24 (BONUS +18)

1K 58 2
                                    

*JIMIN POV*

Po wejściu do domu, odłożyłem walizkę młodszego na bok i sam przyszpiliłem go delikatnie do ściany. Wpiłem się w jego usta, a młodszy od razu odwzajemnił pocałunek, tak bardzo go kocham i nie wyobrażałbym sobie życia bez tego malucha. Zjechałem dłońmi na jego pośladki zaraz je delikatnie ściskając co spowodowało u młodszego cichy jęk. Uśmiechnąłem się pod nosem i podniosłem go do góry, chłopak oplótł mnie nogami w pasie i nie przerywając pocałunku skierowałem się do naszej sypialni. Gdy byłem już na miejscu położyłem go delikatnie na łóżku i zawisłem nad nim patrząc na jego spokojną twarz.

-Jesteś gotowy, kochanie?-wyszeptałem-Jeśli nie, to możemy przerwać-pogładziłem delikatnie jego policzek

-Nie przerywaj, hyung-uśmiechnął się delikatnie-Chce tego-Pokiwałem tylko głową i zdjąłem z niego koszulkę i zacząłem całować jego tors. Gdy młodszy wplótł palce w moje włosy ja natomiast przeniosłem się na jego szyję, zasysając się na niej i robiąc krwiste malinki. Zdjąłem z siebie koszulkę i zaraz z powrotem wpiłem w usta młodszego, które były takie idealne.. Sięgnąłem po pasek od jego spodni i zaraz zacząłem go odpinać. Gdy zdjąłem z chłopaka spodnie wraz z bokserkami odsunąłem się od jego ust i przeskanowałem całe jego ciało wzrokiem.

-Jesteś taki piękny, skarbie-wyszeptałem masując jego uda-Idealny-gdy uniosłem wzrok na chłopca ten zakrywał swoją całą czerwoną twarz. Zachichotałem cicho zdejmując mu dłonie z twarzy i ucałowałem jego oba policzki-Jesteś taki uroczy-uśmiechnąłem się i po chwili sam siebie rozebrałem. Gdy byliśmy już nadzy wsunąłem palce do ust młodszego i ten od razu zaczął je ssać. Pocałowałem go czule w czoło i, gdy były odpowiednio nawilżone wyciągnąłem z jego ust i jeden przystawiłem do jego wejścia-Może troszeczkę zaboleć-spojrzałem na niego i powoli wsunąłem jeden palec co spowodowało piskiem młodszego, żeby odciągnąć go od bólu musnąłem jego usta i wsunąłem w niego drugi palec rozciągając go. Gdy chłopak był już odpowiednio nawilżony naparłem penisem na jego wejście i uniosłem na niego wzrok-Jeszcze możesz się wyco...

-Po prostu wejdź we mnie-warknął, a ja tylko zaśmiałem się i złapałem za jego biodra wchodząc w niego całą swoją długością. Kookowi zaczęły spływać łzy po policzkach, więc szybko je scałowałem i pogładziłem po policzku.

-Będę delikatny obiecuje-wyszeptałem i zacząłem się w nim delikatnie poruszać, gdy młodszy błagam i wręcz krzyczał o więcej, ja przyśpieszyłem swoje ruchy bioder do maximum. Jungkook jęczał i wił się pode mną z przyjemności. Gdy byłem bliski spełnienia, złapałem za jego przyrodzenie i poruszałem dłonią w rytm pchnięć. Po chwili młodszy doszedł w moją dłoń a ja zaraz po nim w jego wnętrzu. Zdyszany wyszedłem z niego i opadłem obok. Objąłem jego ciało ramionami i przyciągnąłem do siebie mocno przytulając

-Tak bardzo cię kocham-szepnąłem 

-Ja ciebie też, hyung-wyszeptał z delikatnym uśmiechem


*********************************************
MIAŁAM DODAĆ WCZORAJ ALE W CIUL ŹLE SIĘ
CZUŁAM I NIE DAŁAM RADY....

TEN ROZDZIAŁ JEST DO BANI... NIE WYSZŁO MI

"Who are you?"// JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz