48

71 4 0
                                    

Harry

Čo som to urobil? Ja som jej dal facku. Som hrozné monštrum. Kde sa to vo mne berie? Zayn s ňou šiel niekam na aute. Možno urobil dobre, nedokázal by som byť v miestnosti s ňou. Liam ma dotiahol k ostatným chalanom. Posadil som sa na kreslo, Liam za mnou stál. Louis neveriacky na mňa hľadel. Je mi zle zo samého seba. Ako som to mohol spraviť? Som hajzel nič si nezaslúžim a hlavne ju.

„Harold Edwards Styles, čo si to urobil?" rozkričal sa Niall. Práve sa ozval ten pravý.

Fajn, ale má pravdu. Čo som to do pekla urobil? Nie som hoden aby ma milovala. „Prečo si to urobil?" pokojne vravel Louis, teda aspoň sa snažil. Len som si povzdychol. Nemal som extra náladu im vravieť kvôli čomu to bolo.

Chalani sa to snažili zo mňa dostať ale ja som silne odolával. Je to už hodina a oni dvaja sa nevrátili. Mám o ňu strach. Zazvonil zvonček a Liam šiel otvoriť. Do nášho domu sa prirútilo stádo žien. Vyznelo to vtipne. Každá šla k svojej polovičke až na Perrie a Keysi, ktorá nikoho nemala. Zayn sa ešte nevrátil s Nikki. Takže to bude teraz zlé pre mňa. Teraz je ten správny čas aby som im to vysvetlil. Pravý dôvod prečo som ju udrel. Nechcel som, ono to samé prišlo. Moje reflexy fungovali až moc dobre, aj keď si želám opak.

„Kde je Zayn?" spýtala sa blondína. „A Nikki?" doplnila ju Keysi. Moja sesternica je dobrá mrcha, dobre vidí že som teraz mimo a mi ju pripomína. Začína mi preskakovať. Chalani pozreli na mňa. „Tuto naša kasanova jej vlepil," mrzuto vyprskol Liam. Baby krútili hlavami a mne bolo jasné, že som klesol na nulu nie len u nich ale aj u ostatných.

Stále do mňa drbali a mne to už liezlo na nervy. Nedokázal som už vydržať. Nervy som mal na krajíčku a bál som sa, že im niečo urobím. Postavil som sa a šiel som do kúpeľne, prepláchnem si aspoň tvár vodou. Možno ma to posilní, ale o tom dosť pochybujem. Kde by sa vo mne vzala energia? Som troska. Vracia sa mi to čo som robil ešte počas školy. Nezaslúžim si byť slávny, nezaslúžim si mať také dievča ako je ona. Som niktoš a nič v jednom.

Ako som si opláchol tvár som sa rozhodol ísť do izby si aspoň trochu pospať, snáď sa preberiem a toto všetko bude jeden veľký sen.

Niall

Neverím, on to naozaj spravil. Dal jej facku. Ja ho fakt nespoznávam. To dievča ho miluje celým svojim srdcom. Dala mu šancu po tom všetkom čo jej robil na základnej škole. Vôbec si neváži ju a ani to čo by si vážiť mal. Pre mňa ten chlapec je mŕtvy. Mal by sa dať liečiť, aby jej neublížil viac. Počul som ich rozhovor až sem a to nie som jediný. Zayna to nasralo tak, že mu jednu pridrbal. Predsa už Zayna poznám. Niekedy mám pocit neschopnosti a to je aj teraz.

No najviac ma vytáča to, že mám rád Keysi. Lenže mám strach aby jej Harold niečo neurobil. Viem že ma ľúbi, to predsa aj ja ju. Ale ako vravím, Harry je to čo stojí medzi nami.

Baby sú tu a tiež sa do neho pustili nech im to vysvetlí. Louis a Liam im porozprávali presné slová ktoré po sebe kričali. Respektíve Nikki a Harry len mierne kričal. Ich vzťah je už iný, nie tak ako pred tým. Teraz sa viac hádajú. Majú krízu asi.

Keysi sa chytila za hlavu. Postavil som sa a pribehol k nej, som sa bál o ňu. Ale ona ma len mierne odstrčila a pokrútila hlavou. Pozrela sa po miestnosti. Len si povzdychla, presne ako to robí Harold ak sa niečo udeje. Niekedy som mimo ale aj by som nemusel byť. „Za to môžem ja," vyliezla jej jedna slza. To sme už spozorneli. „O čom to rozprávaš?" ozvala sa Dan. Ja som samozrejme len prikyvoval. „Ak by som jej nevravela o mne a Niallovi a Harrym ako nám bráni byť spolu, by sa to stať nemuselo," to sa už rozplakala. Ona jej to povedala? Preto bol Harry tak nasratý. Dobre viem, že jeho to neskutočne dokáže nasrať. Prečo si nás Nikki zastávala. Mala to nehať tak, dajako by sa to vyriešilo. Nie týmto spôsobom ale lepším. Nikto by sa tam nezranil. „Za to nemôžeš Keysi, je to len Harryho chyba," poklepala ju po pleci Eleanor. Pozrela sa na mňa tými jej uplakanými očami. Musel som ju objať. Proste som mal tú potrebu.

Všetci sme sedeli v obývačke a rozprávali sa o tom čo sa udialo. Harry bol samozrejme hore v izbe a to bola možnosť riešiť aj niečo.

Z rozprávania nás vyrušilo buchnutie vchodových dverí. Bežal tade Zayn a držal si ústa. Zvláštne. Za ním sa ozývali záchvaty smiechu Nikki. Je jasné, že ak sú oni dvaja v kope dlho jej ten smútok nevydrží. Vošla dnu zatvoril za sebou dvere a mierila k nám. Úsmev z tváre jej nevymizol. „Postreh" hodila Louisovi kľúče. Jasné, on má športové autá a ona si to poriadne užije len na takých typoch. To sme neriešili. Sadla si pri nás a dala sa do reči s babami.

„Prečo si mu to vravela? Nič by sa nestalo" smrkla Keysi. Nikki skrivila obočie a pozerala na ňu tak zvláštne. Ako keby nevedela ako má reagovať, ale predsa máme snáď pravdu. „Stalo by sa to teraz alebo neskôr, vydobyla som vám lásku, tak mlč," sršala zlosťou. Ako rýchlo mení nálady. Ju by som za frajerku nechcel mať, ešte že je zadaná.

Do miestnosti si to na kráčal už vygrcaný Zayn. Vyzeral lepšie ako pred chvíľou. Prisadol si k Perrie a dal jej bozk. Ak som správne počul, tak ona pre nás vydobyla lásku. Čo to presne znamená? „Nikki, čo to presne znamená? Vydobyla som pre vás lásku," zaujímal som sa o jej odpoveď. Založila si ruky na kolená a nahodila taký jej pohľad, aby som jej aspoň niečo rozumel. Všimol som si jej fígle počas tých mesiacov čo je medzi nami. „Proste môžete spolu byť, chodiť a pred Harrym sa olizovať," mrkla na mňa. Musel som sa usmievať a červenať ako prasiatko v hnoji. Toto je najlepšia správa za celý môj život, samozrejme až na to poďme jesť.  To som celý ja. „Ako si to dokázala," Liam zaostril jeho orlí zrak. Ona sa len pomrvila na mieste. „Urobí čokoľvek aby som mu odpustila a bola s ním," mykla ramenami. Presne to má pravdu. Miluje ju ako nikoho pred tým a je schopný obetovať svoj život za jej.

Niekedy toto celé nedáva logiku ale u nás to je zrejmé. Nedá sa povedať, nuda tu je. Pretože je to pravda, nuda tu je, no mi sa ideme baviť. Ale kam by sme šli? Alebo lepšie povedané čo by sme robili? Možno nejaké spoločenské hry? To by sa mi muselo chcieť. „Tak, je na čase sa zabaviť," vyhŕkol som. „A čo chceš robiť?" dal mi pohlavok Liam. Ak by som povedal, že ma to nebolelo tak by som určite klamal. Liam má silný švih v rukách. Posilňuje no ja to na ňom až tak nevidím ale je to fuk. „Twister?" navrhla Perrie. „Robte si čo chcete ja idem hore za tým exotom," postavila sa Nikki.

Po chvíli mi zmizla je silueta z očí a už jej nebolo. Je to silné dievča a len tak sa nevzdáva. Drží si Harryho na uzde a to je dobré. Lenže ho tá uzda dostáva do krajnej hranice a potom to vypustí na ňu alebo na nás. Je to na nej.

MOMENTSKde žijí příběhy. Začni objevovat