4. Payne

331 39 6
                                    

Ráno jsem se probudil dříve než Nolan a hned, jak jsem otevřel oči, vzpomněl jsem si, co to povídal, když jsem ho ukládal.

Praštilo mě to přes obličej jako facka a mě nejspíš došlo, proč se včera před tím, než jsme šli na tu party choval tak stydlivě.

Rychle jsem se zvedl z postele a zamířil do koupelny, abych si dal rychlou sprchu a popřípadě se probudil, pokud se mi to zdá.

Nemůže to být přeci pravda a k tomu se hodně líbí Madison. Pokud ano, tak bude nejspíš zklamaná.

Kapky vody mi stékaly po zádech a já se snažil přijít na jiný význam Nolanových slov. Možná to byly jen opilecké žvásty a představoval si, že jsem nějaká holka.

Chvíli jsem nad tím přemýšlel, ale po chvíli mi došlo, že to je blbost, protože mě jasně oslovil jménem.

Vylezl jsem ze sprchy, oblékl jsem se a ještě jsem si opláchl obličej studenou vodou. V kraťasech a triku jsem vycházel z koupelny utírajíc si vlasy.

Zjistil jsem, že Nolan se už probral.

,,Šípková růženka se probrala." Zasmál jsem se a hodil po něm krabičku aspirinu, když jsem si všiml, že se drží za hlavu.

,,Dělal jsem včera velký blbosti?" Zeptal se, když odložil sklenici s vodou zase na noční stolek. Já jsem zakroutil hlavou.

,,Až na to, že si mi chválil oči a řekl si, že po mě jedeš-" nenechal mě to ani domluvit a začal tiše nadávat, ale přes to jsem to slyšel.

,,Do prdele. Promiň, omlouvám se. J-já-" tentokrát jsem nenechal domluvit já jeho.

,,Ty jsi gay že?" Naklonil hlavu na stranu a udělal zvláštní grimasu v obličeji a poté se zašklebil.

,,J-jo, promiň, že jsem to neřekl, nechtěl- nechtěl jsem abyste mě s Madison odsuzovali." Sklopil hlavu a nejspíš se cítil vážně blbě.

,,To je dobrý, já jsem to tušil." Při tom sebou cukl a podíval se na mě snad poprvé za tu chvíli, co je vzhůru.

,,C-cože?"

,,Když jsi mi to včera řekl, tak jsem se tomu jen zasmál, ale před chvílí ve sprše mi došlo, že si si mě nespletl s nějakou holkou, protože si přímo vyslovil mé jméno." Podrbal jsem se na zátylku a sledoval Nolana jak je rudý v obličeji.

Na to mi nic neřekl a propaloval pohledem koberec před jeho postelí, sedl jsem si opatrně k němu, ale tak, aby si nemyslel, že s ním chci něco mít, nebo tak.

,,Buď v klidu. Každý je nějaký, ale měl bys to říct Madison, protože se jí docela dost líbíš." Zabručel jen něco ve stylu hm a já se zvedl a s tím jsem odešel z pokoje.

Vydal jsem se na snídani, když jsem přišel do jídelny, zas taková fronta u okénka nebyla a tak jsem popadl jeden tác a skoro okamžitě jsem dostal vajíčka se slaninou a mohl jsem se posadit na místo.

Sedl jsem si k rohu bližšímu ke vstupu do jídelny a zapřemýšlel jsem se nad tím, jestli jsem až moc zbrkle nevyletěl z pokoje, aby to Nolana nějak neurazilo, protože vím, že on za svojí orientaci nemůže.

Jen jsem zvedl pohled od jídla, stála přede mnou Madison propalujucí mě pohledem.

,,Payne Danielli Harrisone! Proč si mě nevyzvedl a kde máš Nolana?" Povzdechl jsem si a hodil po ní ztrápený pohled.

,,Omlouvám se a Nolan je ještě na pokoji, nebylo mu ráno po všech těch whiskách včera nejlíp." To, že je Nolan gay jsem si nechal pro sebe, protože nemám právo to někomu říkat bez toho, aniž by to věděl, měl by jí to říct sám, až bude chtít.

Uraženě si odfrkla a zaujala místo naproti mě.

,,Dovedl jsi ho v pořádku?" Zeptala se a já tiše přikývl.

,,Co ti je? Dnes jsi nějaký tichý, tohle se ti nepodobá!" Vypískla a už se má hlava ocitla v jejích dlaních a Madd mi prohlížela každou píď obličeje, snad jako kdyby nevěřila, že jsem to já.

Než jsem jí stihl odpovědět, objevil se vedle ní Nolan s trochu provinilým výrazem.

S tichým ahoj se posadil k Madison naproti mě a začal se šťourat v jídle.

,,Hej! Kluci co to s vámi sakra dneska je? Oba se tváříte, jako kdyby vám ulétly včely." Zabručela nabroušeně.

,,Víš Madison. Musím ti něco říct." Nečekal jsem, že se toho Nolan chytí tak rychle a tak sebevědomě, ale nejspíš to jen chtěl už mít za sebou.

Naklonila hlavu na stranu a otočila svůj pohled na něj.

,,J-já jsem gay." Madison vyprskla smíchy. Nejspíš tomu nevěřila a myslela si, že si dělá legraci.

,,To je dobrej vtip kluci! Skvěle jste to nahráli." Zachytil jsem, jak Nolan sklopil hlavu a považoval vajíčka za nejzajímavější objekt zájmu.

,,Madd, to není vtip." Okamžitě se chytla za pusu, jako kdyby právě chtěla vrátit to, co řekla.

,,O-omlouvám se Nolane. Jak-jak dlouho to víš?" Položila mu ruku na rameno a nešlo si nevšimnout, jak sebou cukl.

,,Už ve druháku na střední jsem zjistil, že mě víc přitahují osoby stejného pohlaví." Nasucho jsem polkl, tak tohle jsem nečekal ani já.

,,Můj první přítel mě podvedl na dovolené s nějakým klukem, potom když to ve třeťáku zjistili, tak jsem se stal objektem šikany a mí rodiče, mě za mou orientaci nenávidí, proto to nikomu neříkám a snažím se chovat jako normální člověk."

,,Sakra! Nemel blbosti Nolane, jsi normální člověk jako každý druhý a počítej s tím, že já a Madison se k tobě neotočíme zády jen proto, že jsi na kluky." Docela jsem se až divil, že to ze mě vůbec vypadlo, ale všiml jsem si, že si oddychl a Madd se na něj povzbudivě usmála.

Snad se líbí!❤️ Můžete psát názory.😉

Million of riddlesKde žijí příběhy. Začni objevovat