Jacob's p.o.v
21sx....
"Now it's my turn..."-me
sa bangun sa kasi baring dia di katil..kami berkiss..like there's no tomorrow...sambil tutup mata..feeling betul sa masa tu..tapi sa rasa pipi sa basah..sa buka mata..kasi lepas ciuman..tapi dia tidak mo kasi lepas tu ciuman..dia tarik leher sa..she's crying..kenapa daa dia ni..sa pelan2 kasi lerai kiss kami..
"baby..don't be like this..please..."-me
"ermmm...hahahaha..silly me.."-Deydree
dia lap air mata dia..sa pegang dua2 tangan dia..
"lets just forget about me flying.."-me
"no...its okay..I'm okay.."-Deydree
"sure??"-me
I know she's not okay..tinggi ego dia..I know u love me too Deydree..
"yeah...hahahaha...let's just continue from what we paused just now..."-Deydree
dia senyum..manis..tapi masih nampak tu mata dia berair..
"ermmm..J...I want u now.."-Deydree
"really??"-me
dia sentuh muka sa lembut pakai jari dia..
"I just want u now..J.."-Deydree
"ermmm..sounds like begging..i like...i want u now also baby..
tambah lagi sa bangga ni..sa surung2 hidung sa di breast dia..sa buka tu buttons baju yg dia pakai..bila terdedah sudah tu nipples dia...apa lagi..jilat2 lah..hisap2 macam bayi..sambil tu tangan kanan travel pergi bff dia..playing with her clits..nyum..
she's wet..keluar sudah bunyi2 yg sa suka dengar... tambah horny..tambah keras bff sa..
"J...ermmm...J..."-Deydree
"yess baby...say it.."-me
sa mula sudah travel my mouth pergi bawah..kasi kang2 dia..baru sa jilat clit dia..
"arh!...arh!...Jacob..fuck me..please.."-Deydree
sa terus saja jilat cup ice-cream sa...sampai dia tarik2 rambut sa..
"Jacoooobbbbb....yeah...that's it..ermmm..."-Deydree
sa kasi masuk jari hantu sa pg dalam..makin dia tidak keruan..sampai dia ikut rentak mainan lidah sa..badan dia menari dangdut sudah..ermmm..makin sa suka ni..sa hisap clit dia..sampai dia cumm baru sa lepas..n spank punggung dia..
"argh!!"-Deydree
"NAKAL!"-me
sa terus kasi pusing dia..main doggy style..sa tau dia suka ni style..coz..she moans more louder..everytime kami main macam ni..lagi2 lah kalo main berdiri..hahaha...
"yes..J..more..more...arh!..arh!..."-Deydree
"erm...huh...huh..."-me
makin sa kasi kuat hentakan...bergegar dia..she cumm again..sa punya nafas pun sa tidak dapat catch up sudah...betul2 kami ni kan..kalah yg sudah kawin..mungkin kalo kawin..hari2 kali kami bergusti bilik..hahahahaha...
kami main sampai puas..habis 2 game..sambung lagi di bathroom..sekali keluar sambung lagi..gila ni..after the game..dia baring di dada sa..sa mau tanya dia pasal feelings dia skg..coz kalo dia cakap..she loves me..meaning sa tidak payah tunggu lama untuk buat keputusan pasal hidup sa...
"Deydree..after all that we've done..I really want u to tell me the truth about ur feeling..do u love me?"-me
dia diam saja..
"baby.....answer me.."-me
dia tengok sa..sa tengok dia..eye to eye..
"As I've said before J..u already know my answer..."-Deydree
hurmmm...kenapa payah arr dia mo mengaku??
"waw...really...really..berpegang pada prinsip..no love commitment.."-me
sa smirk..
"okay..D..if u said so..well..I really hope the best for us..remember what we've agreed on..FwB thing.."-me
"yeah..for sure.."-Deydree
dia senyum..sa tidak balas..sakit hati bah..keras betul tu hati dia....»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
lepas sa hantar dia balik..sa balik pergi rumah besar..coz my things still there..and..Jared yg akan hantar kami nanti..sampai di rumah..sa naik bilik rest..bunyi phone...hurm.. Deydree calling..biarlah dia..masih sakit dada sa dengar jawapan dia..urgh!!sa ampai tu phone..baru sa mo tutup mata..ada bunyi whatsapp masuk..sa tengok..
"J..what time is ur flight ??"
"ermm..I guess this is good bye.."
"J..are u mad at me??"
"I'm sorry..its just that..I'm not ready yet.."
"J...I'm sorry..okay??"
"okay! fine! don't ever talk to me again!"-DeydreeHurmm...sa tidak balas..sa ampai balik tu phone di meja..sa terus tidur..malas sa mo fikir banyak..
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
YOU ARE READING
Friends With Benefits (21sx)
RomanceWhen it comes to a reality of life, there are people whose afraid to have a dream of becoming his's or her's..let this extraordinary imagination of mine blew your mind..with my writing..enjoy! ● STRICTLY 21SX ● Mixed language Bm, English, Sabaha...