Κεφάλαιο 10ο

43 9 9
                                    


Α: Ε-εντάξει, εσύ ξέρεις..
J: Εμ, θα πρέπει να φύγουμε από τώρα.
Α: Μα είναι ακόμα 16:00.
J: Λυπάμαι..

Μου χάρισε ένα σαχλό χαμόγελο και με έπιασε από το χέρι και άρχισε να με τραβάει.

Άντε και με αυτό το χέρι να δούμε τι θα γίνει...

..

Είχαμε ήδη φτάσει σπίτι. Ο Jimin μου είπε να βάλω μια αλλαξιά ρούχα και τις πυτζάμες μου σε μια τσάντα να πάω να φάω κάτι και να τον περιμένω για λίγο στο σαλόνι.

Όλα αυτά δεν άργησαν να συμβούν. Ετοίμασα τα ρούχα μου, έφτιαξα να φάω μια σαλάτα και έκατσα να χαζέψω λίγο στο κινητό μου μέχρι να κατέβει.

Άκουσα βήματα στην σκάλα και γύρισα να τον αντικρίσω. Φορούσε ένα σκισμένο τζιν παντελόνι, μια μαύρη μπλούζα και άσπρα super star. Φορούσε και μια μαύρη τρομακτική μάσκα που κάλυπτε το πρόσωπό του. Τρομοκρατηθηκα και το κατάλαβε.

J: Δεν χρειάζεται να ανησυχείς, πραγματικά! Έλα πάμε!

Η μάσκα μπροστά από το πρόσωπό του, έκανε την φωνή του πιο βαριά, κάνοντάς με να αναρωτηθώ γιατί φοράει καν αυτή την μάσκα.

Α: Προς τι η μάσκα;

Των ρώτησα δείχνοντας την μάσκα του με το δάχτυλό μου.

J: Μέρος της δουλειάς.

Έπιασε το δάχτυλό μου και το κατέβαζε προς τα κάτω.

Α: Με.. φρικάρει.
J: Θα το ξεπεράσεις! Έλα πρέπει να φύγουμε.

Άρπαξε το μπουφάν του με το ένα χέρι και άνοιξε την πόρτα με το άλλο κλείδωσε και φύγαμε.

Περπατάγαμε με γρήγορα βήματα προς το σπίτι της φίλης μας, καθώς τον ρώταγα συνεχώς για το που πήγαινε και τι θα έκανε εκεί.

Α: Έλα ρε Jimin πες κάτι! Θα πεθάνω από την αγωνία! Άμα πάθεις κάτι εγώ πως θα σε βρω μετά?!
J: Ωφου~! Θα μένεις με την Gi!!! Αμάν πια!!

Τράβηξα το χέρι μου πίσω με δύναμη και του ούρλιαξα όσο πιο δυνατά μπορούσα.

Α: Νομίζεις ότι με νοιάζει το σπίτι;;;!!

Με κοίταξε ξαφνιασμένος και του ουρλιαξα ξανά.

Α: Νομίζεις οτι θα με νοιάζει το που θα μείνω αν πάθεις κάτι;;;! Σε νοιάζομαι Jimin!!

Άρχισα να κοκκινίζω και να βουρκωνω. Του μίλησα πιο ήρεμα αυτή τη φορά.

Α:  Νομίζεις ότι σε εκμεταλλευομαι; Αν σου έχω δώσει αυτή την εντύπωση πραγματικά συγγνώμη!

-My Saviour-Jimim ff #WWSA2k2018 #JJAGC18 #BKAW18Where stories live. Discover now