SALDIRI

916 478 770
                                    

          Çok Kıymetli Okuyucularım. Yeni bölüme hoş geldiniz. Umarım beğenirsiniz. Murat ve Zeynep'in yemek kısmına geldiğinizde medyadaki şarkıyı oynatmanızı tavsiye ederim. İyi eğlenceler. Tüm güzellikler sizinle olsun. 

*************************************************************************************************************

          Zeynep ve Murat merakla Tuğba'nın vereceği cevaba kilitlenmişlerdi.

          ''Evet Zeynepciğim haklıymışsın elimdeki böceği, aracın CD çalarına monte edilmiş halde bulduk. Böylelikle güç kaynağından besleniyormuş'' diyen Tuğba, ufak bir poşet içine koyulmuş dinleme aletini Zeynep'e verdi.

          Zeynep çıkan sonuca şaşırmamıştı. Her zaman hislerine güvenmişti. Şimde de haklı çıkmıştı. Geriye, çıkan dinleme cihazında parmak izi araştırması yaptırmak kalmıştı.

          Zeynep ve Murat ayrılırlarken Tuğba, arkadaşını uyarmayı ihmal etmedi.

          ''Araçta gelirken konuştuysanız kendine dikkat et Zeynep. Eğer bu cihazı katil arabaya yerleştirdiyse ve sizin konuşmalarınızı dinlediyse cihazı senin bulduğunu anlayacaktır. Katilin hedefi olabilirsin''

          Zeynep korkusuz bir komiserdi. Bugüne kadar görevini yaparken bir çok tehditle karşılaşmıştı ama hibirisi onu yıldıramamıştı. Ama Tuğba'nın uyarısı ile hata yaptıklarını anladı. Aslında tecrübeli bir polisti. Ama nasıl olduysa tedbirli olmak aklına gelmemişti. Yolda gelirken Murat ile konuşmalarına dikkat etmemişlerdi.

          Dönüş yolunda Murat, arabayı kullanırken, Tuğba'nın son sözleri hala kulaklarında yankılanıyordu. Zeynep için endişe ediyordu.

          ''Zeynep, şimdi ne yapmayı düşünüyorsun. Bu durumu Volkan'a söyleyecek misin?''

          ''Şimdilik düşünmüyorum. Eğer Tuğba'nın dediği gibi katil bizi dinlemişse Volkan tehlikede olmayacaktır. Katilin hedefinde ben olacağım. Hem Volkan bu olaylarda çok yıprandı. Olayı akışına bırakırsak Burcu ile barışmaya çalışacaktır. Bu da bizim işimize gelir. En azından onları daha iyi takip edebiliriz. Ayrıca en azından parmak izi sonuçlarının çıkmasını beklemeliyiz. Sen şimdilik Volkan'a hiçbir şey söyleme''

          ''Tamam ama katilin ne kadar tehlikeli birisi olduğunu ikimiz de biliyoruz. Senin için endişeleniyorum. Beni yanlış anlama ama evinde güvende olabilecek misin? Senden yararlandığımı düşünmeni istemem, güvenliğin için bu süreçte benim evimde kalabilrsin''

          ''Murat bu sefer iyiniyetle sorduğunun farkındayım ama evde bakmam gereken bir annem var. Onu yalnız bırakamam''

          ''Aşk olsun. O da gelsin. Söz senin yanına bir metreden fazla yaklaşmam''

          Murat'ın son sözleri Zeynep'i gülümsetmişti. Murat'ın bu sefer gerçekten kendisi için endişelendiğini anlamıştı.

          ''Beni düşündüğünü anlıyorum. Ama annemin rahatını bozmak ve onu telaşlandırmak istemiyorum. Hem katil gelirse ona gününü gösteririm. Sen merak etme''

          ''En azından kapıda koruma filan ayarlasanız iyi olmaz mı?''

          ''Sen beni merak etme. Çok iyi karate bildiğimi söylerken espri yapmamıştım''

          ''Neyse polis sensin. Ama Cumartesi gününü unutma. Sinema için söz vermiştin''

          ''Aklımda merak etme''

İstanbul'da Seri KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin