* CRRRRRRRRRRRRN *
Vystrelilo ma z postele a Taeho tiež. Zazvonil budík ktorý som chytil a hodil o stenu, rozbil sa a prestal pípať. Tae sa na mňa pozrel, že či mi nehrabe. Zahrabal som sa pod perinu a zatvoril oči.
Zrazu som zacítil Taeho ako ma chce objať. Pritisol som ho ku sebe.
,, Kook prečo si to spravil? " ozval sa izbou Taeho prenikavý hlas.
,, Nechcem ísť dnes do školy, chcem ísť niekde s tebou. " povedal som.
,, A čo ospravedlnenky? "
,, Nevieeeeem. " zamrmlal som a následne aj opäť zaspal v Taeho náručí.
Zobudil som sa na nejaké podivné zvuky, zrejme z kúpelne. Pozrel som sa na Taeho a ten tam nebol. Postavil som sa a nahý úplne bez ničoho som sa išiel pozrieť do kúpelne. Nedali sa mi otvoriť dvere, ako keby ich niekto držal. Začul som plač z kuchyne, znel ako Taeho plač. Rozbehol som sa do kuchyne a tak som sa ponáhlal, že som zakopol na schodoch a spadol som. Keď som sa postavil, počul som zase divné zvuky smerom ku kúpelni. Boľavý som sa rozutekal zase hore ku kúpelni. Snažil som sa otvoriť dvere ale nešlo to. Čím viac som sa snažil, tým silnejší bol plač a neskôr som počul aj veľmi desivé zvuky ako napr. motorovú pílu. Pred kúpelňou som sa rozplakal a kričal, nech ma pustí a že ak niečo niekto robí Taemu, zabijem sa. Zrazu bolo ticho. Otvoril som opatrne dvere do kúpelne a uvidel Taeho zrejme mŕtveho vo vani s motorovkou. Všade bola krv a ja som začal strašne moc plakať, zobral som motorovku a chcel som si odrezať ruku. V tom momente som sa pozrel do zrkadla a Tae zmizol z vane. Krv tam zostala, ale Tae nikde. Absolútne som nechápal čo sa deje. Zatvorili sa dvere do kúpelne a zostal som tam iba ja, motorovka a niekto, cez hmlu ktorá tam bola som nevedel kto. Žiarili mu oči na červeno. Pozrel som sa do nich a už som necítil ani tep, nepočul žiadny hlások, ani môj vlások na hlave som necítil. Prestal som vnímať a...,, JUNGKOOK VSTÁVAJ A PRESTAŇ KRIČAŤ! " Tae mi zjapal do ucha a mal slzy v očiach.
Trhlo ma a vypleštil som oči na Taeho, ktorý sedel tesne vedľa mňa na posteli. Vydýchal som sa a začal som silno plakať. Porozprával som mu sen a nebolo mu zrovna do smiechu. Zobral vreckovku a utrel mi slzy,objal ma a povedal, že je všetko v poriadku a bol to iba podivný sen.
YOU ARE READING
I need u // Taekook
FanfictionJungkook je obyčajný teenager, ktorý žije normálny život až na ten rozdiel, že Jungkook je bisexuál. Jeho jednoduchý život mu zmení Kim Taehyung a s ním aj podivné veci, ktoré Jungkook zažíva.