chapter 24

319 36 11
                                    

Minhyuk: korang berdua ni dah knapa??

Mark:minhyuk... Be.. Be... Belakang kkkau~~

Minhyuk: belakang aq??

Jackson: mi.. Minjung ada kat belakang kau~

Minhyuk menoleh kebelakang dimana tempat minjung berada... Apabila minhyuk menoleh, dia mendapati tiada siapa yang berada disitu..

Minhyuk: x ada pon.. korang ni merepek jer..

Jackson: oii kucing.. Aq mmg nampak dia lahh!!

Minhyuk: ye ye je lah tu😜

Mark: ehh budak ni.. Kita cakap betul dia plk x percaya 😒

Mark dan jackson geram dengan minhyuk yang tidak mempercayai mereka...

Selang beberapa minit kemudian, minhyuk telah ternampak minjung sedang berdiri di belakang jackson dan mark..

Minhyuk: ko.. Korang~

Markson: apa??!!

Minhyuk: be.. Be.. Belakang ko.. Ko.. Korang~

Jackson: knape?? Apa yang ada kat belakang kitorang??

Minhyuk: mi.. Mi.. Mi.. Minjung~

Mark: Minjung??!!! Hahahahahaha!!

Jackson: hahahaha!!

Minhyuk: oii!! Aq serius ni!! Minjung memang ada kat belakang korang lahh!!

Markson: whatt???!!

Akhirnya, mark dan jackson mempercayai kata-kata tentang minjung.. Minjung yang berada di belakang mark dan jackson itu tersenyum sinis ...

Jackson , mark dan minhyuk lari lintang pukang kerana ketakutan... Mark yang khusyuk melarikan diri tanpa menghadap kedepan itu telah terlanggar batu lalu jatuh tersungkur..

Mark: aduhh!!! Sakitnya... Oii batu.. Ko buta ke apa?? Cam x de tempat lain nak duduk.. Bangang punya batu!!

Mark yang terjatuh akibat terlanggar batu itu telah memarahi batu yang tidak bersalah lagikan tidak bernyawa itu dengan kata-kata yang pedas..

Jackson: hyung!! Hyung buat apa tu??

Mark: ni hah aq tgah marah kat batu ni.. Ada ke patut dia duduk kat tgh-tgh jalan.. Bangang!!

Minhyuk: mark oii.. Ko nk mampus kene cekik ke nak lari??

Mark: nak lari..

Minhyuk: dah tu .. Cepat lah lari..

Mark: ok ok..

Setelah puas membebel, akhirnya mark lari bersama rakan-rakannya... Namun ketika mereka hendak keluar dari tokong itu, minjung secara tiba-tiba berada di pintu keluar tokong itu..

Mark: noona.. Lepaskanlah kitorang.. Kitorang x pernah pon buat salah kat noona...

Minjung: sapa cakap korang x de buat salah dengan aq!!! Korang tau x.. Disebabkan korang lah suami aq pergi tinggalkan aq!!

Jackson: noona.. Itu semua adalah takdir yang ditentukan oleh yang maha kuasa.. Kita sebagai insan yang lemah lagikan kerdil ni redha je lah..

Minjung: aq akan pastikan korang semua akan mati malam ni jugak!!!

Minjung yang kelihatan amat marah dan berang dengan mereka bertiga itu berazam ingin membunuh mereka semua ...

Minjung: Korang terimalah pembalasan daripada aq!!!

[C]MAKE ME SHUDDER 2 [GOT7/MONSTAX]Where stories live. Discover now