Nikki
Tento nápad sa mi celkom páčil. Mala by som vás uviesť do deja. Od rána od pol siedmej sedíme v štúdiu. Dohadujeme sa o tom čo budeme dnes robiť. Dohodli sme sa na nákupoch, takže taký babský deň, bez našich chlapov.
Samozrejme sme ešte mali pred sebou rozhodnutia ohľadom Liamovej oslavy narodenín. Bude to naozaj ťažký deň.
„Nezabudnite, nedvíhať mobily," upozornila nás Eleanor. Aby ste vedeli čo sa deje. Keď že toto má byť deň bez chalanov, museli sme si sľúbiť, že im nebudeme brať hovory. Áno, sme až moc kruté. Síce mi Harold chýba už teraz no, dohoda je dohoda. Toto bude peckový deň bez našich polovičiek. Viete si predstaviť ako bude Harry nervačiť, keď ma nenájde ráno v posteli? Asi nie. Je to jeho typická povaha.
Práve sa bavíme o tej oslave, ktorá ešte ani nevieme kde sa bude nachádzať. „Miesto nemôžme určiť, budú práve v Amerike," ujala sa slova Lou. To má pravdu. Vtedy budeme v Amerike a ja naozaj neviem kde konkrétne. Dokonca ani tú krajinu nepoznám. „Nikki máš na starosť miesto," udala mi bojovú úlohu Danielle. Takže by som mala potom zavolať Paulovi, ktorý má dosť veľký prehľad o koncertoch. „Lenže ako sa tam dostanete vy?" som spozornela pri otázke ktorú položila Lou. Vlastne to by zaujímalo aj mňa. Viem, že Dan má nejaké natáčanie plus vystúpenia. Eleanor pár fotení ale aj školu. Lou tam bude a Perrie, ktorá tu celý čas mlčí má turné ale zdá sa že tiež v Amerike. Takže pre ňu to nebude žiaden problém. „Ja a Dan priletíme presne deň pred oslavou, ale chalanom ani muk," mrkla na nás El. „My tam máme pár koncertov," usmiala sa Perrie, ktorá prehovorila prvý raz za dnešok. Jemne som jej na to prikývla. Ja som zatiaľ ani len neprehovorila.
„Fajn, beriem si na starosť s Lou výzdobu, darčeky každá zoženieme a ostatok je na mne a Lou," uškrnula som sa na nich. Takže ja mám vlastne na starosť všetko potrebné. Sem tam príde Perrie, ktorá mi pomôže.
Na kolenách mi začal vibrovať mobil. Pozrela som sa na meno kontaktu. Musela som sa usmiať. Volal mi môj miláčik. „Volá mi Harold," uškrnula som sa. Po chvíľke vibrovanie ustálo, no prišlo mi toho ľúto. Teraz sa bude báť že čo je so mnou. Dlho netrvalo a El začal zvoniť mobil. Tá to tiež nedvíhala, takže to bol Louis. A nakoniec chalani volali všetkým a Harry aj Lou volal. Je to tak iný pocit, nemať za zadkom chalanov, ktorý nás strážia ako výklady v obchode. Musela som sa zasmiať. Naozaj si ich neviem predstaviť.
„Si predstavte ich výrazy," to som sa už rozosmiala a baby so mnou. „A Liam ako vrčí," komentovala Danielle. To by som si aj ja pozrela ako Liam vrčí. Niečo takto zábavné som teda dlho nevidela.
****
Konečne sme sa dostali do nákupného centra kde sme sa mohli rozjašiť. Všetky sme kráčali vedľa seba ako nejaké hviezdy, no predsa niektoré z nás aj sú. Baby si nás všímali a fotili. Stavím sa, že sú tie fotky už na Twitter –i ale ako poznám chalanov tak sa tam ani len neuráčili pozrieť. Sedia na gauči a premýšľajú kde sme. Neriešila som. Teraz sú pre do mnou obchody a som pripravená ich vybieliť. Moja peňaženka sa pýta na svet.
Zašli sme najprv do obchodu so spodným prádlom. Toto je asi najobľúbenejšia Harryho sekcia v obchode. Pomaly som prechádzala regáli a snažila som sa nájsť niečo čo ma vystihuje. Zastavila som sa pri čipkovanom prádielku, ktoré miluje môj krásavec. Som sa rozhodla, že si pár kúskov zoberiem. Prečo sa s ním doma nepohrať. Zobrala som si červenú, sýto červenú podprsenku s tangáčmi. Toto bude Harry milovať. S úsmevom na tvári som sa ďalej plížila regálmi a sliedila čo si zoberiem.
Dokráčala som až k Perrie. Tá si prezerala nejaké podprsenky a silonky. „Čo to tu vidím," s úsmevom na tvári si obzerala môj nákupný košík. Len som pokrčila ramenami. Spolu sme si povyberali nejaké tie kúsky, čo potešia chalanov.
ČTEŠ
MOMENTS
Fanfiction„Pripomínaš mi niekoho. Ako keby som ťa už niekde videl. Máš oči ako moja bývala kamarátka. Volal som ju ... nechaj tak." Takže si na mňa pamätá. Len nevie že som to ja lebo som iná. Alebo krajšia? Už ani neviem ako ma volal. Ale viem že to nebolo n...