- Nem akarsz inkább... - kérdezte aggódva Liz. Látta Hermione arcán, hogy csalódott.
- Menj csak. jobban leszek - mondta Hermione, majd felállt az ágyáról.
- Mit fogsz csinálni? - kérdezte Liz.
- Valószínűleg végig hallgatom ahogy Malfoy kielégíti Helenát - sóhajtott.
- Hermione ezt nem csinálhatod magaddal! Nem kell itt lenned és hallgatnod azt az idiótát! Inkább gyere velem - mondta Liz kicsit nagy hangerővel.Draco meghallotta az ismeretlen lány hangját, és felpattant az ágyról.
- Granger... itt van - mondta Draco halkan.
- És? - kérdezte Helena.
- Most... menned kell. Órán találkozunk - mondta Draco.
- Megint kidobsz? Mit akarsz attól a strébertől? - kérdezte mérgesen Helena.
- Hermione nem stréber! -tiltakozott Draco. Tudta, hogy Hermionének hívta a szobatársát, és nem bánta meg.
- Szóval már a keresztnevén szólítod... Inkább ne is beszéljünk többet! - mondta Helena, majd elviharzott a különszobából.
- Hallottad ezt? - kérdezte Liz Hermionétől.
- Az ajtó csapódásának a hangját? Igen, hallottam - mondta Hermione még mindig csalódottan.
- Nem, nem azt! Hanem, hogy Draco azt mondta, hogy... Hermione - felelte Liz. Reménykedett, hogy Hermione ettől egy kicsit boldogabb lesz.
- Biztos véletlen volt, mint ahogy én is Draconak hívtam - mondta Hermione.
- Te jó ég, ne csináld már ezt! Inkább menj, és beszéljetek! Nekem most mennem kell a szobámba. Találkozunk órán - Liz megsimította Hermione kezét, és kilépett a szobából, ezután a bejárati ajtóhoz vette az irányt. Egyszer még visszanézett Hermione szobája felé, majd kilépett.
Draco leült az ágyára egy pillanatra gondolkozni, de aztán felállt, és átment Hermionéhez.
- Én... - mondta Draco az ajtóban állva.- Hallottam mindent. A könyvmolyt, Ront... mindent elmondtál neki? -kérdezte Hermione csalódottan.
- Nem, én csak-
- Azt hittem megakarsz változni -vágott szavába a könnyeit visszatartva.
- Tudom, de Helena-
- Ha változni akarsz és Helena miatt nem megy, azt ajánlom ne barátkozz vele - mondta Hermione, majd elfordult, hogy ne kelljen Draco szemeibe néznie.
- Granger... - Draco olyan finoman és kedvesen mondta ki a lány nevét, ahogy csak tudta. Hermione szeméből elkezdtek kiszökni a könnyek, de gyorsan letörölte pulcsijának ujjával.
- Tudom, hogy nem vagyunk barátok, de ezt nem gondoltam volna - mondta Hermione.
- Sajnálom - mondta Draco. Hallatszott a hangján, hogy tényleg így gondolja, és hogy nem akarta megbántani Hermionét, egyszerűen csak jó viszonyban akart lenni Helenával.
- Legszívesebben most azt csinálnám veled, amit harmadikban - mondta Hermione könnyes szemekkel. Dracoval egymás szemébe néztek, és nevetni kezdtek. Mindkettejüknek eszébe jutott a szép emlék, ahogy Hermione behúzott egyet Draconak.
- Gyere - Draco tartotta a kezét Hermionének, hogy segítsen felállni. - Menjünk órára - felsegítette Hermionét.
- Kösz - mondta a lány mosollyal az arcán.
Összeszedték a cuccaikat Sötét Varázslatok Kivédése órára, és elindultak. Sokat beszéltek út közben, talán ez volt az első alkalom, hogy nem néma csöndben mentek egymás mellett.
- Őszintén szólva, én is utáltam Umbridget - mondta Draco mosolyogva.
- Komolyan? Pedig mindenkinek úgy tűnt, mintha... - kereste a megfelelő szót Hermione.
- Szerettem, hogy mindig megdícsért - Draco ezt büszkén jelentette ki, mire a barna hajú csak megforgatta a szemeit.
- Mintha olyan nagy dolog lenne, hogy Dolores Umbridge megdícsér - mondta gúnyosan Hermione. - Egyébként itt vagyunk - mondta Hermione, majd megálltak a terem ajtaja előtt.
- Menj előre - mondta Draco, majd kinyitotta az ajtót Hermionének.
- Köszi - szólt Hermione zavartan egy félmosollyal az arcán.
Mikor beléptek, Draco egyből észrevette Helenát, aki elég csúnyán nézett rá. Ellenben Lizzel. Hermione mikor ránézett, látta, hogy a szőke lánynak fülig ér a szája.
- Ha akarsz, odamehetsz hozzá - mondta Draco halkan.
- Nem... Lehet, hogy nem vagyunk barátok, de nem akarom, hogy rosszul érezd magad - mondta kedvesen Hermione. Dracoval leültek egymás mellé egy üres padba, nem messze Liztől és a mellette ülő barna hajú fiútól.
YOU ARE READING
Stay With Me | BEFEJEZETT |Dramione Fanfiction • Hungary|
FanfictionEgy korszak lezárult. A háborúnak Voldemorttal együtt vége. Viszont a gyűlölet két ember közt még nem igazán múlt el. A háború után két évvel később vagyunk. Draco Malfoy és Hermione Granger amerikában folytatják tanulmányaikat, ám arra kicsit sem s...