part 50

3.8K 140 7
                                    

Jacob's p.o.v

"J...where are u??aiyo..I'm going to get married soon..weii... wakeup!!"-Dawson
awal pagi sa kena teriak di phone..ermm..malasnya mo bangun..
"ermmm..15 minutes..ko..15 minutes.."-me
tapi mata masih tutup..
"u better be here arr..jaga ko.."-Dawson
"yaa...ko..."-me
"eii..by de way..someone's here..if u don't come menyesal o..hahaha."-Dawson
terus sa melumpat bangun.. Diandra??She's here??
"Diandra!!really??!!"-me
"ermm..tidak tau lah..cuba ko datang sekarang..cepat sikit!!"-Dawson
terus dia end call..apa lagi..punya sa speed up mandi n get ready..tapi spoil dia..pakaian sa bah..macam semua pun tidak ngam..deii..

sa drive pg rumah dorang.. phuh...sampai..ermm..banyak kereta..terpaksa sa park hujung2..deii..sa jalan kaki sampai depan rumah..waw..I saw someone..still the same..tapi makin cantik..

dia pakai baju ikut warna tema wedding c Dawson..peach..I misses her so much..sa mo jak cium dia sekarang ni..sa perhati dia..tapi dia tidak perasan..sa tengok dia tulis something di buku..

'Love will forever remain in us..trust ur love one..cherish every moment together..strong in all circumstances..be forever together..wishing happiness always around u both..love..from Diandra Deydree..ur beloved sister..'

"waw..so touching.."-me
dia langsung tidak mendongak..
"hey hensom..nah here's ur gift..kirim salam arr.."-girl
eik..sa ambil tu gift..
"thank u..kirim salam yg tunduk tu arr..kasi tau dia..she's so beautiful.."-me
sa tengok jak c Diandra..
"hahahaha.."-girl

sa jalan pg duduk di tempat guest kerusi paling belakang.. supaya sa buli nampak dia dengan jelas..then bunyi gong.. brides here..sa pusing tengok belakang..semua orang tengok bride..sa..hahaha..tengok bride of my heart..muka dia nampak cerah..nampak anggun..then dia tertengok sa..muka dia yg tadi mesmerising sama tu kecantikan bride..berubah marah..ermm.. cute..sa kasi flying kiss..terus dia tengok tempat lain..

sa tengok jak dia..tapi tu girl sebelah dia pula perasan..yaii.. hahaha..then ada budak berlari dekat Diandra..baru sa stuck.. macam dunia sa stop tengok dorang..mesra..baby..is that my son??dia then dukung tu budak masuk rumah..sa kejar dorang..sa tengok Dawson dia thumbs-up..sa masuk rumah..ada juga keluarga dorang di dalam.. tapi sa terus naik pg atas..sa kira mo buka tu pintu bilik dia..tapi.. tidak apa sa tunggu..sa tengok jak tu pintu bilik..

tidak lama tu pintu kena buka..sa terus dekat c Diandra..tapi dia mo mengelak..sa terpaksa surung dia masuk dalam bilik..
"what do u want?!"-Diandra
dia tengok sa..tu mata dia..sa rindu betul..
"u..I want u.."-me
sa peluk dia..sa tidak sudah dapat sabar..sa betul2 rindu dia..sa tengok tu Boy yg berbaring di katil..
"baby...Is he our son??"-me
sa lemah pula kalo part ni..dia tolak sa..sa tengok dia..
"baby..please..is that boy mine??"-me
"never in ur dream! he's Dylan's son..u asshole..!"-Diandra
Dylan's son?was it??hurmm.. kenapa sa rasa the boy anak sa??tidak apa..sa akan tau juga nanti..sa pegang muka dia..sa cium..cium.. mula2 dia tidak mo..lama2 dia merelakan pula..haha..i know u miss me too baby..sa travel my lips to her collarbone..sa dengar dia moan...gosh..!bangun kawan di bawah..sa kira mo angkat sudah kaki dia..tapi dia terus tolak sa..then dia keluar..adeii..

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

sa dekat tu boy yg berbaring di katil..sa teliti muka dia..macam muka Diandra..di tangan dia ada gelang..sa pelan2 angkat tangan dia..sa tengok tu gelang..
'Dyson Jr Jericho' wait..JERICHO? that's me..wasn't it??he's my boy?ya..I know he is..sa puai kepala dia..
"son..daddy sorry..I promise I'll be with u n mommy no matter what.."-me
c boy senyum..tapi masih tidur.. haha..I wonder what she calls u??Dyson??Jr??or Jericho?? hurm...well..I'll call u.. son..macam ur granddad panggil daddy son..

sa baru mo keluar dari bilik..
"mommy..."-son
sa dekat dia sa senyum..dia tengok jak sa..dia duduk..
"hey.."-me
sa puai kepala dia...
"who r u???mana mommy Jr.."-son
muka dia mo nangis sudah..
"shuuhh..don't cry baby..I'm ur daddy.."-me
bulat mata dia..bersinar lagi tu..cute..
"daddy??Jr ada daddy??"-son
sa angguk..
"why son??u don't want daddy??"-me
dia tunduk..dia angguk..
"I want..but..mommy said Jr. don't have daddy..Jr. only have mommy n papa n mama.."-son
awww..sakit juga hati sa..
"kawan Jr ada daddy..Jr only have papa..but papa ada mama.. mommy lonely.."-son
hurmm..I'm really sorry son..
"well..now I'm here..I'm ur daddy..I will be with u always.."-me
dia dongak tingu sa..
"really??"-son
sa angguk jak..terus dia happy betul sampai dia lumpat2 di katil..
"yeay..I have Daddy..!"-son
sa ketawa tengok gelagat dia..
"I want to see mommy..tell her U r my daddy.."-son
"okay..come..lets go.."-me
sa dukung dia..dia happy ni..dia pegang rambut sa..muka sa..telinga sa..hahaha..

Friends With Benefits (21sx)Where stories live. Discover now