First day in school

756 32 2
                                    

              - z pohľadu Jungkooka -
Práve som bol na Miami, opaľoval som sa pri mori a horúčavách. Prišiel za mnou Michael Jackson a začal ma nepríjemne fackať.
Otvoril som oči a uvidel môjho celkom nahnevaného otca ako ma facká a snaží sa ma zobudiť. Vystrelil som z postele a vyzjapol, nech ma už takto nebudí. On sa nadurdene pozrel so slovami: ,, Keby som dnes neodchádzal, máš už zaracha!" Uvedomil som si, že dneska môj otec, takže jediný rodič odchádza na pol roka preč a nemusí sa vrátiť, veď dnešný svet. Prišlo mi to ľúto. Objal som otca a po dlhej dobe sa usmial. Pri raňajkách sme sa rozlúčili a spadlo mi pár sĺz. Samozrejme, povedal mi pravidlá, ktoré by som mal dodržiavať ale pochybujem, že budem:DD. Vraj nemám robiť v dome párty, piť alkohol, predávať veci a hlavne neteplošiť! Prikývol som a v hlave som už rozmýšľal nad párty, ktorá bude o 2 týždne.
,, Jungkook, verím, že sa postaráš o dom a že ja sa vrátim, uži si to tu a maj sa. " Povedal otec so slzami v očiach.
,, Postarám. " Odkývol som.
Nastúpil do auta a išiel na letisko, plakal som. Po 10 minutách smutnej nálady som sa išiel umyť a obliecť, veď musím ísť do školy. Išiel som pešo a trochu sa mi zlepšila nálada pri pomyslení na to, že si môžem pol roka robiť čo chcem.
Docupkal som do školy kde ma hneď privítal môj "gang". Namjoon, Jimin, Yoongi, Hoseok, Jin a ja.
Bol začiatok školského roku, takže sme stáli nastúpení ako trieda a počúvali hymnu a predslov riaditeľky, ktorý nám bol náramne smiešny. Potom sme išli do triedy a posadali sme si tak ako sme chceli. Narvali sme sa do posledných lavíc. Ja a Jimin pri okne, Namjoon a Jin v strede a Yoongi a Hoseok pri stene.
Keď prišla naša triedna učiteľka, hneď povedala, že nás presadí lebo vraj našá 6 - členná skupinka nemôže byť spolu vzadu. To nám prišlo ako všetko smiešne.
Konečne skončila škola a už - už sme sa dohadovali na to, ako pôjdeme von a Hoseok povedal, že on dnes nemôže. Bez neho predsa nikde nepôjdeme, chýbal by. Bolo mi to ľúto ale išiel som domov s tým, že budem zas do noci hrať hry.
Keď som prišiel domov, šmaril som tašku do kúta a išiel hneď hrať. Po asi 30min. hrania hier som zacítil hlad a chuť na špagety. Išiel som sa pozrieť do chladničky a bohužiaľ bola prázdna, takže som sa vybral do obchodu ísť kúpiť všetko na špagety.
Keď som prišiel do obchodu, zobral som si malý košík a smeroval ku špagetám. Zacinkal mi mobil, takže som si ho pozrel a odpisoval na správu a nepozeral som sa pred seba. V tom momente som cítil náraz hlavou do niekoho. Spadol mi mobil na zem a chlapcovi s ktorým som sa zrazil spadol nákup, ktorý niesol iba v rukách. Pozrel som sa pred seba a začal sa ospravedlňovať. Kukal som sa chlapcovi do očí a začalo mi búchať srdce viac ako pri písomke z matematiky. Chlapec sa ospravedlnil tiež, zviedol to na seba a usmial sa na mňa. Zakýval mi a prehrabol sa vo vlasoch a ja som zostal stáť ako kamenný stĺp a aj som zabudol na to, že môj mobil je na zemi a ak je rozbitý, budem mať hovno a nie mobil. Červený ako paradajka som si čupol a otočil mobil, ktorý mal trošku prasknutý displej, ale naštastie fungoval normálne. Postavil som sa, zobral špagety a odišiel z obchodu zamyslený a očarený, zároveň som sa cítil trápne. Nechápem, ale ten chalan bol nádherný a sympatický hneď na prvý pohľad, proste dokonalý.

// Ehmm XD Ak sú v príbehu nejaké gramatické chyby tak sa ospravedlňujem :D Je to môj prvý príbeh takže nie je asi úplne dokonalý :D Snáď to nevadí<33 //

I need u // TaekookWhere stories live. Discover now