Κεφάλαιο 2ο

51 11 1
                                    

Έφτασα σπίτι και καθώς μπήκα -όπως βγήκα, ειδα κάτι που με άφησε μαλάκα! Η πόρτα ήταν σπασμένη και τα πράγματά μου ηταν διασκορπισμένα παντού! Ε ντάξει ως εδώ! Βγήκα απ'το δωμάτιο και έψαξα όλο το σπίτι να βρώ την μανα και τον πατριό μου. Ψυχή στο σπίτι. Περίεργο! Κάπου θα έχουν πάει λογικά.... Και οι δύο ομως?!!
Δεν έδωσα και πολύ σημασία στην απουσία τους.Αντιθέτως έφτιαξα κάτι να φάω και έβαλα να δω λίγη τηλεόραση.
Πάλι καλά που παίζει και καμια ταινία!

...
Πέρασε 1 ώρα!
...
Πέρασαν 2 ώρες..
...2:30
Ε πού στο καλό είναι?!

Έκλεισα την τηλεόραση και πήγα να συμμαζεψω τα πράγματά μου και να τα βάλω στην θέση τους. Βάζοντας την βαλίτσα κάτω απ'το κρεβάτι, ξάπλωσα και ύστερα με πήρε ο ύπνος.

Το επόμενο πρωί...

Το βράδυ κοιμήθηκα πολύ ησυχα! Υπερβολικά πολύ ήσυχα θα έλεγα!
Είχε πολύ..ησυχία!

Αν και δεν έχω ξυπνητήρι -όπως τα νορμάλ παιδιά, καταφέρνω και ξυπνάω πάντα στην ώρα μου.

Πήγα στο μπάνιο έκανα τις γνωστές δουλειές, κατέβηκα κάτω για πρωινό και προς μεγάλη μου έκπληξη οι γονείς μου κοιμόντουσαν στον καναπέ. Μα που στο καλό είχανε παει? Έφτιαξα ενα τοστακι πήρα την τσάντα μου και έφυγα..

Στο σχολείο...

Σήμερα είναι η τριτη μέρα μου στο σχολείο. Όλα τα παιδιά έχουν τα μάτια τους πάνω μου. Γιατί ολα τα κορίτσια φοράνε τα ίδια ρούχα? Τι πραμα είναι αυτό!
Να τις βλέπεις όλες με καρό φούστα με σακάκι και γραβάτα και γω να σκάω μούρη με μουσταρδι τζιν και φούτερ Nirvana! Low profile κυρά μου! Είναι μέχρι να πάρω και εγώ την στολή μου. Βασικά διόρθωση.. μέχρι να αποφασίσουν να μου την δώσουνε.

Μέχρι ν χτυπήσει το κουδούνι είπα ν κάνω λίγο βόλτα στους διαδρόμους μπας και μαθω καθόλου το κτήριο. Βέβαια..μεταξυ μας χλωμό το βλέπω!

«Ο! Η τάξη μου! Πρόοδος!» σκέφτηκα

Με το που το είπα χτύπησε το κουδούνι οπότε ήμουν μόνη μου στην ταξη μέχρι να έρθουν και τα αλλα παιδιά.
  Έκατσα στην θεση μου, έβγαλα ενα τυχαίο βιβλίο και άρχισα ν το διαβάζω. Σιγά σιγα άρχισαν να μαζεύονται τα παιδιά, ώσπου κάποια στιγμή η τάξη γέμισε και ο καθηγητής μπήκε στην τάξη με έναν νεαρό δίπλα του.

Κ: Καλημέρα παιδιά! Έχουμε έναν καινούργιο μαθητή στο τμήμα μας! Park Jimin συστήσου στους καινούριους σου συμμαθητές! Λόγω ξαφνικών αλλαγών στο σχολείο του αναγκάστηκε να εγγραφεί στο δικό μας.

J: Γειά σας, ονομάζομαι Park Jimin και κατάγομαι απο την Busan αλλά μετακόμισα στην Σεούλ κάμποσο καιρό πρίν. Να με προσέχετε!

χαμογέλασε χαρούμενα.

Κ: Λοιπον Jimin επειδή η τάξη είναι γεμάτη και δυστυχώς δεν υπάρχουν κενά θρανία θα πρέπει να κάτσεις δίπλα σε ένα άλλο παιδί. Μμμμ...Ίσως...Μπορεις να κάτσεις δίπλα στην Αμπα!
Ωραία! Τωρα το μόνο που θελω είναι να έχω κάποιον να με σκουνταει όλη την ώρα!

Ο Jimin κατευθυνόταν προς το μέρος μου με ενα γλυκό αλλά και ντροπαλό χαμόγελο που καταλάβαινες πως ηταν παιδί χαμηλών τόνων.

Έφτασε στο θρανίο μου και έκατσε δίπλα μου με γρήγορες κινησεις. Ετοίμασε τα βιβλία του και ο δάσκαλος ξεκίνησε το μάθημα.

Είχε συνεχώς το βλέμμα του στραμμένο πάνω μου με ενα ίχνος απορίας.

Μόλις τελείωσε το μάθημα και πήγα να σηκωθώ, η φωνή του με σταμάτησε...

- Εμ με συγχωρείς.. Αμπα!
Θέλω να σου πω πως έχεις υπέροχο μαλλί! Πέτυχες την απόχρωση! Σου πάει!

Για μια στιγμή προσπαθώ να καταλάβω αν μου κάνει πλάκα ή μιλάει σοβαρά.

- Δεν τα βαφω! Είναι το φυσικό μου!
- Φανταστικό! Απο που είσαι? Δεν μοιάζεις να είσαι από δω!
-  Ναι είμαι από την Ελλάδα αλλα οι γονείς μου ήθελαν να μετακομίσουμε στην Σεούλ. Ούτε που ξερω πως προέκυψε. Και εσύ καινουργιος ε?
- Μάλιστα! Από Μπουσαν!
- Αμπα! Χάρηκα!
- Jimin!

Μετά την γνωριμία μου με τον Jimin έφυγα από την τάξη και κατευθύνθηκα προς την καφετέρια.
Μόλις έφτασα είδα κατι που με εξέπληξε!

- Gi Eun!
- Aμπα! Τι κανείς εδω?!
- Αυτό θα σε ρώταγα και εγώ!
Σε ποιό τμήμα είσαι?
- Είμαι στο Γ2'!
- Ο! Εγώ είμαι στο Γ3'
- Ωραία! Αν θες θα μπορούσαμε να κάνουμε παρέα στα διαλείμματα!
- Μια παρέα είναι το μονο Που χρειάζομαι τώρα!

Πιαστηκαμε αγκαζέ και κάτσαμε σε ενα απο αυτά τα παγκάκια της καφετέριας αφού πήραμε το φαγητό μας.

Στο απέναντι τραπέζι ήταν ο Jimin με κατι αλλα αγόρια, αλλα δεν νομίζω να τους ξέρει.

- Τον βλέπεις αυτον?
Μου ψιθύρισε δείχνοντας μου τον Jimim.
- Toν Jimin?
- Α τον ξέρεις ήδη βλέπω!
- Ναι είναι στο τμήμα μου.
-  Θες να ξέρεις κατι για αυτόν?

Holoooooo!!!!! Παιδιά θελω να πω ότι καθε ΣΚ θα ανεβάζω κεφάλαιο ή και πιο γρήγορα οποτε μπορώ! Μπαγιηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!

Ντωρακιιιιι:

Ντωρακιιιιι:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
-My Saviour-Jimim ff #WWSA2k2018 #JJAGC18 #BKAW18Onde histórias criam vida. Descubra agora