Madison začala popisovat svoji spolubydlící a já je na oko uraženě sledoval.
Všiml jsem si, jak po mě Nolan nenápadně pokujuje. Předstíral jsem, že to nevidím.
,,Jmenuje se Rebecca a vypadá celkem mile." Při jméně Rebecca jsem si na Nolanovi všiml jak nastražil uši.
Madison mu ji začala podrobněji popisovat.
,,To vypadá, jako moje Becca!"
,,Sakra proč mě to nenapadlo. Zkrácenina ze jména Rebecca."
,,Pojď se mnou! Zaveď mě do toho pokoje prosím."
Zapištěl na ní se psíma očima a já celou dobu nechápal, kdo je Becca.
Nolan s Madison odešli a nechali mě tu, tak jsem se šel projít po areálu školy.
Vyšel jsem před budovu a do očí mě zasáhlo zářijové slunce. Kraťasy a černá košile mi naprosto stačily a já se mohl nerušeně procházet, když jsem zaslechl Madison.
,,No tak. Nolane." Otočil jsem se za tím, odkud vycházel její hlas a spatřil jsem sedící Madison, a Nolana jak objímá nějakou dívku.
Popošel jsem blíž, abych zjistil, co se tam děje. Madd mě zaregistrovala už z dálky a věnovala mi povzbuzující úsměv.
,,Ahoj. Co vy tady?" Podrbal jsem se na zátylku a dívala se na mě nižší brunetka a zdálo se mi, že Nolan si utírá slzy?
,,Nolane, jsi v pohodě?" Podíval se na mě. Oči měl úplně opuchlé. Já měl chuť ho obejmout a říct mu, že vše bude dobré.
Sakra. Co to melu? Už blázním, tím, že se Nolan chová jako holka. Je toho na mě moc a moje hlava myslí na kraviny.
,,P-Payne. Tohle je moje nejlepší kamarádka Becca. J-já omlouvám se, jen na mě teď všechno spadlo." Nejistě se na mě usmál a ke ně natáhla ruku ta dívka.
,,Becca, ty musíš být Payne! Nolan a Madison o tobě mluvili." Usmála se na mě.
Podal jsem jí ruku a usmál se nazpět. Nolan s již utřenýma očima vzal Beccu kolem ramen a já jsem se nad tím zasmál.
Jsem rád, že tu má někoho jako je pro mě Madd.
Společně jsme všichni čtyři šli na večeři. Zaklonil jsem hlavu a zíral jsem do stropu.
,,Sakra zítra škola." Zasmál jsem se.
,,A taky nábor do týmu." Mrkl na mě Nolan.
Jsem necita, že se cítím divně, pod tímhle jeho pohledem?
Všichni jsme jedli v klidu a povídali jsme si. Zrovna Becca vyprávěla něco o Nolanovi, když byl malý.
,,A vážně obalil dům ředitele do toaletního papíru." Zasmála se zrovna a Nolan se začervenal.
Docela jsem si na to jeho červenání za ty dva dny zvykl.
,,Nolane! Pomůžeš mi vybrat něco na zítra?" Zeptala se ho Madison a já nechápavě nakrčil obočí.
Nolan si toho nejspíš všimnul a rázem podal vysvětlení.
,,Becca mě práskla, že jsem dobrý rádce na oblečení." Zasmál se a já přikývl a mávl jim.
Myslel jsem, že jeho kamarádka půjde s nimi, ale zmýlil jsem se.
Seděla naproti mě a díky tomu měla dost času a prostoru na to, aby si mě přeměřila. Vypadala, jako kdyby můj obličej doslova skenovala.
Už v duchu jsem si říkal, aby to nebyl další člověk, který po mě prahne. Už takhle mi stačí dva.
,,Takže Payne." Zúžila oči a zamračila se směrem ke mě.
,,Ty jsi ten slavný Payne, který se líbí našemu Nolanovi." Nasucho jsem polkl.
Připadal jsem si jako u výslechu rodičů, aby mohli svému dítěti schválit partnera.
Zmateně jsem jí kývl na souhlas a ona spojila ruce.
,,Jsi celkem pohledný." Opět jsem jenom přikývl.
,,Nolan měl vždy dobrý vkus, bohužel se mu párkrát povedlo vybrat si kus blba, který mu ublížil."
Nechápavě jsem naklonil hlavu na stranu, vůbec jsem nevěděl kam tím míří.
,,Vypadáš jako rozumný kluk a jak už vím, jsi hetero." Řekla to jako kdyby byla heterofobní a já jen napjatě čekal, co z ní vypadne dál.
,,Chápu, že máš jinou orientaci než Nolan, ale prosím zkus ho pochopit. Nechovej se k němu tak, abys ho zraňoval."
Nervozně jsem se rozhlédl kolem, vůbec se mi nelíbilo, kam touhle konverzací směřovala.
,,Dej mi prosím alespoň najevo, že můžete být přátelé. Chápu, možná ti budou nepříjemné nějaké jeho narážky, ale když už jste to s Madison vzali tak dobře, že je gay, tak ho prosím omluvte."
,,Mě je to jasné. Vše co mi tady říkáš. Včera v noci jsem zjistil, že je gay, když mi prakticky vyznal v opilosti lásku."
Kývla, na chvíli se zamyslela a potom se ušklíbla.
,,To je celý Nolan. Vždy se opije a potom je až moc upřímný, říkala jsem mu to pořád, ať to mírní." Zasmála se a já se nad tím musel pousmát, i když má hlava nebrala proč.
Když už jsme měli oba prázdné talíře, všiml jsem si přicházející blonďaté pohromy.
,,Ahoj Payne." Mrkla na mě tak, jako před tím Nolan, ale od ní mi to přišlo spíše nechutné.
,,Čau Joyce. Nevidíš, že jsem právě zaneprázdněný?"
Zamrkala na oko udiveně na Beccu a potom se falešně usmála.
,,Ježiš. Promiň, nevšimla jsem si tě." Odfrkl jsem si, to tak.
,,Jsem Joyce, Payneova přítelkyně." Podala k ní ruku.
,,Ex-přítelkyně." Mrkl jsem já na ní.
,,Byla jsem obeznámena." Zasmála se Becca, takže Madison jí vyprávěla i tohle?
,,Byla bys tak laskavá a otočila svůj přemalovaný ksichtík směrem od nás?" Ušklíbla se ns Joyce.
Ta jen stála na místě a čuměla jako tvrdé y.
,,Joyce, ty si neslyšela?"
Odfrkla si a rozzuřeně se otočila. Stihla na mě ještě zaječet něco v tom smyslu, že oho budu litovat.
Po tomhle jsme se rozhodli s Beccou jít za Nolanem a Madison.
Našli jsme se v pokoji holek a Madison na sobě měla právě vínové uplé triko s dlouhým rukávem a černou kruhovou sukýnku.
Musím uznat, že jí to vážně slušelo a Nolan se na nás vítězoslavně usmíval.
Bylo to něco jiného vidět ho štastného, připadal mi jako ve svém živlu.
ČTEŠ
Million of riddles
ChickLit,,Dej mi hádanku." ,,C-cože?" ,,Dej mi hádanku Payne!" Zasmál jsem se na něj. ,,Nedám, proč bych ti měl dávat hádanky?" ,,Fajn. Tak ji dám já tobě. Je ti na blízku a má tě rád. Kdo je to?" ,,Můj táta?" Jeho nechápavý výraz byl k nezapla...