Harry
Bol som hrozne nervózny. Nevedela som ako sa mám správať a čo všetko sa bude diať. Zayn volal s Perrie, ktorá mala bežať za Nikki. Snáď ju to aspoň upokojí. Som tak zúfalý, že neviem čo mám robiť. Keby si viete predstaviť ten stres. Momentálne sedím na izbe v nemocnici a čakám na sestru, ktorá mi príde zobrať krv. Potom ju odberú aj malému, aby sa zistilo či je to vôbec moje. Dúfam, že nie, inak by so mnou Nikki so mnou neprehovorila.
Bojím sa toho všetkého, mám strach a nedokážem ani opísať čo cítim. Jedno však viem. Milujem moju Nikki, ktorá ma čaká v Londýne.
Do izby sa nahrnuli chalani a zapli telku. Akurát dávali v správach naháňačku v Londýne. Rútilo sa tam nejaké ferrari. Za ním sa rútilo mne dosť známe auto. Niall sa napriamil a myslel som, že bude vraždiť. Aha, Per má kľúče od nášho domu. Nikki nevydrží bez jazdy, inak sa s nervami zblázni. Poznám ju, presne tak. Ona je niečo výnimočné a nie len tak nájdené. Proste je pre mňa všetkým. A práve sa ženie po diaľnici rovno v Niallovom jaguári. Niall chudák už zúri, ale darí sa mu to ignorovať. „DO puče, ako si to dovolila," mrmlal si sám pre seba. Nečudujem sa u, je to predsa jeho obľúbené auto. Práve preto nikomu nedovolí na ňom jazdiť. Pobehoval po izbe s mobilom v ruke a šiel volať. Zapol si reproduktor, aby sme mohli počuť aj my.
„Kurva čo robí moje auto v telke!" zúril Niall hneď ako zdvihla. „No pomáham policajtom, buď rád Horan," potom sa ozvalo len tutkanie. Ona ho položila. Ejha, toto bude ešte zaujímavé. Niall mal nervy v koncoch. „Kľud, je dobrá šoféra," ukludňoval ho Louis. Má pravdu, ona je naozaj dobrá vodička, ale bojím sa sadnúť s ňou do auta.
&&&&&
Sestrička tu pobehovala ako zmyslov zbavená. Bola nervóznejšia ako ja. Je to mladá baba a chce vedieť či jej idol má syna. Ja viem, že nie. Som si tým istý. Ale aj ja mám strach ako na to bude reagovať Nikki.
Do izby vtrhol doktor s výsledkami a ja som bol nedočkavý. Za ním pribehli ostatní a aj tá žena s deckom. Vôbec sa na mňa nepodobalo. Žena bola nervózna a ja som vedel, že niečo nie je v poriadku. Samozrejme, že musela klamať.
Zhlboka som dýchal a želal si aby to nebolo skutočné ale len jeden veľký sen. „Výsledky a ďalšie testy ukázali len jednu vec, a to predsa pravdu, či tuto pás Styles je otec alebo nie. Môžete si oddýchnuť, pretože vaša priateľka sa poteší. Nie ste otec dieťaťa tejto slečny," povedal doktor. Stuhol som, naozaj nie som jeho otec? Som tak happy. Mal by som to oznámiť Nikki. Ale ako vidím Zayn sa zase zakecal a volá s Per. Tá jej to oznámi. Zobral som výsledky do rúk a preštudoval som ich pozorne. Aby som sa uistil, že hovorí pravdu.
A mal tú pravdu. Bežal som pred nemocnicu, kde boli kamery a všetko možné. Chcú vedieť ako to dopadlo nech sa páči. Lenže nič nie je tak stratené, to som len ja.
„Nie som otec dieťaťa," vykríkol som, keď som vyšiel pred nemocnicu. Vtedy si ma všetci všimli a kládli mi veľa otázok. Poslušne ako psík som odpovedal na každú jednu. Predsa len potrebujem niečo zo seba dostať.
To mi pripomína, že som ešte nič nejedol. Mohol by som niekam zájsť, ale samému sa mi nechce.
Vbehol som za chalanmi a spýtal sa či sa ideme najesť. Samozrejme, že Niall hneď pritakal a mohli sme ísť.
ČTEŠ
MOMENTS
Fanfiction„Pripomínaš mi niekoho. Ako keby som ťa už niekde videl. Máš oči ako moja bývala kamarátka. Volal som ju ... nechaj tak." Takže si na mňa pamätá. Len nevie že som to ja lebo som iná. Alebo krajšia? Už ani neviem ako ma volal. Ale viem že to nebolo n...