Chalani boli pripravený a skúšku mali za sebou. Koncert sa začína až za štyri hodiny, tak máme dosť času. Milujem Sydney. Všetko tu je krásne ako z rozprávky. Najredšej by som sa sem aj nasťahovala ale to by som tu nevydržala bez chalanov. Mám ich rada, za tých pár týždňov som si na nich navykla. Teraz tu bude prvý koncert zo štyroch. Najhoršie je že ďalší koncert je hneď zajtra. Nestíham a sama neviem čo bude ďalej. Musela som počkať na Lou.
Po pár minútach sa v dverách objavila Lou. Obe sme sa na seba usmiali. „Fajn, teraz máme voľno, nepôjdeš po Lux?" spýtala sa ma. Prikývla som a šla k chalanom do šatne. Nanešťastie som sa nikde nestratila. Je to tu naozaj veľké. Zastavila som sa pred dverami, kde bolo napísané šatňa One direction. Počúvala som o čo sa bavia. Nie je to pekné, ale niečo mi vravelo, že musím. Načapila som sa na dvere a z ostrila sluch. Nečakala som, že budem niekedy načúvať, ale nič iné mi neostáva. „Nikki, je naozaj poriadna dračica," počula som Louisov hlas. Ja mu dám že dračica. „Louis, máš Eleanor a láskavo nechaj si zájsť chuť," sykol po ňom Harry. To je môj miláčik. Nechcelo sa mi len tak stáť a tak som im zaklopala. Otvorila som dvere a ako som vošla chlapci s tíchli. Pozerali sa na mňa ako na debila. No čo, som predsa dievča. Nezmením svoje správanie. „Chlapci, nechcem vás vyrušovať," povedala som im a obzrela sa naokolo a nikde som nevidela malú Lux. „Ale, kde je malá Lux?" spýtala som sa ich. Chalani v tom momente stuhli. Obzerali sa okolo a oči im skoro vybehli z jamiek. To si so mňa robia srandu! Kde tú malú nechali. Chúďa malé. „Kde je?!" polohlasne som zvrieskla. Lou ma zabije, do kelu! Mám jej postrážiť dieťa a aj to stratím. Bože, fajn, to je irónia, pretože ju mali strážiť oni a nie ja. „Chalani! Okamžite ju ťahajte nájsť!" skríkla som na nich. Naozaj sa mi toto nesníva? Stratili dieťa. Ako môže niekto stratiť dieťa? Nechápem ako sa to dá. Chalani sa rozbehli len v trenkách po celej chodbe. A ani ich nezaujímalo, že zmeškajú koncert, teda druhú časť koncertu. Mali len pauzu. Bežala som za nimi a nikde som ich nemohla nájsť.
Tak som sa vybrala za Paulom, ktorý netrpezlivo prekračoval pri opone. „Kde sú?" spýtal sa ma hneď ako ma uvidel. „Neviem," odvetila som im. „Nájdi ich," povedal nervózne. Ja ich mám hľadať? Predsa oni šli hľadať malú. Nechce sa mi ich tu dakde naháňať. Proste si ich zavolám. Vyšla som na pódium a zobrala do ruky mikrofón. Pár krát dom do neho zaťukala aby boli všetci ticho. Konečne mi venovali pozornosť a boli v miernom šoku. „Chlapci One direction, okamžite sa dostavte do šatne a nepobiehajte tu len v trenkách! Musíte sa pripraviť!" vravela som. Dievčatá sa začali rehliť ako trafené. Ani sa im nečudujem. Zišla som z pódia a bežala do šatne.
Harry
. „Nikki, je naozaj poriadna dračica," povedal mi Louis. Ja mu dám že dračica. „Louis, máš Eleanor a láskavo nechaj si zájsť chuť," sykol som po ňom. Naozaj ma štve, že stále len o nej niečo vraví a ja som tu. Ani akoby si neuvedomoval, že som jej priateľ a ona je len a len moja. Nedám mu ju ani za svet. Moje srdce bije len pre ňu. Niekto zaklopal a vošiel dnu. Otočil som sa a uvidel Nikki. „Chlapci, nechcem vás vyrušovať," povedala nám a obzrela sa naokolo ako keby niečo alebo niekoho hľadala. „Ale, kde je malá Lux?" spýtala sa nás. V tom momente sme stuhli. Obzerali sme sa na okolo ale nikde sme ju ani jeden nevideli. Do kelu! Ako sme mohli malú Lux stratiť. Prečo práve mi? To snáď nie je ani možné. „Kde je?!" polohlasne zvrieskla. Naozaj sa mi nechce počúvať jej karhanie, ale teraz má výnimočne pravdu. Mi sme tak zaneprázdnení, že sme zabudli na malú Lux. Ak sa to dozvie Lou, nedá nám ju ani strážiť a to by som neprežil. „Chalani! Okamžite ju ťahajte nájsť!" skríkla s pobavením v hlase. Tak on asi z nás aj srandu bude robiť. Nevadí. S chalanmi sme sa na seba pozreli a okamžite prášili z dverí. Musíme ju nájsť. Je mi jedno, že nám za chvíľu končí pauza, ale ona je dôležitejšia. Musím ju nájsť. „Chalani, rozdeľme sa," navrhol som im. „Dobre, ja idem sám, Harry a Louis, Niall a Zayn," navrhol Liam. Na odvrávanie nebolo času. Nemali sme teda prečo protestovať. Ja a Louis sme sa vydali k šatniam, ktoré tam boli, bolo ich viac. Prezerali sme každú jednu miestnosť. Lenže po malej ani stopy.
„Mám e už iba päť minút," pripomenul Louis. Len som mu kývol. „Chlapci One direction, okamžite sa dostavte do šatne a nepobiehajte tu len v trenkách! Musíte sa pripraviť!" započul som hlas Nikki. Do kelu, musíme tam ísť. „Ideme," zavelil Louis. Nemal som námietky a nasledoval. To nie je možné ako keby sa po nej zľahla zem. Kde môže byť?
Vošli sme do šatne, ostatní chalani tam už boli. Môj zrak padol na malú Lux, ktorú držala Nikki. Bože ako som rád, že sa našla. Podišiel som k nej a objal malú a dal pusu Nikki. „Dobre, to stačí, choďte sa pripraviť," povedala Nikki. Nemohol som neuposlúchnuť. Šli sme sa teda obliecť a Nikki nás potom upravila. Bol som rád, že ju tu môžem mať. Aspoň teraz si ju užijem zakiaľ nie sú žiadne problémy s Lucasom. V Japonsku nám robí fotografa. Lenže čo ak si ju získa späť? Na to nesmiem ani myslieť. Vyšli sme zo šatne a šli na pódium. Pred tým nás stopol Paul. „Nabudúce nemeškajte a nenaháňajte sa tu len v trenkách," povedal so smiechom. Pekne ďakujeme Nikki. To dievča nás raz zabije. Ale je zábavná presne ako Louis. Mám ju strašne rád. Vyšli sme na javisko a začali spievať Up all night, potom sme dali Heart attack, Live While We're Young a ako poslednú sme zaspievali Magic, ktorú som tam dal hlavne pre Nikki, pretože ju má rada.
****
Konečne sladký domov, posteľ a spať a nikdy sa neprebrať. Uťahaný som strašne, nečakal som že tento koncert bude až tak namáhavý, hlavne ak sme museli hľadať Lux. Hlavné je, že sa aj našla. Inak by som si to nikdy neodpustil. Vlastne som sa ani nezistil kde bola. To teraz neriešim. Zaľahol som a okamžite aj zaspal.
Nikki
Ako sme prišli do domu tak Harry odišiel do izby. Ja som si sadla na gauč spolu s El, Dan a Perrie. Začali sme sa rozprávať o chalanoch. Vlastne všetci šli do postele a drychmať. Dokonca aj Lou s Lux. Tá maličká je naozaj zlatunká. „Nikki, čo vravíš na nákupy?" spýtala sa ma Perrie. Pozrela som sa na všetky tri. Na tvárach sa im pohrával úsmev. Nič iné ako kývnuť som im nemohla. Všetky zvýskli radosťou. Musela som sa usmiať. Naozaj si s nimi rozumiem, čakala som že to bude horšie. „Dobre baby, mali by sme ísť spať, keď chceme zajtra vyraziť skôr než sa chlapci zobudia," upozornila som ich. „Dobre, ale najprv nám povedz kde bola Lux," vyzvedala El. Usmiala som sa na ne. Je jasné, že sa nikam nestratila, ale že ja som to naplánovala. „Bola u Josha, chcela som ich len potrápiť" vysvetlila som im. Pekne sme sa pozdravili a šli sme do izieb k chalanom. Mám tu vlastnú izbu a do nej aj idem. Vošla som dnu, no hneď som sa aj zarazila. Na posteli ležal Harold. Ten ma ale sakramentsky pozná. Tak nič iné ako ísť k nemu do izby mi neostalo.
ČTEŠ
MOMENTS
Fanfiction„Pripomínaš mi niekoho. Ako keby som ťa už niekde videl. Máš oči ako moja bývala kamarátka. Volal som ju ... nechaj tak." Takže si na mňa pamätá. Len nevie že som to ja lebo som iná. Alebo krajšia? Už ani neviem ako ma volal. Ale viem že to nebolo n...