52

58 3 0
                                    

Wow, som ohromená. Tieto apartmány sú naozaj tak krásne. Myslela som si že len klamali. Ale skutočnosť sa stala pravdou.

Izbu som mala sama, pretože bude podľa Paula lepšie ak ho nebudem rozptilovať. Vybalila som sa a potom sme mali stretnutie v hale, kde bude prebiehať koncert.

Ja sa v tejto prekliatej hale strácam. Už tu blúdim ale aj pol hodinu. Kde je koniec tohto bludiska. Sakra, zase budem meškať. Zazvonil mi mobil. Ale čo, na obrazovke som uvidela meno Zayn. „Prosím" usmiala som sa do telefónu. „Kde tak dlho trčíš?" skoro na mňa kričal. „Stratila som sa v tej veľkej hale" zavrčala som. V tom sa ozval smiech. Samozrejme, má reproduktor. Že sa ja vôbec namáham. „Počkaj tam, pošlem tam niekoho," zložil.

Si fakt myslí, že ja tu ostanem? Ťažko. Pohla som sa smerom vpred. Nechala som sa unášať pesničkami, ktoré sa ozývali po celej aréne. Pravdu povediac, najradšej by som bola niekde v riti. Ale kto by to bol povedal, že ja mám to šťastie sa stratiť v hale. Na čo by som čakala kým niekto po mňa príde nájdem si cestu aj sama. Viem vrhám sa do toho hlavou, ale teraz nemám čas na niečo také ako čakanie.

Mala som nervy, samozrejme že som sa zase stratila. Ale konečne som našla dvere ktoré viedli ku chalanom. Otvorila som ich a vošla dnu. „Konečne," zvolala som. Chalani sa automaticky na mňa otočili a pozerali s úžasom. Pokrčila som ramenami a šla za nimi. „Kde je Harry?" spýtala som sa ich keď že som ho tam nikde nevidela. „Šiel za tebou aby ťa priviedol," uškrnul sa Niall. Fajn, tak toto bude naozaj zaujímavé. Mal by sa už vrátiť, lebo naozaj sa mi nechce na neho čakať. Ako som vravela, ani som na neho nečakala a šla upraviť chlapcov.

Zobrala som si potrebné nástroje na úpravu ich vlasov a mohla som aj začať. Takže som si ich posadila na stoličky a postupne ako som čakala na Harryho som ich česala. Lenže ani po polhodine sa nevracal a ja som mala na neho nervy. Potrebujem už len jeho vlasy nachystať a on nemá ani len potuchy že tá jeho hriva mi trvá asi polhodinu.

Všetci sme spolu sedeli na gauči a čakali posledného člena tohto boybandu. Dvere sa otvorili a do nich sa vopchal Styles. Že sa ja vôbec aj namáham. Je to zbytočné. Spokojne som si to odcupitala k nemu a dala som mu pusu na jeho krásne a sladké pery. Potiahla som ho aby si sadol. Ja som si zobrala potrebné veci ako je hrebeň a kulma. Viem, má kučery ale ja potrebujem len jemné. Takže som mu vlasy navlhčila, aby sa nepoškodili tým sprejom. Predsa viete čo myslím. Rozčesala som mu kučery a zobrala si kulmu. Urobila som mu poriadne kučery na konci vlasov a potom si zobrala žehličku a pomocou nej urobila jemné kučery.

Harry spokojne odcupital za chalanmi.

Sadla som si na pódium. Pozerala som sa ako sa napĺňal sál a ako na mňa baby hľadia. Musela som sa nad tým pousmiať. Niekedy je to ako nekonečný kolotoč. Tie ich pohľady stoja za to. Naozaj je to smiešne.

Niekto ma pobozkal, samozrejme že Harry. Sadol si za mňa a obmotal si ruku okolo môjho pásu. Hlavu si položil na moje rameno. Spokojne si odfúkol a šteklil ma jeho vlasmi. Jemne som sa zachichotala. A už to začalo. Ten jakot, keď videli ako ma Harry objíma. Ešte že tu sú tie závory, inak by sme boli došliapaný. Fuh. „Zlatko, mal by si sa ísť prezliecť," dala som pusu na líce. Len mi kývol a spokojne sa postavil a odišiel. Som spokojná takto ako to všetko dopadlo. Najradšej by som odtiaľto zmizla, nechcem tu ostávať na koncert. Ale Harry mi zakázal opúšťať priestory haly. Viem, bojí sa o mňa, ale nie som malé dieťa. Išla som teda aj ja do šatne za chalanmi.

Sedela som na gauči a pozerala ako sa chalani obliekajú. Poviem vám, že tieto pohľady sú naozaj krásne. „Láska, neslintaj, ja som tu," uškrnul sa Harold. Aha, takže on na mňa žiarli. Presne takto to má byť. Páči sa mi tento Harry Styles. Pre mňa je naozaj ten jediný, ako si môže myslieť, že ja by som ho úmyselne podviedla. Nie som žiadna šľapka. Ale to viem, že on si to teda nemyslí ale patrične poukazuje že ja som jeho. Všetci by mali dať pokoj mojej postave, dokonca aj telu.

Chalanov už volali na stage. Samozrejme ja som ich nasledovala. Mala som V.I.P miesta. Spolu s Keysi sme si sadli za zábrany, ktoré oddeľovali fanynky a chalanov. Keď ma uvideli začali sa driapať a načahovať. Nechcem byť takto na očiach ale aj tak. Predsa len som frajerka Harryho Stylesa toho z tej slávnej skupiny One direction. „Nejak si žiadaná," uchechtla sa Keysi. Pozrela som sa na ňu a zasmiala som sa. „Počkaj keď sa dozvedia, že si frajerka Nialla Horana," som jej to vrátila. Samozrejme to počuli niektoré baby vpredu. Už sa to nieslo zadom a ž všetci vedeli, že Keysi je priateľka Nialla.

Radšej sme boli ticho a ignorovali sme tie pokriky. Konečne sa na scéne objavili chalani a mohol začať koncert. Som rada, že som tu s Keysi, pretože by som tu bola sama. Harry sa síce ešte nezmieril s ich vzťahom ale prežíva to. Nejak to už začína akceptovať. Ale aj preto lebo ho začínam zamestnávať. Od toho čo sa stalo u nás v Londýne sme sa s Harrym ani nepokúšali o intímne zblíženie. Dobre viete ako to vždy dopadlo. Louis nás vyrušil, preto chceme ísť niekam kde budeme len samy dvaja bez ostatných. Všimla som si že Keysi a Niall sa majú ešte radšej ako pred tým. Som si istá, že oni dvaja stihli svoje potreby na tri písmenká.

MOMENTSKde žijí příběhy. Začni objevovat