Minjung semakin berang... Minjung mula melangkah merapati mark ... Mark yang tidak sedap hati + geli dengan wajah minjung itu mengundur kebelakang menjauhi hansung yang terbongkang itu...
Jackson:mommy ... Tolong Selamatkan ka yee😖
Minhyuk: omma... Please save your son😭
Minjung menatap wajah mark dengan penuh geram.. Namun sekali lagi mark membuat lawak hambarnya...
Mark:ni hao 👋 ... Saya mark tuan bin raymond tuan..
Lawak hambar yang dicipta oleh anak kepada raymond tuan ini sekali lagi tidak menjadi.. Hambar sungguh lawak mu mark 😂 ..
Apabila lawaknya tidak menjadi .. Mark telah menukar plannya kepada plan B... (*bila dia rancang??) .. Mark telah menarik jackson yang sedang meratapi nasibnya itu ke hadapan minjung ..
Jackson yang menggelabah + takut + geram dengan mark =?? Itu hanya tersenyum kambing..
Jackson: mcm mna ni??
Mark: alah.. Ko buat jelah ape-ape.. Buat lawak ke ape ke...
Jackson yang blur itu secara tiba-tiba mempunyai satu idea ...
Jackson: oii minjung.. Aq jackson wang ingin menunjukkan satu bakat aq yang terpendam sejak aq kecil lagi~
Jackson telah mula menunjukkan bakatnya... Tapi x de satu pun makhluk yang tertarik termasuklah minjung dan tiada siapa yang memberikan tepukan.. Kesian... No baksu for you jackson~
mana x nya .. Menari tarian touch my body.. Mmg lah org xnk bagi baksu kat ko.. Aduii!!
Apabila bakatnya tidak mendapat sambutan yang baik.. Jackson yang mempunyai hasad dengki yang kuat terhadap minhyuk itu telah menarik minhyuk untuk menggantikan tempatnya..
Minhyuk hanya mampu menelan air liur .... Matanya melihat kearah mark diikuti jackson dan seterusnya rakan-rakannya yang berada di bawah rumah buat kali terakhir..
Namun sebelum dia menghadap illahi, minhyuk secara tiba-tiba buang tebiat kerana dia tiba-tiba menari lagu baby shark dudududu~
Minhyuk: baby shark dudududu~ (*menari dengan penuh ghairah)
Minhyuk telah menari dengan penuh ghairah ... Telatah minhyuk itu telah menarik perhatian minjung... Mark yang perasan dengan sikap minjung itu segera memberi isyarat kepada rakan-rakannya yang lain supaya membawa lari hansung ke tempat yang selamat... Namun tiada satu makhluk pun yang memahami isyarat yang diberikan oleh mark..
Nasib yang baik sentiasa menyebelahi mark apabila shownu memberi respon yang positif..
Shownu yang memahami isyarat mark itu segera menjadi google translate untuk menterjemahkan isyarat yang diberikan oleh mark kepada 10 orang gua itu dan mereka hanya "oooo" setelah mengetahui maksudnya ..
Shownu: ada paham?
Semua: paham bos!!
Shownu: ok.. Sekarang ni jom kita mulakan misi menyelamat!!
Semua: jom!!
Ketika minjung sedang leka melihat minhyuk menari baby shark... Shownu dan rakan-rakannya yang lain segera membawa hansung ke tempat yang selamat..
Setelah shownu dan yang lain-lain hilang dari pandangan mark, mark menarik jackson dan melarikan diri meninggalkan minhyuk seorang diri...
Minhyuk: mark!! Ko nk gi mana??
YOU ARE READING
[C]MAKE ME SHUDDER 2 [GOT7/MONSTAX]
Mistero / Thrillerkєsıηαмвυηgαη ∂αяıρα∂α ησѵєł⇨мαkє мє sнυ∂∂єя... *kısαн kαłı ıηı мєηgısαнkαη ρєηgємвαяααη мєяєkα αραвıłα мєяєkα тєłαн kємвαłı kє мαsα sıłαм (zαмαη ∂αнυłυ) ∂єηgαη мєηyυsυяı sєвαтαηg sυηgαı.. ρєłвαgαı яıηтαηgαη ∂αη ∂υgααη yαηg нαяυs ∂ıнα∂αρı σłєн мєяєk...