Abba´s Mother POV
Το κωλοπαιδο πολύ μου την σπάει ώρες ώρες! Θεωρείται και κόρη μου. Πήγε να το σκάσει η μικρή και έπρεπε να πάω να την ψάξω. Εγώ και ο άντρας μου έχουμε οικονομικά συμφέροντα από αυτό το παιδί. Την ψάχναμε για πολλές ώρες μα στο τέλος γυρίσαμε σπίτι.
Το εχει ξανακάνει.. το κορίτσι έχει προσπαθήσει πολλές φορές να δραπετεύσει. Μα πάντα γυρίζει πίσω. Δεν έχει τα κότσια να επιβιώσει μονη της..
Αποφάσισα ν την ξεκλειδώσω στο δωμάτιό της και να της πηγαίνω φαγητό μια φορά την μέρα! Και αν το θυμηθώ. Κανονικά θα πρέπει να την αφήσω εκει μεσα μέχρι να πεθάνει..αργά και βασανιστικά. Αλλα όπως είπα έχουμε και συμφέροντα!-//- POV End
Εγώ, η Gi και ο Jimin περνάμε πολύ καλά τις τελευταίες μέρες.. Βέβαια με το 'τελευταίες μέρες' εννοώ τις δυο τελευταίες μέρες. Εγω και η Gi έχουμε γίνει κολλητές πράγμα πολύ περίεργο γιατί γνωριζόμαστε λιγότερο από μια εβδομάδα.
Τον Jimin τον νιώθω σαν τον μεγάλο μου αδερφό! Και για να ειμαι ειλικρινής, χαίρομαι γι'αυτό. Ξέρω ότι η Gi έχει μια μεγάλη αδυναμία προς τον Jimin και ξέρω ότι με το να τον ερωτευομουν, θα ηταν το χειρότερο για την Gi!Χθες το βράδυ..
Άμπα's POV
Χθες ίσως ηταν η καλύτερη μέρα που ειχα περάσει μετα απο 6 χρόνια.
Τα καλύτερα γενέθλιά μου και ο καλύτερος τρόπος για να τα γιορτάσω! Με τους φίλους μου!
Αφού παιξαμε μαξιλαροπολεμο με τον Jimin κάτσαμε να διαβάσουμε, αργότερα είδαμε ταινίες που μας άρεσαν και το βράδυ πέσαμε για ύπνο!
[...]
Το επόμενο πρωί με ξύπνησε για να παμε να φάμε πρωινό και να ετοιμαστούμε για το σχολείο.
Καθώς κατεβαίναμε τις σκάλες είδαμε ενα χαρτάκι κολλημένο με ενα κομμάτι σελοτειπ στην πόρτα.
Ο Jimin προχώρησε βαριεστημένος, άρπαξε το χαρτάκι και το τσαλακωσε αυτομάτως χωρίς καν να το διαβάσει. Πήγαμε στην κουζίνα και κάτσαμε στο μεγάλο τραπέζι στη μεση του δωματίου και τρώγαμε τα δημητριακά μας.
Εκείνος καθόταν απέναντι μου χωρίς συναίσθημα στο πρόσωπο του.
Εγώ από την άλλη αποφάσισα να τον παρατηρήσω λίγο καλύτερα.
Παρατηρούσα ολες τις λεπτομέρειες του προσώπου του και πρέπει να πω οτι αυτά τα χείλια του γαμανε ψυχές! Βέβαια δεν είναι μόνο τα χείλια του που είναι υπέροχα..είναι πολύ όμορφο αγόρι γενικώς. Κρίμα που δεν ενδιαφέρομαι.
Καθώς σκεφτόμουν διάφορα ο Jimin ξαφνικά πετάχτηκε και εγώ έβγαλα μια μικρή τσιριδα.
YOU ARE READING
-My Saviour-Jimim ff #WWSA2k2018 #JJAGC18 #BKAW18
RandomΜε έπιασε από τα μαλλιά και μου βάρεσε το κεφάλι στον τοίχο του δωματίου μου γελώντας δυνατά..και εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, παρά να κάθομαι και να τις τρώω. Δε θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα όμως. Σκοπεύω να φύγω μακριά χωρίς να δώσω λογαριασμό...