CHAPTER 11

399 42 2
                                    

Mark: haiishh!! Apesal lah aq ditakdirkan berkawan ngn bdk jackson yg lembab ni..

Yugyeom: tabah lah ye hyung..

Mark: 😌

Jinyoung: dah.. Jom kite gi cari kem rawatan skg..

Semua: jom!!

SKIP~~

DI KEM ASKAR..

Minhyuk: weii korang.. Mne kem rawatan tu.. Aq rase dah dekat nk 3 jam kite jalan-jalan kat sni..

Jooheon: 3 jam kepala hotak ko.. Baru 30 minit cukop..

Minhyuk: hehehe..

Jinyoung: korang.. Ape kate kite tanye orang kat sni..

Bambam: bagus jgk tu..

Yugyeom: hyung.. Ape kate kite letakkan semua hansung hyung dlu.. Penat lah nk piggyback diorang ni..

Mark: elok lah tu.. Aq pon dah penat angkat hansung versi sumo ni.. Rase cm nk patah je pinggang aq..

Setibanya mereka di kem tersebut.. Mereka semua segera mencari kem rawatan.. Namun mereka tidak mengetahui dimana lokasi kem tersebut.. Mereka mengambil keputusan untuk bertanya kepada orang-orang yang berada di kem itu..

Jackson: ermm encik.. Tumpang tanye.. Encik tau x kat mne kem rawatan??

Xxx: ohh kamu semua nk gi kem rawatan ye.. Mari saya tunjukkan..

Jackson: jom!!

Yugyeom: ehh jap.. Korang semua rase x??

Jinyoung: rase ape??

Yugyeom: rase yg kite ni ade tertinggal something ...

Jackson: ya tohann!!para-para Hansung hyung..

Mark: ishh ape lah korang ni .. Tu pon blh lupe.. 😒

SKIP~

DI KEM RAWATAN..

Xxx: Dik.. Ni lah kem rawatan tu..

Mark: trima kasih encik..

Xxx: sama-sama.. (*berlalu pergi)

Jinyoung: ok.. Skg ni kite kne cari doktor untuk rawat semua hansung ni..

Semua: ok..

Yugyeom: weii korang.. Agak-agak korang lah.. Mne satu doktor ?? Sbb smua orang kat sni pakai baju semuanya lebih kurang sama..

Jooheon: tau xpe..

Ketika mereka semua sedang leka memikirkan yang mana satu diantara orang didalam kem itu ialah doktor... tiba-tiba~

Xxx: anak semua ni tengah cari siapa~

Mark: kitorang sbnarnye tgh cari doktor ..

Xxx: doktor?? Doktor tu ape??

Mark: ehh org tua ni.. Doktor pon x tau ke 😒

Jinyoung: ehh bongok.. Mmg lah org tua ni x tau doktor tu ape... Kan kite skg ni kat zaman batu..

Jackson: aq x nmpk batu-batu besar pon.. Lagipon bkn ke zaman batu ade dinosour.. Aq x nmpk pon dinosour..

Jooheon: (*ketuk kepala jackson) dey tambi.. Ayoyo!! Kenapa awak banyak bengap.. INi zaman mana ada dinosour.. (*loghat tamil)

Xxx: emm.. Kamu semua x jawab lagi soalan ahjussi..

Bambam: wahai ahjussi ku yang hansome.. Sesungguhnya doktor itu maksudnye ialah tabib..

[C]MAKE ME SHUDDER 2 [GOT7/MONSTAX]Where stories live. Discover now