15

1K 80 9
                                    

*JIMIN POV*

Dzisiaj zrobiłem sobie wolne, tylko po to, żeby być blisko chłopaka. Gdy ten jeszcze spał ja poszedłem na dół w celu zrobienia nam czegoś do zjedzenia. Po wejściu do kuchni od razu wyjąłem potrzebne składniki do zrobienia naleśników. Gdy miałem już wszystko wziąłem się za robienie ciasta, uprzednio stawiając patelnie z olejem na gazie. Uśmiechnąłem się pod nosem, przypominając sobie uroczy uśmiech chłopca. Po chwili na patelnię wlałem trochę ciasta i zacząłem smażyć, gdy naleśniki były gotowe, polałem je jeszcze czekoladą i postawiłem talerze na stole, zrobiłem nam kakao i skierowałem się do pokoju w, którym przebywał chłopak. Okazało się, że nie spał.

-Cześć, maluchu-uśmiechnąłem się obserwując go, ten zaś zarumienił się i spuścił głowę.

-Nie jestem, maluchem-pokręcił głową bawiąc się palami-I cześć, hyung

-Wyspałeś się, króliczku?-usiadłem obok niego obejmując go ramieniem.

-Hyung, zawstydzasz-wymruczał zakrywając twarz dłońmi-I wyspałem się

-To dobrze-pocałowałem go w czoło-A teraz chodź zjeść, bo naleśniki czekając na ciebie-Młodszemu aż oczy się zaświeciły i ten zerwał się z łóżka zaraz biegnąc na dół. Zaśmiałem się cicho i poszedłem za nim. Ten już zajadał się naleśnikami, a ja usiadłem naprzeciw niego-I jak smakuje?

-Oczywiście, że tak-uśmiechnął się-Jest przepyszne 

-To się cieszę-pocałowałem go w policzek i skończyłem jeść swoją porcję. Gdy chłopak uczynił to samo, zgarnąłem nasze talerze i podszedłem do zlewu myjąc je-Co powiesz na wspólny seans filmowy?

-Mi pasuje-klasnął w dłonie-A kiedy?

-Możemy nawet i zaraz-wzruszyłem ramionami-Podłączę laptopa do telewizora i poszukam kilka ciekawych filmów, które będziemy mogli obejrzeć co ty na to?

-Będzie super-cmoknął mnie w policzek i uciekł do salonu. Zaśmiałem się cicho i pokręciłem rozbawiony głową. Jutro mam się spotkać ze swoim przyjacielem czyli Chanyeolem, a Jungkook ze swoim, którego dalej imienia nie znam. Wzruszyłem tylko ramionami i skierowałem się do sypialni, gdzie zgarnąłem laptopa, ładowarkę i kabel. Wszedłem do salonu, gdzie na kanapie leżał już chłopak z telefonem w ręce. Podłączyłem laptopa do telewizora i uniosłem wzrok na młodszego.

-Może być horror?-uniosłem na niego wzrok

-Boję się horrorów-westchnął spoglądając na mnie

-Przytulę cię w razie czego-mrugnąłem do niego

-Umm, no dobrze-kiwnął głową-Więc przez cały film będę wtulony w ciebie

-Mi to odpowiada-wzruszyłem ramionami i włączyłem jeden z filmów. Ułożyłem się wygodniej na kanapie i objąłem chłopca w pasie od razu przyciągając do siebie. Przez cały film chłopak siedział skulony i wtulony w mój bok. Zdarzało się nawet, że trząsł się ze strachu. Przyciągnąłem go na swoje kolana i od razu odwróciłem twarzą w swoją stronę-Kochanie-ująłem jego twarz w dłonie-To tylko film, nie martw się nic ci nie będzie...

-Obiecujesz?-wyszeptał

-Oczywiście, że tak-uśmiechnąłem się i nie wytrzymałem. Delikatnie wpiłem się w jego usta, chłopak lekko zdziwiony nic nie robił, lecz po chwili oddał pocałunek. Przyciągnąłem go bliżej siebie pogłębiając go. Chłopak mamrotał zadowolony w moje usta. Po chwili oderwaliśmy się od siebie, gdy zabrakło nam powietrza-Kocham cię-spojrzałem w jego oczy-Jesteś moim mały aniołkiem, Jungkookie czy zostaniesz ze mną już na zawsze?

*****************************
ZROBIĘ POLSAT, HA xDDDD

Jak się podoba?

Kolejny rozdział z Chanbaekiem ;)


"Who are you?"// JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz