CHAPTER 15

375 44 3
                                    

PADA WAKTU MALAM..

Hansung: hahh.. Kamu semua dah kenyang..

Semua: dah!!

Hansung: klau cm tu hyung masuk bilik dulu ye.. (*masuk bilik)

Semua: nae!!

I.m: korang.. Agak-agak korang lah kan.. Hansung hyung masok bilik awal-awal buat ape ekk??

Kihyun: buat ape lgi.. Buat projek lah..

Yugyeom: projek ape?? Projek pembinaan rumah PPRT ke??

Jackson; ehh bongok!! Hansung hyung bkn buat projek rumah PPRT lah.. Tapi projek buat anak..

Yugyeom: projek buat anak?? Projek ape tu??

Youngjae: abaikan budak yugyeom tu..

Minhyuk: btol ke hansung hyung tu tgh buat projek.. Setahu aq klau buat projek tu biasenye khamis malam jumaat..

Jinyoung: curious plk aq ngn bnde ni...

Mark: weii korang.. Jom kite skodeng nk??

Jackson: skodeng?? I like it..

Shownu: wehh.. X dosa ke ??

Hyungwon: x delah.. Lgipon kite bknnye nk tgok org tu buat tut tut tut pon... Kite cume nk tau diorang tu tgh buat ape je..

Shownu: ok..

Mereka semua pun mula menjalankan kegiatan haram mereka yang diketuai oleh anak raymond tuan iaitu mark yi-en tuan ... (*x senonoh plk ank dak tuan ni)..

Mereka mengintip di celah-celah pintu bilik yang terbuka sedikit itu.. Mereka melihat bahawa hansung dan minjung sedang berbual-bual.. (*nasib diorang x buat projek.. Klau x habis otak bdk-bdk tu tercemar)

Namun, mereka terkejut apabila melihat wajah minjung yang amat hodoh dan berpakaian compang-camping..

Mark: k.. Korang nampak x ape yang aq nampak??

Semua: (*angguk)

Wonho: jangan-jangan ... Ape yg mak bidan tu ckp psl minjung noona dah mati tu.. Btol lah??

Semua: (*mengigil ketakutan)

Jinyoung: wehh korang.. Jom kite gi dari sini sebelom minjung tau ..

Semua: jom!!

Mereka semua memutuskan untuk pergi dari rumah tersebut kerana mereka takut jika minjung mengetahui bahawa mereka semua tahu tentang dirinya..

Beberapa minit kemudian.. Hansung dan minjung keluar dari bilik mereka... Mereka mendapati bahawa semua got7 dan monsta x tiada di rumah..

Hansung: ehhh.. Senyap je.. Mne lah bdk-bdk pergi malam-malam ni??

Minjung: mungkin diorang pergi amik angin kat luar lah tu..

Hansung: chagi.. Buatkan oppa air.. Oppa haus lah..

Minjung: ok oppa..

Hansung berjalan ke bahagian beranda untuk mengambil angin sementara minjung pula pergi membuat air untuknya..

Ketika hansung sedang  duduk bersantai di bahagian beranda rumahnya itu, tiba-tiba dia didatangi oleh dua orang wanita yang berumur lingkungan 40an.. Hansung kelihatan cukup mengenali dua orang wanita itu.. Wanita itu ialah mak bidan dan pembantunya...

Hansung: ehh mak bidan rupanye.. Ada ape mak bidan datang ke rumah saya??

Bidan1: ehh hansung.. Aq dtg sini sbb aq nk ko tahu satu bende pasal bini ko tu!!

[C]MAKE ME SHUDDER 2 [GOT7/MONSTAX]Where stories live. Discover now