Κεφάλαιο 18ο

83 8 0
                                    

Με τον Jimin κοιμηθήκαμε αγκαλιά το υπόλοιπο βράδυ και μιας και δεν είχαμε σχολεία δεν είχαμε κάποια έγνοια. (υπενθυμίζω ότι τα σχολεία απεργούν και οτι θα ξεκινήσουν σε 2 μερες)

Ήμασταν στο κρεβάτι του και ένιωθα την καυτή του ανάσα να χτυπάει το πρόσωπό μου μέσα στην ζεστή αγκαλιά του.

Η νύχτα κύλησε ήρεμα.. . τώρα το πρωί ήταν που τα είδαμε όλα..

Abba´s POV:

Χθες ήταν μια απίστευτη μέρα και συνέβησαν τόσα πολλά. Χαίρομαι που έχω τον Τζίμιν να με προστατεύει!

Το πρωί μόλις κατεβήκαμε για πρωινό είδαμε μια γυναίκα να κάθεται με μια κούπα καφέ στο χέρι και να μας κοιτάει σαν να μας περίμενε.

??: Καλημέρα Jiminie μου! Δεν μου είπες ότι θα είχες παρέα..

είπε και κοίταξε προς τα έμενα.. ύστερα τον ξανακοιταξε στα μάτια.

Jm: Μαμά τι κάνεις εδώ!? Δ-δεν μου είπες ότι θα ερχόσουν...
ΜΤζ: Χρυσό μου ήθελα να σου κάνω έκπληξη.. Τώρα πες μου, ποιά είναι αυτή;

Bitch I'm right here I can hear you.

Jm: Αυτή είναι η κοπέλα μου μαμά η Άμπα! Άμπα, απο'δώ η μαμά μου η -βάλτε-ένα-τυχαίο-όνομα-

Της λεει ο Τζίμιν χωρίς δισταγμό ή ντροπή. Αυτό είναι το αγόρι μου!

Αμέσως τα μάτια της γυναίκας ΑΣΤΡΑΨΑΝ!
Τι φάση περνάει ο άνθρωπος.
σκέφτηκα από μέσα μου.

Μτζ: Αλήθεια γλυκιά μου?! Με συγχωρείς πολύ καλή μου για την συμπεριφορά μου. Απλά νόμιζα ότι ήσουν μια από αυτές τις ανόητες κοπέλες που έφερνε ο Τζίμιν όσο ήμασταν ακόμα Μπουσαν!

Ο Τζίμιν είχε σφίξει τα μάτια του σαν να μην ήθελε να το ακούσω και εγώ τον αγριοκοιταξα.

Δηλαδή δεν ήμουν η πρώτη του; 

Γι'αυτό ήταν τόσο καλός εχθές ;)

Σκάσε και εσύ!

Ναι πες μου ότι έχω και άδικο..

Να πω την αλήθεια δεν με πείραζε.. τόσο..

Μτζ: Χαίρομαι τόσο πολύ που ο γιός μου βρήκε μια καλή κοπέλα σαν και εσένα να τον προσέχει και να τον αγαπάει. Ενώ τις άλλες τις άλλαζε σαν τα πουκάμισα, κάθε μέρα με καινούργια!
Α: Α ναι;!

Είπα με έναν ελαφρά ειρωνικό τρόπο καθώς έγειρα το κεφαλι μου προς την μεριά του Τζίμιν, ο οποίος είχε αλλάξει χίλιες αποχρώσεις του κόκκινου και απλά ευχόταν να ανοίξει η γη να τον καταπιεί.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

-My Saviour-Jimim ff #WWSA2k2018 #JJAGC18 #BKAW18Where stories live. Discover now