16

138 7 0
                                    

Ostala som ako prikovaná k zemi. Prečo sem zase prišiel? Čo odo mňa stále chce? Nemám nervy mu stále nadávať, hádať sa s ním a všetko ostatné. „Predstav si, že nie," zamračila som sa na neho. Lenže ten jeho úsmev ma stále provokuje. Myslí si, že všetko stojí za to, nech sa snaží ako chce mňa si späť nezíska. Najradšej by som mu zabuchla dvere pred nosom, ale chcem vedieť čo odo mňa chce. „Prečo si prišiel?" spýtala som sa mierne naštvane. Bože, zase sa usmial, ako nenávidím jeho úsmev. „Zabudol som si tu niečo," povie slastne. „A čo takého?" nechápala som. Pozrel sa na mňa. „Predsa teba," lišiacky sa usmial. Neznášam to a tak veľmi. To čo vyslovil mi drancovalo v hlave. Stále som si opakovala tú vetu v mojej hlave. Čo to do pekla malo znamenať? Je mi to jedno. „Okamžite vypadni, inak za seba neručím," sykne za mnou Harry. Ľakla som sa ho tak že som skoro spadla. Našťastie ma zachytil včas. Čakala som kedy sa neudrží a jednu mu vrazí, ale našťastie prišiel dolu Liam. Ten pokojný, ale aj netrpezlivý človek, ktorý nám všetkým poradí. Pozrel sa na môj nekludný výraz, na Lucasov úsmev a na Harryho zaťaté päste. Došlo mu to okamžite. Je jasné čo tu chce a čo chce urobiť Harry. Nedovolím, aby sa im niečo stalo aj keď ma to bude stáť všetko. Som im zaviazaná. „Lucas, ak budeš tak láskavý, tak odíď a nechaj ju žiť si jej život," prehlásil Liam. Trošku ma to zamrzelo, lebo viem, že Lucas je neodbytný. Dokáže urobiť všetko aby získal to čo chce. Lucas len prikývol a odišiel. Čo to do.... nedopovedala som si to, lebo Liam zabuchol dvere a otočil sa na mňa. Cítila som sa ako keby som žila len na pár sekúnd. Cítila som sa vinná a viem, že aj som. Nechcú ma nechať odísť, chcú ma tu mať a to ma tu budú držať aj násilím. Radšej som to všetko ignorovala. Zronene som sa posadila na gauč a premýšľala. To ako tak ľahko odišiel, nie je v pohode. Niečo to znamenalo, ale je to zložité rozlúsknuť. Pripadám si ako v detektívke. On ešte príde. Zďaleka nie je ešte koniec. Vráti sa ale neviem kedy a kde sa stretneme. Zdvihla som zrak a obzrela sa naokolo. Až teraz som si uvedomila, že všetci sú tu a pozerajú sa na mňa. „Si v poriadku?" spýtal sa Niall. „Nechápem, odišiel, šlo to tak jednoducho, je to divné," plietla som jednu vec cez druhú. Pozerali ako na blázna. Harry a Liam prikývli. „ Máš pravdu," povie Liam. „On sa nevzdá," šepol Harry. Som rada, že ma chráni, ale asi bude najlepšie aby som sa odsťahovala. Pozrela som sa na Zayna. Len kýval hlavou na znak nesúhlasu. „Nie, Nikki neskus sa odsťahovať ani odísť ani nič," povedal Zayn. „Ale nič iné neostáva," povedala som rázne. Nechcem od nich odísť, ale čo mám robiť? Mám ich nechať trpieť? To nepripadá do úvahy. Nemôžu tu takto žiť. Som im iba na obtiaž, len problémy tu majú a len kvôli mne. Nemám na výber, nič iné robiť nemôžem. Musím čakať na zázrak. Bože, ja sa mením na dáku mnižku. Musím to zmeniť. Som silná a dokážem všetko. Postavím sa mu a to len tým, že mu dám najavo, že ho nemilujem. Lenže to je ťažké, ak človek miluje nikdy nezabudne, ale to je minulosť Harry je budúcnosť. Musím mu to povedať a pred všetkými. Je mi jedno čo si o mne pomyslí. Pozrela som sa naokolo a videla tváre ich všetkých, boli naplnené smútku. Dokonca aj Harryho oči sa ligotali slzami. Mne sa asi sníva. „Chcela by som vám a hlavne tebe Harry povedať," pozrela som sa na nich a moje oči padli na tie jeho zelené diamanty. „Tak nech sa páči," usmiala sa Lou. Zhlboka som sa nadýchla. „Som rada, že stojíte pri mne. Mám vás rada a naozaj ste mi všetci a tým myslím naozaj všetci prirástli k srdcu. Chcem sa vám za všetko poďakovať a hlavne tebe Harry. Zayn, Niall a Liam aj vám ďakujem za všetko. Cítim sa tu veľmi dobre, všetko je perfektné. A chcela by som ti Harry povedať, že za tých pár dní som ti odpustila všetko. Veľmi som si ťa obľúbila a zistila, že nie si taký akého ťa všetci vidia. Mala som možnosť s tebou stráviť pár dní a si veľmi divný ale potom som si uvedomila, že každý je iný vo vnútri a inak sa tvári. Dnes som to konečne pochopila. Pochopila som prečo som tie dni strávila s tebou a nie so Zaynom je môj najlepší kamarát ale ty si niečo viac," zamlčala som sa. Nevládala som už pri prvej vete a tie posledné slová, ktoré ma donútia vysloviť to bude ešte horšie. Nabrala som odvahu ale tie dve slová ma zlomia a rozplačem sa. Jednoducho nikdy som si nemyslela, že mu tie dve krásne slová poviem. Cítila som sa tak skvele. Všetko som zo seba dostala, uľavilo sa mi tak ako nikdy pred tým. Všetko sa zdalo inakšie, také ružové, ale vieme ako to v skutočnosti je. „Povedz to," naliehal Harry. Všetci ticho sedeli a pozorovali všetko čo sa práve deje. „Milujem ťa," povedala som posledné dve slová, ktoré som v sebe zadržiavala. Konečne som to dala zo seba a vedia to všetci. Obzrela som sa a všetci čakali čo mi na to povie on. Hlavný predstaviteľ sa usmial a venoval mi krásny úsmev. „Nevieš si predstaviť ako dlho som čakal kým povieš tieto slová, milujem ťa," usmial sa a venoval mi bozk, ktorý som raz dostala. Úsmev mi nezmizol z tváre. Všetci nám zatlieskali. Toto sa slovami opísať nedá, musíš to najprv zažiť a až potom si to uvedomiť. Mne to trvalo trošku dlhšie. Som v Austrálii, som na koncerte One direction, bývam s nima v jednom dome, chodím s jedným členom kapely. Všetko to musí byť len jeden veľký sen.

Harry

Konečne som sa dočkal tých dvoch krásnych slov. moje pocity sú konečne šťastné. Milujem ju a budem a nech sa robí čo chce. Som rád za nás. Venoval som jej ďalšiu pusu, ktorá pre mňa znamenala to čo tá, ktorú som jej dal v izbe. Som tak nadšený ako nikdy v živote. Všetko som oľutoval. Nikdy som jej nechcel ublížiť ale moje ego ma predbehlo. Všetci nám tlieskali. „No, takže máme tu nový pár," prehlásila Lou. Obaja sme sa otočili k nej. Len sa zasmiala a odišla do kuchyne. Som zvedavý čo na to povie Paul. A ako na zavolanie sa zjavil vo dverách. Usmieval sa ako slniečko. „Harry máš návštevu," usmieval sa Paul. Vo dverách sa zjavila Taylor. Do kelu, čo tu chce. Toto jeho vina. Pozrel som sa na Paula. Vošla dnu a každého objala a dokonca aj Nikki., ak by vedela, že sme spolu tak by sa ani neobťažovala ju objímať. „Nechceš niekam zájsť?" spýtala sa ma Taylor. Všetci na mňa pozerali a čakali čo poviem. Viete ako som sa cítil? Je dotieravá ale na mňa to nezaberá. Podišiel som k Nikki a objal som ju zozadu. „Mi už máme plány" a dal som jej pusu na líce. Paul sa skoro zadrhol. Ani sa mu nečudujem. Za každým mu plány nečakane zmením a obráti sa to proti nemu. Som šťastne zadaný a mám problém, pretože sa ma Taylor snaží rozdrviť pohľadom. „Takže som šťastne zadaný a Paul, nabudúce si najprv over či som single," usmejem sa na neho. Taylor nasratá odíde a Paul sa na nás díva s otvorenou pusou.

Nikki

Taylor odišla ako načasovaná bomba. Čo si od toho Paul sľuboval? Keď padla reč na neho, stojí tu ako soľný stĺp s otvorenou pusou. Otočila som sa tvárou k Harryho. „Čo budeme robiť?" spýtala som sa. Buď má naozaj niečo v pláne alebo sa snažil zbaviť Taylor. Usmial sa a pobozkal ma. Jeho sladké pery vo mne vzbudili plamienky na nové šťastie. Harry ma objal a obaja sme si šepkali ako sa ľúbime. Stáli by sme aj dlhšie, ale Paul sa konečne spamätal a posúril nás aby sme si posadali. Všetci sme počúvli a posadali sme si na gauč. Čakali sme čo nám zase povie, alebo čo. Jeho nápady nepoznajú medze. „Chcem vám predstaviť našu posilu v Japonsku," usmeje sa Paul. Do miestnosti vošiel Lucas. To nie, si robí zo mňa srandu. To nemôže byť pravda. Lucas sa na mňa usmeje a zdĺhavo pozrie. Harry ma objíme a pritiahne si ma bližšie k telu. Lucasovi šli oči vypadnúť. Vždy sme sa nenávideli a teraz spolu chodíme, je to zvláštne ale nenávisť sa v lásku mení. „Teším sa na spoluprácu," povie Lucas. Harry sa zamračí na Paula. „Prečo si ho prijal?" spýtal sa podráždene Harry. Paul sa len zasmial. Čo mu je do Boha smiešne?! Asi nechápe čo to pre mňa znamená. „Pretože potrebujeme fotografa pre nový debut," odpovie veselý Paul. On sa normálne vyžíva v mojom utrpení, ako keby ho to bavilo mi robiť na priek. Musím niečo vymyslieť, alebo to len prežiť.

MOMENTSKde žijí příběhy. Začni objevovat