Πήγαμε στο σαλόνι,παραγγείλαμε σούσι (από το ίδιο εστιατόριο) είδαμε και άλλη ταινία και περιμέναμε να έρθει.
Baekhyun's POV:
Όση ώρα περιμέναμε την παραγγελία τα κορίτσια μου είπαν παρά πολλά πράγματα για τους εαυτούς τους. Περνάγαμε ωραία. Αλλά το μυαλό μου ήταν αλλού, κάτι σκεφτόταν.. η μάλλον.. κάποια.
Flashback....
-Πωω πάει η πίτσα!
- Μισό πάω να παραγγείλω κατι άλλο. Σούσι?
- Δε με νοιάζει, αρκεί να τρώγεται.
- Σούσι. Πάω και έρχομαι.
- Ναι ναι..
Ε: Μισό έρχομαι και εγώ!Καθώς πηγαίναμε προς την κουζίνα, έκλεισα την πόρτα και πήγα να πάρω το σταθερό. Καθώς Άρχισα να μιλάω η Gi στηριζόταν ελαφριά στην πόρτα.Μολις τελείωσα πήγα μπροστά της σε φάση 'θα ανοίξεις την πόρτα'
Για μια στιγμή οι ματιές μας κλειδώθηκαν και εγώ ερχόμουν όλο και πιο κοντά της χωρίς καν να το συνειδητοποιώ.
Ήμασταν σε απόσταση αναπνοής μέχρι που κάποιος από έξω άνοιξε την πόρτα, με αποτέλεσμα να σπρώξει την Gi προς το μέρος μου και η απόσταση μεταξύ μας να μηδενιστεί και τα χείλη μας να ενωθούν.Δεν το περίμενα με τίποτα αυτό!
Αλλά το λάτρεψα.. με έκανε να νιώσω διαφορετικά.
Τοποθέτησα το χέρι μου στο μάγουλό της φέρνοντάς την πιο κοντά μου. Μα από ότι φαίνεται η Gi δεν ευχαριστήθηκε με αυτό και μου έδωσε μια δυνατή σπρωξια ώστε να πέσω πίσω.Με κοίταζε έκπληκτη και σε κλάσματα δευτερολέπτου γύρισε και έφυγε τρέχοντας.
Μέχρι να καταλάβω τι έγινε εκείνη είχε ήδη φύγει.Σηκώθηκα όρθιος και κοίταξα την Άμπα η οποία με κοίταζε με γουρλωμένα μάτια..
Ε: Που είναι η Gi Eun?!!
Εκείνη σήκωσε το δάχτυλό της, δείχνοντας τον πάνω όροφο.
Πριν προλάβω να κάνω ένα ακόμη βήμα με έπιασε από το χέρι..- Εμ.. Baekhyun.. νομίζω ότι πρέπει να φύγεις.
Πήγα να μιλήσω μα δε με άφησε..
- Ξέρω ότι είναι δικό μου το φταίξιμο, αλλά.. ίσως η Gi να νιώσει λίγο πιο άνετα αν.. ξέρεις..
Αναστέναξα και αφού την ευχαρίστησα και την καληνυχτησα βγήκα από το σπίτι. Σκεφτόμουν διάφορα καθώς περπάταγα στους σκοτεινούς δρόμους της Σεούλ.
End of Flashback..
Όχι ρε γαμώτο! Τι ήταν αυτό τώρα.. Γιατί νιώθω έτσι;! Δεν είναι σωστό... Ηλίθιε! Έγινε από ατύχημα.. Μα και πάλι... Ααχχχ Baekhyun!!!!! Πρέπει να παίξεις τον ρόλο σου.. Δεν υπάρχει χώρος για αγάπες. Και αν το μάθει ο Chanyeol θα με σκοτώσει!
YOU ARE READING
-My Saviour-Jimim ff #WWSA2k2018 #JJAGC18 #BKAW18
RandomΜε έπιασε από τα μαλλιά και μου βάρεσε το κεφάλι στον τοίχο του δωματίου μου γελώντας δυνατά..και εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, παρά να κάθομαι και να τις τρώω. Δε θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα όμως. Σκοπεύω να φύγω μακριά χωρίς να δώσω λογαριασμό...