J: Μην ανησυχείς μωρό μου. Δεν πρόκειται να σε αφήσω ούτε στιγμή!
Εκείνη την στιγμή άκουσα το κινητό μου να χτυπάει.
Ποίος μπορεί να είναι;
Με το που είδα το νούμερο πέταξα το κινητό μακριά μου και χώθηκα στην αγκαλιά του Jimin.J: Τι έγινε μωρό μου;! Ποιός πήρε;!!
Σήκωσα το κεφάλι μου ώστε να μπορεί να με κοιτάξει και είχα ήδη γεμίσει το πρόσωπό μου με δάκρυα.
Α: ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΈΡΑ ΜΟΥ!!!
Το κινητό συνέχιζε να χτυπάει και εγώ συνέχισα να κλαίω με λυγμούς στην αγκαλιά του Jimin.
J: Tι!?!
Α: Σε παρακαλώ Jimin σε ικετεύω! Μην αφήσεις αυτήν την μάγισσα να με βρει! Δεν θέλω να φύγω μακριά σου!!Εκείνος συνέχιζε να κοιτάει με μίσος το κινητό που χτύπαγε για δεύτερη φορά.
Με σήκωσε ώστε να ελευθερωθεί από το κράτημά μου και πήγε προς το κινητό το οποίο είχα πετάξει μέτρα μακριά.Α: Όχι Jimin σε παρακαλώ μην απαντήσεις!!
Σα να μην με άκουγε καν συνέχιζε να περπατάει προς το κινητό και εγώ έκλαιγα πιο δυνατά.
Μόλις το σήκωσε απτό πάτωμα είδε την κλήση και απάντησε.A: JIMIN!!!
Με κοίταξε με στοργή σα να μου λέει πως όλα είναι καλά και έβαλε ανοιχτή ακρόαση ενώ παράλληλα ηχογραφουσε την κλήση με το δικό του κινητό.
Από μέσα ακούστηκε η σατανική φωνή της μανας μου. Μίλαγε ψιθυριστά και ψύχραιμα και αυτό ήταν που με τρόμαζε περισσότερο.
Ξέρω ότι δραπέτευσες Άμπα, πρέπει ν περνάς απαίσια έξω στο κρύο, στην βροχή, στο σκοτάδι. Αργά ή γρήγορα θα σε βρούμε, ακόμα και αν χρειαστεί να ψάξω όλα τα σπίτια της Νότιας Κορέας. Και όταν σε φέρω σπίτι, θα σε βασανισω όσο ποτέ πριν, θα σε κρεμάσω ανάποδα και κάθε μέρα θα σε γδερνω από κάτω προς τα πάτω, μέχρι να φανούν να κοκκαλακια σου, Και μετά ξέρεις τι θα κάνω;
J: Δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα γιατί η Άμπα είναι πλέον μαζί μου. Και θα είναι για πάντα!! Ψάξε όσο θες αλλά στα κωλοχερα σου δε θα ξανά φτάσει ποτέ! ΤΟ ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ?!?!
Χαχαχαχα νεαρε μου, απ οτι φαίνεται η κόρη μου έπεσε σε καλά χέρια. Τώρα όμως πρέπει να γυρίσει στο σπίτι της.
Σηκώθηκα από τον καναπέ και πήρα το τηλέφωνο στα χέρια μου.
Α: Δεν έρχομαι σπίτι ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα! Εκεί μέσα είναι βασανιστήριο οχι σπίτι. Τώρα βρίσκομαι σπίτι μου και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
YOU ARE READING
-My Saviour-Jimim ff #WWSA2k2018 #JJAGC18 #BKAW18
RandomΜε έπιασε από τα μαλλιά και μου βάρεσε το κεφάλι στον τοίχο του δωματίου μου γελώντας δυνατά..και εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, παρά να κάθομαι και να τις τρώω. Δε θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα όμως. Σκοπεύω να φύγω μακριά χωρίς να δώσω λογαριασμό...