Po dlouhé tmě se na konci tunelu objevilo světlo. Zakryla jsem si oči rukou a pomalu si zvykala na světlo. Já žiju! Prudce jsem si sedla, ale to jsem neměla dělat. Na obličeji se mi objevil úsměv. Sáhla jsem si na místo, kam jsem si zarazila kudlu. ,,Bude v pořádku?" Uslyšela jsem otcův hlas. Usmála jsem se a nohy přehodila přes okraj postele. ,,Naštěstí, asi nevědomky, si kudlu nezarazila dost hluboko, aby se zabila a tak jsem jí dokázala pomoci. Měla by odpočívat." Poznala jsem hlas naší bylinářky a vyšla jsem ze stanu. Okolo bylo spoustu krve, ale bylo vidět, že je otec šťastný. ,,Tati?" Oba se na mě otočili. Usmála jsem se na vrásčitou tvář bylinářky a pak jsem se zasmála ustaranému obličeji Eraka. Usmál se a objal mě kolem ramen. ,,Díky tobě jsme vyhráli! Potom, co jsi se probodla, se na tebe otočil a já ho mohl dodělat." Naznačil výpad a já se zasmála. ,,Ty hrdino." Usmála jsem se a podívala jsem se na moře. ,,O čem pak přemýšlíš?" Zeptal se Erak a zamával na někoho. Ani jsem ho nevnímala, sledovala jsem obzor a přemýšlela, co teď se mnou bude? U Eraka nebudu moct pracovat. Ale co budu dělat? ,,Chtěla bych být vzdělaná." Zašeptala jsem a všimla jsem si, že se na mě otočil. ,,Co to povídáš..." zašeptal a já si všimla Willa a Halta. ,,Fauno?" Usmál se Will a Halt na mě kývl. ,,Proč bys to chtěla?" Zeptal se Erak a Will se na nás nechápavě podíval. ,,Mohla by se vzdělávat u nás, v Araluenu." Řekl Halt a já se na něj usmála. ,,To by bylo skvělé!" Usmála jsem se na všechny. ,,Ale budeš muset nosit šaty." Dodal Halt a já se na něj podívala. ,,Budu si muset zvyknout." Řekla jsem a Erak se na mě podíval. ,,Ještě jedna věc..." zašeptal a podíval se do dálky. ,,Nemáš šaty!" Zvolal a odtáhl mě pryč. Povolal nejlepší švadleny. Nechal mě ušít spoustu šatů z nejlepších látek z jiných zemích. Měla jsem rudo-černé, ty jsem si hned zamilovala. Byly tam také purpurové, které byly zase na všední dny. Další byly tmavě modré a třpytily se, jako hvězdná obloha.
Společně s Willem a Haltem jsem vyrazila s jednou lodí za novým životem. Erak musel zůstat a zařizovat poválečné věci.
Mávala jsem mu ze zádi a po tváři mi stekla jedna slza.~Tess~
ČTEŠ
Sophie dcera oberjarla
Fanfictie...Po dlouhé tmě se na konci tunelu objevilo světlo. Zakryla jsem si oči rukou a pomalu si zvykala na světlo. Já žiju!...