=8=

251 28 2
                                    


Byli jste na plavání.

Plavali jste na výdrž.

Už jsi toho uplavala hodně. Viděl jsem, že už jsi vyčerpaná. Ale ty jsi zatla zuby a plavala dál.

Plaval jsem vedle tebe. Viděl jsem, jak ty tempa už flákáš. Ale nevzdávala ses.

Už jsem se chystal, kdy tě budu absolutně vyčerpanou tahat z vody. Nebo aspoň podpírat. Ale ty jsi stále plavala.

Začal jsem tě povzbuzovat.

,,To zvládneš," šeptal jsem.

Ne, nepovzbuzoval jsem tě do rychlejšího tempa. Já ti říkal, ať to vydržíš.

Byla jsi úplně vyčerpaná, když učitel plavání řekl, "doplavte k okraji bazénu."

Nenechal vás ani vydýchat. Šli jste na skoky.

Takové ty malé skokánky jsem nesnášel. A o to víc, když jste měli skákat šipku.

Copak ten vůl neviděl, že jste vyčerpaní?!

Několik děcek to plavání na výdrž vzdalo. Ty jsi byla jedna z mála, co neremcala a plavala.

Vyčerpaně jsi se postavila do fronty k tomu výčnělku.

Věděla jsi, co nastane.

Učitel tě bude peskovat za to, že neumíš skočit šipku, ale skáčeš placáky.

Kdy by jsi to mohla asi trénovat?

A rodinou na bazén nechodíš a sama nemůžeš. Vždyť chodíš jen do druhé třídy!

Stalo se tak, jak ses obávala.

Placák místo šipky.

Tento byl obvzlášť bolestivý.

Měla jsi zarudlou celou přední polovinu těla.

Litoval jsem tě.

Moc jsi to neuměla, ale měla jsi vydrž a sebeovládání.

Kdybych mohl, už bych mu jednu vrazil.

Anděl StrážnýKde žijí příběhy. Začni objevovat