Yugyeom: hyung.. Gyeom rasa kita kne ikut arah ni..
Tanpa usul periksa mereka ikut sahaja jalan yang di tunjukkan oleh yugyeom.. Namun, mereka tidak perasan langsung kewujudan tumbuhan yang diberi nama pisang di hadapan mereka..
Kerana terlalu takut, mereka merempuh saja dan menyebabkan kepala hansung terhantuk di batang pokok pisang.. Akibat rempuhan kuat + kekerasan kepala hansung yang serupa konkrit, pokok pisang itu yang pada mulanya berdiri dengan teguh diatas tanah akhirnya tumbang dan terbaring ke atas tanah bak pocong..
Bambam: bapak aii gojes.. Kuat betol kepala org tua ni.. Pokok pisang blh tumbang bhaii..
Kihyun: kepala hansung ni konkrit ke apa?? (⊙o⊙)?
Jinyoung: yahh!! Kim yugyeom!! Ko tipu kitorang ehh!!!??? 😤😬😈
Jaebum: sabar isteri ku sabar.. Buat banyak mengucap..
Youngjae: btol ckp jaebum hyung.. Nanti klau hyung marah-marah baby dalam perut hyung keguguran plk nanti~
Krikk krikk~
Kihyun: hambarnya~
Jinyoung: choi youngjae~ ko tunggu !! (*bagi jelingan super duper maut kat youngjae)
Youngjae: •﹏•
I.m: mampus kau youngjae!! Hahahahaha
Hyungwon: ko ni ok x??
I.m: kita ok je~ ̄ˍ ̄
Yugyeom:jinyoung hyung.. Gyeom x ade niat pon nk tipu or kenakan hyung semua.. Lgipon gyeom x tau pon yg kat sini ada pokok pisang...
Wonho: alah jinyoung.. Maafkan je lah gyeom ni.. Lgipon dia x sengaja..
Bambam: wahai cucu adam bernama park jinyoung.. Sesungguhnya kita sesama manusia perlulah saling memaafkan antara satu sama lain supaya hidup kita akan sentiasa di berkati oleh yang maha kuasa... (*bersyarah )
Shownu: btol tu pak ustaz~
Wonho: bambam!! Bambam!! Bambam!! (*angkat hyungwon.. Jadikan hyungwon sepanduk)
Hyungwon: turunkan aq oi 😵😵
Jaebum: ok.. Please stop sandiwara karut korang tu.. Skg ni baik kita teruskan perjalanan kita...
Semua: nae!!
I.m: muahahhhahahaha (*ketawa x tentu pasal)
Kihyun: ehh changkyun.. Sudah-sudah lah ketawa tu.. Bknnye ada bnde lawak pon..
I.m: ye lah~ 😌 ..
SITUASI MARKIEPOOH, WANG PUPPY DAN MINMOONGI~ 🐻🐕🐈
Jackson: hyung.. Selamat ke kita menyorok kat tokong lama ni.. Kita tengok tokong ni cam nak runtuh je.. Cuma tunggu masa je..
Mark: dah abis membebel??😒
Jackson: dah😑
Mark: haiishh!! Mana lah si kucing siam ni.. Xkn lah dia dah arwah kot..
Jackson: x baik hyung ckp cam tu kat minhyuk.. Dia tu dh lah bnyak berjasa..
Mark: haah... Memang dia banyak berjasa.. Banyak berjasa menghabiskan duit aq...
Ketika mark dan jackson sedang berbual.. Tiba-tiba jackson ternampak seorang makhluk yang sedang berlari tertonggek-tonggek kearah mereka..
Jackson: hyung.. Tgok tu.. Ada orang lah~
Mark: mana?? (*tercari-cari)
Jackson: kat sana tu lah.. Yang jalan tertonggek-tonggek tu~
Mark: ohh~
YOU ARE READING
[C]MAKE ME SHUDDER 2 [GOT7/MONSTAX]
Mystery / Thrillerkєsıηαмвυηgαη ∂αяıρα∂α ησѵєł⇨мαkє мє sнυ∂∂єя... *kısαн kαłı ıηı мєηgısαнkαη ρєηgємвαяααη мєяєkα αραвıłα мєяєkα тєłαн kємвαłı kє мαsα sıłαм (zαмαη ∂αнυłυ) ∂єηgαη мєηyυsυяı sєвαтαηg sυηgαı.. ρєłвαgαı яıηтαηgαη ∂αη ∂υgααη yαηg нαяυs ∂ıнα∂αρı σłєн мєяєk...