CHAPTER 8

499 42 2
                                    

Jackson: wahh!! Kenyangnye~

Mark: klau hari-hari aq mkn cm ni.. Aq Blh jadi gemok..

Minhyuk: aq tgok ko keding je walaupon ko mkn banyak..

Mark: ko diam lah setann!!

Minhyuk: nama aq minhyuk lah.. Bknnye setan!!

Mark: kesah ape aq..

Minjung: kamu semua dah kenyang??

Semua: dah!!

Shownu: sedap btol mknn yg noona masak tu.. Rasenye same cn omma saye masak..

Minjung: jinjja?? Klau cm tu noona nk masakkan kamu semua mknn yang lebih sedap...

Semua: yeahh!!

Minjung: kamu semua perkenalkan lah diri kamu.. Noona x tahu nk panggil kamu semua ape..

Mark: hihihi.. Lupe plk.. Nama saya mark... Ni jackson, minhyuk, jaebum~ popet.. Popet.. (*cukup smpai 14 orang)

Minjung: ohh..

I.m: bile noona nk masak sedap-sedap??

Minjung: mkn tengah hari nanti..

Semua:yeaahh!!

Mereka semua berasa gembira apabila minjung ingin masak makanan yang sedap-sedap untuk mereka.. Tiba-tiba,  air muka minjung berubah menjadi sedih...

Wonho: noona.. Noona ok x??

Kihyun: knape noona sedih??

I.m: i think she miss her lovely husband ..

Minhyuk: noona.. Cube noona citer kat kitorang.. Mne tau kitorng blh tlg..

Minjung: sebenarnye noona sedih sbb noona teringatkan suami noona.. Dlu sebelum die pergi berperang.. Noona selalu masakkan die makanan yang sedap-sedap.. Tpi selepas die pergi berperang.. Noona x de lah nk masak makanan sedap-sedap lagi untuk suami noona..

Wonho: huarrghh!! (*menangis x tentu pasal)

Hyungwon: hyung ni dh knape mnangis x tentu pasal ni??

Wonho: hissskkhh.. aq menangis  sbb kisah hidop minjung noona sangat menyedihkan..

Jackson: memang menyedihkan.. Sampai jatuh air mata kebenaran.. (*Menitiskan air mata)

Minjung: kamu semua.. Blh tlg noona x ??

Semua: tlg ape??

Minjung: tlg pergi bagi tahu suami noona yang die dah jadi appa..

Mark: xpe noona.. Kitorang semua akan tlg noona..

I.m: are u serious??

Mark: yup..

I.m: ohh my god!!

Mark: minjung noona.. Blh x noona bgi tau kitorang ape name suami noona dan ape ciri-cirinye...

Minjung: ok.. Suami noona namanye Lee hansung.. Orang kacak, tinggi , berambut panjang (*org zaman dlu rambut panjang-panjang) mukenye putih dan badanya sado..

Hyungwon: ehh.. Ciri-ciri tu mcm~ (*pandang wonho)

Wonho: asal ko pandang aq cm tu..

Hyungwon: shin hoseok.. Adakah ko ni sebenarnye suami kepada puan minjung??

Wonho: ehh bongok.. Ko ni dah knape?? Bile mase plk aq kawin ngn minjung noona plk ni 😒

Jackson: ehh hyungwon.. Ko buang tebiat ke ape??

[C]MAKE ME SHUDDER 2 [GOT7/MONSTAX]Where stories live. Discover now