Surprise

450 32 0
                                    

Začul ten hnusný zvuk, ktorý budem počúvať teraz každý deň od pondelka do piatku vkuse. Vypol som ho, postavil som sa a išiel do kúpeľne. Pozrel som sa do zrkladla, prehrabol si vlasy, umyl sa a mal som ešte čas, takže aj rannú sprchu. Samozrejme, nebol by som to ja, keby som nebol v sprche pol hodinu a môj čas sa zmenil na utekanie do školy. Vyliezol som, obliekol som si kraťase a tričko s krátkym rukávom, veď bolo ešte teplo. Schmatol som tašku a utekal dole schodami. Ani raňajky som si neurobil, veď na čo? Iba som zobral banán ktorý som po ceste do školy zjedol. Naštastie, prišiel som do školy 3 min. pred zvonením. Otvoril som dvere do triedy a vstúpil som. Poobzeral som sa po triede a náhle ma zamrazilo. Ten chlapec zo včerajšku, on tam bol, on tam sedel sám v prvej lavici. Pozrel som sa na neho, usmial som sa a začervenal. On mi zakýval. Prišiel som do zadu na moje miesto a Jimin sa na mňa pozeral ako keby som padol z neba.
,, Čo tak zazeráš? " pýtam sa ho celkom nervózne.
,, Prečo si sa usmieval na toho nového chalana? " opýtal sa a hodil na mňa pohľad, ako keby žiarlil.
,, Nerieš. " Znechutene som mu odvrkol.
Nechápem. Žiarli? Závidí? Veď spolu nič s Jiminom nemáme, nemá prečo žiarliť! Behalo mi hlavou.
Akurát prišla triedna učiteľka. Mali
sme triednickú hodinu. Postavili sme sa a začala rozprávať.
,, Dobrý deň, možno ste si už všimli, že tu máme nového spolužiaka, prosím postav sa a predstav sa. "
Ten chalan sa postavil a išiel k tabuli. Poobzeral som si ho a je naozaj úžasný. Hnedé vlasy, vysoký, dokonalý úsmev a očarujúci pohľad.
,, Ahojte, volám sa Kim Taehyung ale volajú ma Tae, mám 16 rokov a keď sa nudím, skladám pesničky... "
Začal rozprávať a zostal som pozerať do blba a iba počúvať jeho nádherný hlboký hlas, do ktorého som sa okamžite zamiloval. Už som ani nevnímal čo hovorí, iba som počúval jeho hlas a červenal som sa. Obzrel som sa na Jimina, ted sedel s podopretým lakťom a počúval Taeho. Namjoon, Jin, Yoongi aj Hoseok tiež. Myslím, že sa im zdal sympatický.
,, Dobre Tae, môžeš tu zostať, idem vás presádzať " Povedala učiteľka.
Behali mi zimomriavky po chrbáte, bál som sa s kým zase skončím sedieť, veď ja chcem sedieť s Jiminom!
,, Takže, začneme hneď chlapcami vzadu. " Povedala a pozrela sa na nás ako keby sme rozbili školské umývadlo. Teda, rozbili, ale to bolo dávno.
,, Namjoon sem, Jin sem, Yoongi sem, Jimin tam dopredu... " Začala presádzať.
Keď som videl kam dáva mojich kamarátov tak som sa naozaj bál. Jimin hneď prvá lavica, Yoongi rovno za ním...
Tak nejako som stále nepočul, kde si mám sadnúť a Taeho som tiež nepočul.
,, No a Jungkook tam zostáva a k nemu si ide sadnúť Tae. "
V tom momente sa mi rozbúchalo to moje malé srdce a stuhol som pri pohľade na Taeho ako ide ku mne, tak blízko. Sadol si, pozdravil ma a podal mi ruku, ktorú som jemne chytil a pozdravil som ho tiež. Otočil som pohľad na učiteľku a opatrne som sa pozrel zase na Taeho, ktorý si hrýzol peru. Bolo to celkom vzrušujúce, takže som sa na neho usmial a zopakoval jeho gesto. Chytil ma pod lavicou za stehno a zrazu som znervóznel, lebo som zabudol, že som na hodine, tak som mu po ruke ťapol a povedal mu, že sa môžeme porozprávať neskôr.

I need u // TaekookWhere stories live. Discover now