İstediklerim

414 40 1
                                    

Ben sınıftan çıktıktan sonra hemen arkamdan neşeli olan hocam çıktı. Hocamda sınıftan çıktıktan sonra sınıfın kapısını kapattı. Sonra bana yavaşça sarıldı ve başımı okşamaya başladı bense hâlâ ağlamaya devamediyordum

"şşşşşş tamam geçti. Ozaman sende babana hediye hazırlarsı olmazmı"

işte olmazdı babamın bugün neler düşündüğünü bilmiyordum oda enaz benim kadar üzgündür eskiden anneler gününde hepbirlikte restorana giderdik ve orda babamla hazırladığımız hediyeleri anneme verirdik o gün anneler günü olduğu için hep annemin istediklerini yapardık ama şimdi eve gidince acaba ne yaşıyacaktım. Hocam beni sakinleştirince birlikte tekrar sınıfa girdik sonra sırama oturdum ve başımı masaya yasladım gözlerimi kapattım ve uyumayı denedim.
-------
"Seokjin hadikalk ders bitti"

bu Yoongi'nin sesiydi gözlerimi azıcıkta olsa açtım karşımda Namjoon, Hoseok ve Yoongi vardı başımı masadan kaldırırken masamın üstünde ağzımdan akan suyu görünce içimden dedimki nebiçim uyumuşum öyle ağzımın suyu akmış. Tabiki Hoseok bunu farkedince hemen çantasından peçete çıkarttı ve bana uzattı. masayı temizlerken Namjoon kitaplarımı çantama koyuyordu masanın işi bittiğinde
Sınıftan çıktık Namjoon benimle birlikte benim evime geldi kapımın önüne geldiğimde Namjoon'a teşekkür ettim ve evime girdim babam evde değildi kesin gene bara gitmiştir normalde ben eve gelmeden o evde oluyordu çünkü bana yemek pişiriyor sonrada geri işyerine gidiyordu. Bu adam salakmı bi ben varım banada iyi bakmıyor birgün gelicek başıma birşey sonra anlatacak benim kıymetimi diyip kendi kendime sinirlendim sonra odama çıktım pijamalarımı giydim ve kendimi yatağa fırlattım sol elimi yastığımın altına soktum ve istediğim defteri çıkarttım ilk sayfasını açınca bakmak istediğim resimi elime aldım. Al işte yine kendimi tutamıyorum yine hergün olduğu gibi minik göz yaşları yatağımın üzerinde. Birden kapı açılma sesi duydum sonunda babamın gelmişti. Resmi ve defterimi yastığımın altına koydum ve ağır adımlarla merdivenlerden aşşaya inmeye başladım ve çok fazla inmeden bir kadın sesi duydum daha fazla inemezdim hemen odama çıktım kapımı kilitledim ve yatağıma koştum ve hıçkır hıçkıra ağlamaya başladım çünkü o kadın bana hiç iyi davranmıyordu altı yaşımdan beri o kadını tanıyorum ve ondan çok korkuyorum ondan nefret ediyorum babamda beni hiç anlamıyor hayatım zengin ama tadı çıkmıyordu her ne istersem alabiliyordum ama yetmiyordu ben annem ve Jungkook'u istiyordum bittek onları istiyorum ama onları alamıyordum niyeki o gün ne olmuştu ki ikisinide kaybetmiştim.

Biz kardeş miyiz [BTS + Kim Seokjin ve Jungkook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin