15

133 9 0
                                    

Nikki

Harry mi priniesol moje oblečenie. Ako som si všimla vybral krásné čipkované spodné prádlo a to červenej farby. Obliekla som sa a vyšla z kúpeľne. Ležal na posteli, pozeral sa do stropu. Je vidno, že je šťastný, za všetko ručí jeho úsmev. Cítila som sa tak inak, ako keby mi niečo lietalo v bruchu, ako keby som sa znovu narodila. Ja asi ho milujem, alebo teda k nemu niečo cítim viac ako predtým. Všetko som mu odpustila, poddám sa tomu to pocitu, ale neviem či nám to vydrží, ak to má prísť ono sa to stane. Jeho zelená oči putovali po mne. Jeho pohľad ma znervózňoval, predsa ešte pred pár dňami sme sa hádali a teraz spíme v jednej posteli. Je to zvláštne. Harry pokynul aby som si ľahla na miesto, po ktorom potľapkal. Nejakým spôsobom som sa donútila ísť tam a ľahnúť si. Usmial sa a mňa hrialo pri srdci. Možno ho naozaj milujem, žeby sa nenávisť v lásku zmenila? Nemožné, to čo ma na ňom najviac odpudzovalo ma teraz priťahuje. Jeho úsmev, ktorý som nenávidela teraz milujem. Nenávidieť je ľahké ale milovať nie. Veľa človek stratí ale za pokus nič nedám. „Som, rád, že si tu ostala," prelomil ticho Harryho chrapľavý hlas. Po celom tele mi zrástla husia koža ale nie strachom ale vzrušením. „Aj ja som rada," úsmev som mu opätovala. Je to všetko divné. „Poďte jesť!" ozval sa krik zdola. Nakoniec sme išli dolu. Na stole boli švédske stoly. Čo im zase prehrmelo hlavou, no som zvedavá čo. Sadli sme si za stôl a čakali čo sa bude diať. „Ako je možné, že si sa sprchovala u Hazzu," nechápal Louis. Pozrela som sa na Harryho, aby mi pomohol. „ Vieš, včera sa niečo stalo s Lucasom a ja som utrpel pár rán," vravel. „Že pár? A čo má potom hovoriť Zayn?" pozrela som sa na Zayna. Všetci sa pozreli na Zayna a nič nechápali. „Včera večer som bola v klube a pristavil ma tam Lucas, ako som ho uvidela odišla som. Keď som išla po ulici, niekto ma zachytil a stiahol do tmavej uličky. Bol to ožratý Lucas, chcel ma znásilniť a ja som mu dala facku. Chcel mi ju vrátiť, ale Zayn mu zachytil ruku. Mňa stiahol Niall k jeho autu a zavolal Harrymu. Chcela som vedieť čo sa tam deje tak som tam šla a to som robiť nemala, pretože sa tam bili. Došlo mi ich ľúto, ale poradili si. Nialla som poslala k Zaynovi, a ja som šla k Harrymu. Dostavili sme sa sem a ja som ho doprovodila do izby, bála som sa, že sa niečo môže stať a tak som tam prenocovala, ale nič sa nestalo," po tvári mi stekali slzy. To čo sa stalo včera, bolo veľa. Nedokážem žiť s pocitom viny, že kvôli mne sa niečo stane im, záleží mi na nich. Nedokážem si odpustiť čo sa stalo Zaynovi a Harrymu. „Ja .... ja podám výpoveď," koktala som. Všetci sa na mňa pozreli. Nevedeli ako majú reagovať. „Na to zabudni, nemáš dôvod to robiť," povedal jasne Zayn. „Iná možnosť nie je, nedá pokoj a nechcem aby sa vám niečo stalo," vravela som im. Zayn sa spolu s Harrym zamračili. Nechcela som aby to skončilo takto. Mám ich všetkých rada a vždy budem. „Ostávaš či chceš alebo nie," povedala Lou. Nechápala som čo tým chce povedať. Nechala som to tak a prikývla som. Nemám náladu sa s nimi hádať. Všetko si musím premyslieť. Všetci sme sa spoločne naraňajkovali a pobrali sa svojou cestou. Sadla som si na hojdačku, ktorá stála na verande. Premýšľala som nad svojimi citmi. Nedá mi to pokoj, moja myseľ myslí len na jednu osobu. Tou osobou je Harry. Vždy sa objaví tam kde som ja a moje problémy. Niekto si ku mne prisadol. Objal ma okolo ramien. Jednoznačne Harry. Konečne som si uvedomila, že ho milujem celým svojím srdcom. Ten jeho úsmev, ma vždy zahreje. Jeho dotyky sú ako niagarské vodopády, ktoré dopadajú na tvrdú zem. Všetko vo mne horelo, všetky jeho dotyky som si užívala, nikdy som nič podobné necítila. Dal mi nežný bozk na líce. Cítila som sa ako v siedmom nebi. Lenže zase ten otravný zvonček. Tak som sa nútene postavil a išla ku dverám. Otvorila som dvere a rovno som stuhla. „Chýbal som ti?" zasmial sa.....

MOMENTSKde žijí příběhy. Začni objevovat