Κεφάλαιο 7ο

53 11 32
                                    

J: Δεν πάμε να φάμε κάνα Kimchy λέω γω;
Α: Άντε πάμε..

Time Skip~ (I love Time Skipsss.. !! )
                                                                                                                        

Αbba's POV:

Ουφ! Έκσασα! Ουα δες πρήστηκε η κοιλιά μου!
Ωραίο το kimchy τελικά, την επόμενη φορά όμως σούσι. 

Ο Jimin πετάγεται σε μια στιγμή και μου λέει..

J: Έχουμε πολύ χρόνο  ελεύθερο.. θέλω να σε πάω κάπου μα θέλω να ξέρω αν σ'αρέσει η ζωγραφική.
Α: Ε, ναι πιστεύω ζωγραφίζω αρκετά καλά.

Ώσπου να το πω είχαμε ήδη φτάσει σπίτι και ο Jimin ξεκλείδωνε την πόρτα..

J: Τέλεια, τώρα το μόνο που θέλω είναι πας στο δωμάτιο, να αλλάξεις και να με περιμένεις στο σαλόνι!
Α: Μ-μα..

Δεν πρόλαβα να πω κάτι και με έσπρωξε προς την κατεύθυνση του δωματίου, ενώ εκείνος πήγε στο υπόγειο

A few minutes later...

Ήμουν στο σαλόνι και περίμενα τον Jimin γεμάτη απορία. Τι να σκαρώνεις Park Jimin?!

Καθώς σκεφτόμουν το που μπορεί να πάμε και τι θα παμε να κάνουμε εκεί η φωνή του ήχησε στο ήσυχο δωμάτιο και ξάφνιασε..

- Έτοιμη;;

Τον παρατήρησα από την κορυφή έως τα νύχια.. και εκείνος φόραγε μαύρα ρούχα, όπως και εγώ και είχε ένα σκούρο μπλε σακίδιο στον δεξί του ώμο, το οποίο θα το χρειαστούμε.. που;

- Εμμ, ναι υποθέτω;; 
- Τέλεια!

Με πήρε από το χέρι και με πήγε έξω..

Α: Που θα πάμε;
- Θα δειςς!
- Ε άντε.. να δω.
- * smirk*

Πήγαμε μέχρι τον γειτονικό σταθμό και με πήγε σε ενα άγνωστο για εμένα μέρος. 
Στο λεωφορείο όλοι μας κοίταζαν πολύ περίεργα και είχαν κάτσει όλοι στη δεξιά πλευρά του λεωφορείου τρομαγμένοι με αποτέλεσμα να έχει μείνει όλη η αριστερή πλευρά του λεωφορείου μόνο με εμένα και τον Jimin.. ήταν κάπως.. άβολο. Ευτυχώς μετά από αρκετά λεπτά διαδρομής το λεωφορείο σταμάτησε σε μια γειτονιά πολύ πολύ σκοτεινή. Ο Jimin με έπιασε από τον καρπό και κατεβήκαμε.   Η γειτονιά ήταν ερημική και χωρίς λάμπες.. μόνο σκοτάδι..

Το ζεστό χέρι του Jimin ακούμπησε την παλάμη μου, μα τράβηξα βίαια το χέρι μου..

Α- Τι μου πιάνεις το χέρι συνέχεια;! 
J- Για να μην σε χάσω!
Α- Να με χάσεις; Παιχνίδι είμαι;!!
J- Ναι αλλά.. μ'αρέσει κι όλας..

-My Saviour-Jimim ff #WWSA2k2018 #JJAGC18 #BKAW18Where stories live. Discover now