chyby,hrubky atd.💙
Těšte se na další díl💥Užívejte zimu a nezapomeňte.....už jen 12 DNÍ DO VÁNOC!!!!!!🎄👌❤

[POZASTAVENO NA NEURČITO] Proč já?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat