40

664 50 0
                                    

Rozejrzałem się po białym pomieszczeniu i w kącie dostrzegłem skuloną postać. Zmarszczyłem zdezorientowany brwi i podszedłem bliżej skulonej osoby.... Swoją drogą chłopak stawał się coraz wyraźniejszy. Uniósł na mnie swój zapłakany wzrok, a ja mogłem dostrzec wielkiego siniaka pod jego okiem jak i urocze królicze ząbki, i piękne oczy błyszczące się od łez. Ukucnąłem przy nim i delikatnie położyłem dłoń na jego ramieniu, mimo że był to mój sen bałem się, że zaraz mi zniknie. Wziąłem głęboki wdech i przyglądałem się jemu z bliska, właśnie teraz mogłem dostrzec wory pod oczami. Zadawałem sobie w głowie jedno pytanie. 

- Kim jesteś, uroczy chłopcze - dobrze wiedziałem, że mnie nie usłyszy chociaż mógł przeczytać moje myśli. To był mój sen, który kontrolował on sam... Bałem się, że jak się wybudzę to nigdy go nie zobaczę. 

- Kim jesteś? - wyszeptałem drżącym głosem, cisza pomiędzy nami wprowadzała mnie w niewielki szał... Nie lubiłem, gdy było cicho. Wtedy czułem się kompletnie samotny. 

- Sam chciałbym wiedzieć - odparł półszeptem i zaraz mi znikł. Podniosłem się z klęczek i rozejrzałem po pomieszczeniu, w którym znajdowałem się już tylko ja...


**********

Miałam mały problem bo wattpad nie zapisał mi rozdziałów :) ALE na szczęście wczoraj wysłałam mojej becie to do poprawy i jestem spełniona!

"Who are you?"// JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz