Abba´s POV:
OMG o Jimin θα με φιλοξενήσει!! Για να ειμαι ειλικρινής, μόλις ειπε η Gi πως δεν υπάρχει χώρος στο σπίτι της νόμιζα ότι θα κατέρρεα μπροστά τους, αλλα ευτυχώς ο Super Man Jimin εμφανίστηκε! Παλι Καλά!
Ανοίγω την πόρτα πολυ ήσυχα και περπατάω με βήματα πιο ησυχα και από γάτας και μπήκα στο μπάνιο.
Μόλις βγήκα, δεν άκουγα τίποτα, το σπίτι ηταν άδειο οπότε υπέθεσα ότι οι δικοί μου έλειπαν..έκανα λάθος.Μόλις κατεβαίνω την σκάλα είδα τον πατριό μου στον καναπέ με είναι τελειωμένο μπουκάλι Whiskey να κοιμάται. Περπατούσα στις μύτες των ποδιών μου για να παω στην κουζίνα.
Για κακή μου τύχη η μάνα μου ήταν εκεί.. και με περίμενε.Με το που την βλεπω να με κοιτάει με αυτο το γνωστό της δολοφονικό βλέμμα πήγα να τρέξω μα με έπιασε απο τα μαλλιά και με έριξε στον τοίχο. Άρχισε να με βαράει και να μου φωνάζει:
" ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ΕΕ? ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΣΚΆΣΕΙΣ!??! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΆ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΒΡΏ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΓΕΝΝΉΘΗΚΕΣ"Είχα ξαπλώσει στο πάτωμα και πριν φύγει μου έριξε μια κλωτσιά στο στομάχι..
Μάζεψα όση δύναμη είχα και σηκώθηκα να την κοιτάξω. Με κοίταζε έκπληκτη.Συνήθως εμένα κάτω για πολύ περισσότερη ώρα γιατι φοβόμουν να ξανασηκωθω.
" Όχι"
" Χα! Με γελούν τα αυτιά μου? Μήπως είπες..οχι?!"Το βλέμμα της σκοτείνιασε ακομα περισσότερο και ήμουν σίγουρη πώς αν συνέχιζα θα έσκαβε τον λακο μου! Αλλα τα ήθελε ο κωλος μου...
" Είπα Ο-Χ-Ι ! "
Πήγα να φύγω..και με άφησε!
" Θα δεις! Που το παίζεις τρανή! ΘΑ ΣΕ ΚΛΕΙΔΩΣΩ ΣΤΟ ΔΩΜΆΤΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΑΠΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ!"
" Όπως επιθυμείς! "
Έτρεξα στο δωμάτιο μου πριν φαω και αλλο ξύλο και έκλεισα την πόρτα.
Σε δευτερόλεπτα άκουσα τον ήχο της πόρτας να κλειδώνει." Θα σε αφήσω να σαπησεις εκει περα μεχρι να πεθάνεις!"
Wow! Πρώτη φορά την βγάζω τοσο καθαρή! Χα!
Ελεγξα αν τα ολα ηταν έτοιμα, πήρα τα χρήματά μου, φορτησα το κινητό μου και έκατσα να διαβάσω.
Αργότερα έπεσα για ύπνο.
YOU ARE READING
-My Saviour-Jimim ff #WWSA2k2018 #JJAGC18 #BKAW18
RandomΜε έπιασε από τα μαλλιά και μου βάρεσε το κεφάλι στον τοίχο του δωματίου μου γελώντας δυνατά..και εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, παρά να κάθομαι και να τις τρώω. Δε θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα όμως. Σκοπεύω να φύγω μακριά χωρίς να δώσω λογαριασμό...