Jackson: suka hati nenek moyang jyp aq lah nk gelak ke ape ke.. Btw~ (*sambung gelak)
Shownu: anak sape lah tu~
Jaebum: entah.. Aq pon x tau.. (*buat-buat x tau)
Mark: anak ko cukup..
Jaebum: •﹏•
Hyungwon:(* mamai) woi korang... Korang semua ni asal x tido lagi??
Jinyoung: kitorang dah tido tadi.. Tapi adalah syaiton nirojin yang menjerit x tentu pasal sampai kan kitorang terbangun.. (*pandang kihyun)
Kihyun: (*buat muka x bersalah)
Shownu: dah-dah.. Gi sambung tido..
Semua: nae harabochi~
Shownu: bertuah punya bdk😒
Selepas mereka menyelesaikan kekecohan yang berlaku, mereka semua pun sambung tidur... Apabila mereka mula melelapkan mata mereka, tiba-tiba mereka terdengar suara tangisan seorang wanita berhampiran pondok mereka...
Bambam: Guys~ korang dengar x ape yang aq dengar??
Jooheon: dengar~
I.m: jahanam punya makhluk.. Apasal lah time ni ko nk meroyan~
Mereka semua tidak dapat melelapkan mata kerana takut .. Mark yang dari tadi cuba untuk melelapkan matanya itu akhirnya bangkit kerana geram dengan suara tangisan itu...
Mark: hishh!!! (*bangun)
Semua: (*bangun)
Mark: ok.. Aq dah x tahan dgn semua ni!!
Minhyuk: sabar bro sabar.. Jangan marah-marah.. Nanti uban kat kepala cepat tumbuh...
Mark: tepi ahh kau!! (*tolak minhyuk)
Mark bangkit meninggalkan rakan-rakannya lalu berjalan pergi mencari empunya suara itu.. Rakan-rakannya yang lain khuatir lalu mereka mengambil keputusan untuk mengikuti mark..
Jackson: (*tepuk mark) hyung.. Are u sure??
Mark: aq btol-btol sure...
Youngjae: aq nak balik T_T
Ketika mereka sedang mencari empunya suara itu.. Tiba-tiba, kelihatan sosok badan seorang wanita muncul didalam kabus sambil memerhatikan mereka dengan pandangan yang tajam ... Kelibat wanita itu telah disedari oleh salah seorang daripada mereka...
Kihyun:gu.. Guys~
Wonho: kenapa kihyun??
Kihyun: tu..tu~
Kihyun yang menyedari kehadiran wanita itu segera memberitahu rakan-rakannya ..
Semua: mi.. Minjung noona???
Wanita yang dikenali sebagai minjung itu hanya memandang mereka dengan pandangan yang mendatar lalu berkata~
Minjung: kamu semua nak kemana??
Semua: emm.. Emm..
Mereka semua terdiam kerana tidak tahu bagaimana untuk menjawab soalan yang diajukan oleh minjung...
Minjung: noona tanya ni.. Kamu semua nk ke mana??
Mereka semua sekali lagi terdiam dan tidak menjawab soalan minjung.. Namun seorang makhluk ciptaan tuhan yang diberi nama Lee Jooheon telah menjadi penyelamat sekalian makhluk..
Jooheon: kitorang sebenarnya nk pergi amik angin .. Tapi X sangka plk hari dah lewat malam... Hehehe~
Minjung: ohh..
YOU ARE READING
[C]MAKE ME SHUDDER 2 [GOT7/MONSTAX]
Mystery / Thrillerkєsıηαмвυηgαη ∂αяıρα∂α ησѵєł⇨мαkє мє sнυ∂∂єя... *kısαн kαłı ıηı мєηgısαнkαη ρєηgємвαяααη мєяєkα αραвıłα мєяєkα тєłαн kємвαłı kє мαsα sıłαм (zαмαη ∂αнυłυ) ∂єηgαη мєηyυsυяı sєвαтαηg sυηgαı.. ρєłвαgαı яıηтαηgαη ∂αη ∂υgααη yαηg нαяυs ∂ıнα∂αρı σłєн мєяєk...