Bab 3

9 0 0
                                    

Okay smbung cerita kita:

Si rina hmpir mw pingsn di situ tpi ndak jdi..

Gra2 ndak mw ada part2 sedih, si nomi ajak drg pi berkumpl tmpat yg rmai org. Time berkmpul tu si nomi cuma bersandar di tiang2 yg ntah apa2 tu bersma si josie. Drg si rina sma si fioni ndak tw pi mna.

Time siuk2 bersndar tu smbil bercrita sma si josie mungkin utk kali yg terakhir...dtg si atrind, abg kpada si josie.

Dea dduk sbelah kanan si nomi sbb si josie dduk d sblah kiri si nomi..

Si atrind nie tnya si nomi..'Kw okay kaa knpa mka kw pucat jax sya tguk..'

Si nomi pla ndak jwab trus tpi dea tguk si josie. Si nomi buat isyarat mta "mw bgitw dea kaa ndak"

Trus si josie cma angguk jax means bgitw jax laa bkannya org len pun..

Dgn perasaan yg nervous thap ntah, dea ksi tnjuk tgan dea yg kna gigit tu sma si atrind (tgan sblah kiri)..

😱😱terkejut btul si atrind..trus dea pgg tgan si nomi yg kna gigit tu n dea ksi dkat dgan mlut dea sbb dea mw try ksi kluar tu bisa dri bdan si nomi..

Tpi si nomi trik pelan2 tgan dea trus si nomi guna tgan knan lap mlut si atrind.

'Jgn ksi cedera diri kw dgn ksi slamat sya..' blg si nomi..

Si atrind cma ksi biar jax bibir dea kna lap oleh si nomi..

'Sbb sya akn mti jga...' si nomi tmbah lgi dan dea nangis d bahu si atrind..

Si josie nie yg ndak mw kacau daun bgi isyarat sma abg dea yg dea mw abg dea sma si nomi luangkn msa yg seckupnya d saat akhir hyat si nomi..

Si atrind fham dan dea ksi biar smpai si nomi tenang sbb ada something yg dea mw bgitw si nomi..

Time si nomi menangis tu dea perasn si atrind mw ksi kluar something dri poket sluar dea tpi mcm ndak jdi..

Lpas 20 minit melayan perasaan...si nomi pun tnya si atrind mna si josie..

'Dea pi cri drg si fioni sma si rina kalii' blas si atrind..

Dan lepastu drg masing2 lyan perasaan sendiri..

Selamanya dia...😉Where stories live. Discover now