CHAPTER 12

371 42 0
                                    

Mark: skg ni ape kate kite teliti satu per satu diorang ni.. Dgn cara ni kite blh tahu mne satu hansung yg sebenar..

Jackson: bagus jgk cadangan tu..

Mark: ok.. Kite mulekan dari kiri..

Mereka semua mula meneliti hansung yang pertama..

Jinyoung: mark hyung.. Knape hansung ni tua sangat.?? Minjung noona ckp die kacak orgnye.. Tpi apesal yg ni tue kerepot??

Mark: hmm.. Ye x ye jgk.. Hansung yg ni sape yg bawak??

Jackson: aq🙋

Mark: jackson.. Menurut firasat markiepooh aq.. Ni bkn lee hansung ..

Jackson: lahh yeke.. Hmm..

Mark: (*pergi ke tempat hansung kedua) ehh?? Ni hansung ke anak hansung??

Jooheon:bkn ke minjung noona ckp hansung hyung tu tinggi orangnye.. Orang yg ni bkn tinggi.. Tapi pendek gile .. 😂

Jackson: die pnye pendek serupe bdk tadika..

Jinyoung: sape yg bawak hansung versi pendek ni??

Bambam: saye🙋

Mark: bambam.. Org yg ko bwk ni bknnye hansung... Tapi cicit hansung..

Semua: wakakaka😂

Bambam: lahh... Yeke.. Hmm..

Jackson:lawak apekah yang ko cube buat ni wahai kunpimook bhuwakul.. (*ketawa berguling-guling)

Bambam:😒

Mark: hmm.. Nmpaknye.. Skg ni kite kne pilih antara hansung yg yugyeom bawak ngn hansung yg minhyuk bawak..

Jinyoung: klau cm ni susah lah..

Minhyuk: knape plk susah??

Jinyoung: korang tgok lah ciri-ciri dua orang hansung tu... Diorang pnye ciri-ciri same ngn ciri-ciri yang minjung noona ckp...

Yugyeom: ye x ye jgk..

Bambam: korang.. Ape kate kite tunggu je diorang bangun.. Bile diorang dh bangun.. Kite tanyelah name diorang  ...

Jackson: bijak jgk ko ni ye kunpimook..

Bambam: hehehe.. Biase~

Mark: ok.. Skg ni kite rehat dlu.. Esok bru kite sambung ..

Semua: nae!!

SKIP~~

situasi di rumah~

Minjung: kamu semua dah kenyang??

Semua: dah!!

Kihyun: sedap lah makanan yg noona masak tadi... Rugi sape yg x makan..

Minjung: kamu ni ade-ade je lah..

I.m: noona~ blh x noona sikatkan rambut kite??

Minjung: boleh..

Youngjae: mengada-ngada btol bdk changkul ni 😒

I.m: aii youngjae ... Ko jeles ke??

Youngjae: xde mase aq nk jeles kat ko..

Minjung: meh sini noona sikatkan rambut kamu..

I.m: nae!!

I.m telah meminta minjung menyikat rambutnya.. Minjung dengan senang hati menunaikan permintaan i.m untuk menyikat rambutnya itu.. Namun, ada 2 ekor makhluk sedang memerhati minjung dengan perasaan was-was ...

[C]MAKE ME SHUDDER 2 [GOT7/MONSTAX]Where stories live. Discover now