Bab 4

11 0 0
                                    

Dan dtglaa geng si nomi nie smbil tersnyum2..ntah apa yg drg fkir smpai sanyum2 sendri..

'Wuisehh..ada jga org berdating time2 mcm nie kann fioni..' blg si rina..

'Apa bha kmrg nie' si nomi tnya sbb dea btul2 ndak tw apa yg drg si fioni ckap..

'Aikk ndak tw ka buat2 ndak tw kw nie' tmbah si fioni lgi nie..bkin si nomi pelik..

'Punya men romantik lgi dua urg tdi tu' si josie lgi pi menambah..

'Hish kmrg tiga nie mcm teda kerja len jax..' si atrind blg..tmbah laa heran si nomi..

'Apa bha yg kmrg ckap nie' si nomi nie mmg ada lmbat pick up sikit klw bab2 mengusik nie..

'Drg mw menyakat kw bha tu' si atrind yg menjwab...urg tnya drg si josie dea pla yg sbuk menjwabb..

Trus si nomi fkir blik tdi dea nangis d bahu si atrind then si josie tiba2 hilangg..

'Jap..jap..(tinggg something yg tiba2 buat si nomi malu sndiri😄😄..rupa2nya drg si rina nmpak si nomi tdi sma si atrind) kmrg kannnn' apalgi blum pn smpat si nomi pi ajar geng dea tu drg sdah awl2 larii..

Si nomi hnya mmpu ksi biar jax drg sbb dea tw drg cma men2 jax..

Jdi tggal laa drg dua urg di situ... Si atrind si nomi tguk mcm mw ckap something tpi ndak ada apa benda pun yg dea mw ckap..

Drg dua hnya diam jax ntah mw ckap apa..

Selamanya dia...😉Where stories live. Discover now