8. Payne

349 40 2
                                    

Uběhl týden od začátku školy a já poznával Nolana čím dál lépe. Seděli jsme na lavičce a sledovali, jak se holky hádají o tom, koho která vezme na podzimní ples.

Já a Nolan jsme se smáli a jen nad nimi kroutili hlavou. Bohuel chvilku po tom přede mnou stála Madd s otázkou v očích.

,,Sakra'' došlo mi, že Madison chce na ples pozvat ode mě.

Poraženě jsem sklonil hlavu a sledoval své tenisky.

,,No tak, Payne." Zajiskřilo jí v očích.

Doufal jsem, že na ples nepůjdu, ale bohužel mi holky zhatily plán.

,,Fajn." Odvětil jsem a Madison i Becca vítězně tleskly.

,,Tak chtělo by to, abyste se domluvili na maskách." Usmála se Madd.

V tu chvíli jsem se zarazil. Jak abychom se domluvili na maskách.

,,Co tu stojíte jak tvrdé Y?"

,,No právě jste souhlasili, že půjdu na ples s Beccou a ty s Nolanem."

Počkat cože? Já i Nolan jsme sebou trhli.

,,C-cože! Já myslel, že půjdeš s Paynem a já s Beccou." Takže ani Nolan nevěděl o co se jednalo.

,,Teď jste nám na to kývli. Bude to zábava." Zasnila se Becca.

,,Očividně jsme vás nevnímali dámy a netušíme na co jsme kývli." Namítl jsem.

,,Opravdu?" Chytila se Madd za srdce a Becca si setřela pomyslnou slzu.

,,No, opravdu."

,,Bude to zábava a budeme originální!" Vřískla Becca.

Já a Nolan jsme si vyměnili nechápavé pohledy. Opravdu na školním plese nechci vypadat jako gay, bez urážky k Nolanovi.

,,Kluci no tak!" Já ani můj spolubydlící jsme nebyli nijak nadšeni.

,,Hele holky, nevím jak vy, ale nechci být hned středem pozornosti kvůli tomu, že jdu na ples s Paynem a ještě k tomu, když gay doopravdy jsem. A myslím, že Payne rozhodně nechce vypadat jako "buzna" nemyslíte?"

,,Hele, Nolane uklidni se. Buznou tě nikdo nenazval." Ohradil jsem se a cítil se nepříjemně, že kvůli mě se Nolan musím trápit.

,,Nemyslel jsem to špatně, ale uznej, že mám pravdu."

V tu chvíli jsem nemyslel na to, co si o mě bude kdo povídat.

,,Já do toho jdu, bude to zábava." Nejspíš jsem u toho nepřemýšlel, ale nechtěl jsem ho nijak urazit a ani aby se cítil špatně.

,,O-opravdu?" Zasekl se v pohybu.

Kývl jsem hlavou na souhlas. Chvilku jsem v jeho očích viděl jiskřičku, ale hned nasadil kamennou tvář.

Nevinně jsem se na něj usmál a holky nás okamžitě táhly do obchoďáku.

,,Ples bude prý maškarní a o půlnoci bude odhalování masek, vyhlášení krále a královny plesu a potom se ples převléká do formálnější podoby."

Řekla na jeden dech Becca, takže to znamená, že si musíme všichni pořídit kostým a my nějaké smokingy a holky nějaké hezké šaty.

Madison a Becca se vydaly jako první do obchodu se šaty a Nolan mě táhl kr smokingům.

Vybral jsem si hned, jakmile jsem vstoupil.

Prostý černý smoking na mě bude dobře vypadat, když si vezmu bílou košili.

,,Jakou barvu kravaty?" Vytrhl mě z přemýšlení Nolan.

Zvedl jsem k němu oči, když jsem vyšel z kabinky se smokingem na těle.

,,Šedá?" Zeptal jsem se a všiml si, jak Nolan hladově zírá.

Bohužel jsem se cítil divně. Ne divně nepříjemně, ale divně příjemně.

Zatřásl jsem hlavou a Nolan nad mou volbou barvy kývl hlavou.

Společně se smokingy jsme se vydali na místo, kde byl předem smluvený sraz s holkami.

Madison i Becca držely pouzdra se šatama a jakmile nás spatřily, mířili směrem k obchůdku s převleky.

Teď nastalo dilema, já ani Nolan jsme nevěděli, za co bychom měli jít, kdežto naše milé kamarádky už zmizely v kabinkách s maskami Superwoman a Batwoman.

Stáli jsme před mnoha kostými a dohadovali se jak malá děcka.

,,Šel bych za pejska a kočičku." Namítl Nolan.

Zasmál jsem se a zpražil jsem ho pohledem alà ani na to nemysli.

Procházel jsem kolem dalších kostýmů a zaujaly mě dva.

Drapl jsem Nolana za zápěstí a táhl ho ke stojanu, na němž byly dva černé kostýmy.

,,Addamsovi? Payne vážně?" Vzal jsem ze stojanu oblek pana a paní Adamsových.

Ženský jsem hodil s úšklebkem po Nolanovi a sám jsem si vzal ten druhý.

,,Jak nečekané. Díky Payne." Zasmál jsem se na něj a poslal mu vzdušnou pusu.

To jsem asi neměl dělat, protože můj kamarád se okamžitě začervenal a já si uvědomil, že je vlastně gay.

Když vyšel z kabinky chvilku po mě, stály tam s námi i holky s již zaplaceným zbožím.

Neudržel jsem se a už jsem se skoro válel po zemi zmíchy.

,,Ha ha drahý." Mávl rukou, jako žena a mě až nepříjemně zamrazilo, jak podobný té herečce byl.

Million of riddlesKde žijí příběhy. Začni objevovat