Harry
Oslava bola v plnom prúde a my sme si riadne užívali. Nikki som zoznámil s mojou sestrou, ktorá prišla z mojej rodiny ako jediná. Rodičia nemohli. Ani sa im nečudujem. Skoro nikdy sa nevidávame. Majú prácu a ja tiež. Ale aj tak mi tu chýbajú. Inak sa nič nedá robiť. Pozeral som sa na Nikki ako sa rozpráva s Gemmou. Oni dve si budú rozumieť a to riadne.
Liam sa tu niekde poflakuje a ani sa neukáže možno je niekde so svojou kráskou. Dlho sa nevideli takže sa tomu nedivým. Možno to malo všetko dopadnúť takto. Až teraz som si všimol plno neznámych tvári. Blížila sa ku mne jedna sexy blondínka, ale ja som si uvedomil, že som už zadaný a nemienim ju už viac štvať ako som to robil pred tým. A k tomu som to robil včera s mojou sexy priateľkou. Síce táto sexica mala väčšie prsia ale aj tak Nikki je stále jednotka.
„Ahojky, čo tu tak sám," zamrkala rasami a myslel som že ma povalí na zem. Musím sa krotiť, mám predsa svoju krásku. Kurva, som nadržaný jak kanec. Harold! Okrikoval som sa sám. „Kto vraví, že som tu sám," zamrmlal som bez emócií. Si myslí, že ja takýto sexy chlap tu budem sám? Pfe, sa riadne mýli. „Predsa tu stojíš sám, bez nálady. Poď do izby tam si užijeme spolu," škerila sa ako slniečko. Normálne som začal zvažovať že to aj zoberiem. Bol som tak omámený ale zároveň som mal aj riadne vypité. Nechcem sa dostať do problémov, mal by som premýšľať rozumne. Lenže ono sa nedá odmietnuť takúto sexicu.
„Len to skús a vyškriabem ti oči," zavrčal hlas za tou pipkou. Vážne to vyznelo z úst mojej frajerky? Nebola až tak opitá ale aj tak, nikdy som si to o nej nemyslel. „Zlatko," usmial som sa na ňu. Konečne sa niekde objavila v čas inak neviem ako by to všetko aj dopadlo. Blondína si ju premerala.
Otočila sa na päte a odišla. Otočil som sa na moju krásku, ktorá sa usmievala ako dement.
****
Konečne na izbe. Konkrétne som u Nikki na hotely, lebo s tými ožranmi by som nevydržal. Bral by som to tu ju pojebať ale baby sú vedľa a dokonca aj ten Louis. Zase by nám to skazil presne ako ho poznám. Neriešim. Uložil som Nikki do postele a priľahol si k nej. Tento deň bol neskutočne dlhý a chce sa mi spať. Som jak malý. Nevadí.
Nikki
Ráno som sa prebudila s úsmevom čo je u mňa nezvyčajné. Ale predsa len som vstala. Všimla som si Harryho vedľa mňa. Samozrejme, pri tom decku sa mi vždy dobre spí. Síce som sa usmievala no dlho to nevydržalo a ja som utekala k záchodu. Prišlo mi tak zle. Včera som to riadne prehnala. Nuž, nabudúce nepijem. To je jasná vec. Vygrcala som snáď všetok obsah žalúdku. Nejako som sa pozviechala zo zeme a šla sa obliecť. No najprv som si dala riadnu sprchu. Vyšla som do kuchyne, tento hotel má samostatné lóže a prepojené izby s kuchyňou a ostatnými vecami. Našla som tam sedieť Louisa a Liama. Dvaja matroši. Liam vôbec nepil. Ako škoda, že si nedal aspoň jedného panáka. Ale ja mu to vyčítať nebudem. Bola to jeho oslava narodenín. Mám ho rada tak ako každého. „Vyzeráš hrozne," zaksichtil sa Louis. „Čuduješ sa? Sa pozri na seba," zavrčala som. Neriešim. Vyzerám ako chodiaca zombíííí. Teraz mi je fakt jedno kto ma uvidí.
Z izby vychádzala Perrie. Vchádzala do kuchyne keď začala jačať. V tom sa rozosmiali aj chalani. Úplne super. Takže sa ma zľakla. Vyzerám tak hrozne? Odišla som do kúpeľne.
Zrkadlo bolo zasvinené, predsa chalani. Keď som sa pozrela do zrkadla ma skoro jeblo. Začala som kričať.
Ale neboli by to oni ak by sa mi nenahrnuli do kúpeľne a nezačali sa ujebávať ako sfetovaný.
ČTEŠ
MOMENTS
Fanfiction„Pripomínaš mi niekoho. Ako keby som ťa už niekde videl. Máš oči ako moja bývala kamarátka. Volal som ju ... nechaj tak." Takže si na mňa pamätá. Len nevie že som to ja lebo som iná. Alebo krajšia? Už ani neviem ako ma volal. Ale viem že to nebolo n...