The first time

370 22 2
                                    

Vošli sme do sály a sadli sme si.
Keď skončil horror tak namiesto noci, ktorú neprespím lebo sa budem báť ma čaká zaujímavá noc s mojim spolusediacim. Úprimne? Mám strach. Na jednej strane sa teším a na druhej bojím, je to zvláštne.
,, Čo ste robili na tých záchodoch tak dlho?" Pýta sa Jimin a ostatní sa uškŕňajú.
,, Nič. " Odpovedal Tae a pousmial sa.
,, No len aby, mám pocit že má Jungkookie okolo seba vkuse hviezdičky. " Smeje sa Hoseok.
Ja som sa iba usmieval a bolo mi jasné, že už niečo tušia a nebudem pred nimi predsa nič skrývať. Ale to, že sa mi zrejme páči človek ktorého poznám ani nie 24 hodín sa celkom ťažko hovorí. Dokonca je to chlapec.
Bolo okolo 21:30 a išli sme už všetci domov.
Nastúpil som s Taem na bus a išli sme ku mne. V buse sme sa len rozprávali.
Bus zastavil na zastávke pred mojim domom. Vystúpili sme a chytil som Taeho za ruku pretože som sa bál a bola už tma.
Otvoril som dvere do domu a išli sme hore do mojej izby. Povedal som Taemu, že sa musím prezliecť do pyžama.
,, Požičiaš mi tvoje pyžamo? " opýtal sa.
,, Samozrejme, tu máš. " Otvoril som skriňu a vytiahol to najkrajšie, ktoré mám.
,, Ehmm, Tae, potrebujem sa prezliecť." zamrmlal som.
,, Nech sa páči, prezliekaj sa. " Povedal a zahryzol si do pery.
Tak som zo seba zvliekol rifle a tričko. Následne aj boxerky a Tae sa iba prizeral. Vytiahol som pyžamo a pomaly som si ho obliekol. Vyzeral vzrušene a začal sa prezliekať tiež. Zostal som iba pozerať s otvorenou pusou, že čo to mám v izbe a čo sa má do mňa vojsť. Obliekol si iba spodok pyžama a hneď si ho aj zvliekol a zostal nahý. Ľahol si ku mne na postel a začal ma opatrtne vyzliekať. Nebránil som sa a robil som, čo si prial. Zostali sme vedľa seba ležať. Pritiahol si ma a dal mi francuzáka. Bolo to úžasné a začal som ho škrabkať po chrbáte, bruchu a robiť mu cucfleky na krku. Bozkávali sme sa,obímali a zrazu bol vo mne. Vykríkol som od bolesti, pretože som nečakal až taký náraz. Obaja sme vzdychali a užívali si naše poprvé. Nakoniec som dosiahol vrchol a Tae to všetko prehĺtol. Usmieval som sa, on si na mňa ľahol a tak sme aj zaspali. Nahí a na sebe.

I need u // TaekookWhere stories live. Discover now