Interesting cinema

367 26 0
                                    

Je pravda, že som mu to sľúbil. Mám na to chuťky aj ja pri pohľade na neho. Pozrel som sa na čas a vyskočil som tak že som skoro rozbil lampu mojou veľkou dutou gebezňou. Okej o 19:00 sme mali byť pred kinom, mali sme ísť busom, ktorý ide 18:41 a je presne 18:41, ako inak. Zdrapil som Taeho z postele a utekali sme na bus. Z behu mám zlé výsledky ale takto rýchlo som bežal naposledy do hračkárstva lebo som sa bál, že mi vypredajú autíčko. Bolo 18:42 a my sme boli na zastávke a akurát išiel bus. Neverím! Moje šťastie je také, že bus ide napr. o 15:27 a ja prídem 15:25 a vidím ho, ako mi ušiel pred nosom. Teraz som mal naozaj šťastie, asi mi ho priniesol Tae. Sadli sme si spolu na sedačku v buse dozadu. Kukal sa na mňa a začal sa smiať, vraj som roztomlý. Usmial som sa a položil ruku na moje stehno. Zobral mi ju a položil si ju na svojho... ( :DDDD ) Páčilo sa mi to, ale postupovať ďalej som mu už nedovolil, sme v buse. Celú cestu sme sa na seba usmievali. Vystúpili sme a tam už stáli chalani. Pozdravili sme sa išli sme si kúpiť popcorn. Samozrejme, nenažraný ja som si dal ten najväčší čo bol a polku som zjedol pred filmom. Práve sme vstupovali do sály a posadali sme si vedľa seba. Boli sme dosraní aj za ušami a zároveň sme sa tešili.
-------------------------
POČAS KINA

Horror nie je ani v polke a ja už sa trasiem tak, že čakám na to ako skončí ten popcorn na strope. Hoseok a Jin sa každú chvíľku smejú, im je smiešne úplne všetko! Namjoon, Yoongi a Jimin sú zapozeraní a ja a Tae sa tu trasieme. Tae mi podal ruku a ja som mu ju jemne pohladil. Zrazu som cítil, že ak nepôjdem do 5 minút na WC, popcorn budem mať aj čím zapíjať. Ehmm, ísť uprostred horroru Annabelle na WC v kine sám sa mi zrovna nepozdávalo. Spýtal som sa Taeho či nepôjde so mnou. Povedal, že s radosťou. Chytil ma za ruku a išli sme. Mal som pocit bezpečia a že ma ochráni, keby náhodou prišla tá bábika a chcela by ma zabiť. Otvoril som dvere na pánske WC a povedal som Taemu, nech sa nepozerá. Otočil sa. Keď som vykonal čo bolo treba, ani som sa nestihol otočiť a cítil som na sebe jeho telo. Obímal ma zo zadu a bolo to príjemné. Otočil ma a naše pery boli od seba asi 1 cm. To sa mi samozrejme páčilo, veď je dokonalý. Hľadel mi do očí a zrazu som cítil jeho pery jemne sa trieť o tie moje. Spolupracoval som. Dali sme si náš prvý jemný bozk na záchodoch v kine počas horroru, také romantické! Zobral ma za ruku a vytiahol ma von z WCiek. Dal mi možnosti. Buď teraz v kabínke na WC, alebo po kine u mňa doma. Zistil som, že nemôžem to odsúvať a že to chcem aj ja. Povedal som, že po kine u mňa prespí. Radostne sa uškrnul, oblízol si peru a išli sme dopozerať film.

I need u // TaekookWhere stories live. Discover now