Bölüm 1

15K 518 219
                                    

Yolun sonunun nereye varacağını bilmediğim bir yere gidiyorum. Bu benim hayatımdaki yeni bir perde...

Babamın işi yüzünden gönderiliyordum. Nedenini sorduğumda"Gitmek zorundasın Mia. Herşey güzel olacak"...

Taksi beni uçsuz bucaksız bir yere götürüyordu. Hissediyordum. Bana yaklaşan o kötülük...

Aslında ilk defa babamdan bu kadar uzaklaştım. Bu beni üzüyor. Annemin ölümünden sonra babam dan da ayrılmak... Şoför geldiğimizi söyledi ve indim. Çok büyük bir yalının kapısının önündeydim. Kapı zilini çaldım ve açılmasını bekledim. Ama açan biri gelmedi. Tekrardan kapının zilini çalmak için basmaya çalıştığım anda kapı kendi kendine açıldı. Kimse yoktu. Içeriye girdim ve yalının dışardan göründüğünden daha büyük olduğunu gördüm.

-Kimse yokmu?

-Kimse yokmu?

Birden bir mırıldama sesi. Sese doğru gitmeye başladığımda koltukta uyumuş genç, kızıl saçlı birini gördüm. Yanına gittim.

-Pardon bakar mısınız?

Ses yoktu. İyice yaklaşmıştım. İlk önce uyuyor sanıyordum ama daha fazla yaklaşınca nefes almadığını farkettim. Korkmaya başlamıştım. Yaşayıp yaşamadığını anlamam için kalbini dinledim fakat kalbi atmıyordu. Hemen hastaneyi aramak aklıma geldi. Telaşla telefonumu çıkarmamla birden öldüğünü sandığım kişi telefonumu elimden alıp beni kendine doğru çekti. Şuan üstümdeydi ve bana yemyeşil gözleriyle bakıyordu.

-Ne çok konuşuyorsun. Bir uyutmadın.

Korku dolu gözlerle ona baka kalmıştım.

-Ka.. kal... kalbin atmıyordu.

O an duraksadı ve bana çok dikkatlice baktı.

-Çok güzel kokuyorsun... Kokunu içeriye girer girmez aldım demesiyse boynuma doğru yaklaştı ve derin bir bir nefes aldı.
İçimde birden bir sıcaklığın olduğunu hissettim. Boynumda nefesini hissettim. Tam boynumda ısıracakken;

-William. Dur artık. Kız daha yeni geldi. Ilk günden böyle işlerle uğraşma.

Umursamaz bir havayla

-Offf. Daniel. Rahat bırak beni.

Hızlıca William denilen sapığı üstümden iktirip ayağa kalktım. Biraz utanmış ve korkmuştum. Titrek bir ses tonuyla;

-Si.. Siz kimsiniz? Ben neden buraya gönderildim.

-Merak etme herşeyi anlatıcaz. Sen şimdi yorgunsundur. Iyice bi dinlen.
William seni korkuttusa onun adına özür dilerim. Odan üst katta.

Gözlerimi yere devirerek Daniel'a

-Ben neden burdayım?

-İlk önce odana gidip yerleş daha sonra konuşuruz.

Başımı sallayarak onayladım ve yanlarından ayrıldım.

Odama doğru giderken olanları düşünüyordum da William'ın kokumu çok güzel bulması, nefesiyle beni etkilemeye çalışması ve dişlerinin normal bir insandan daha uzun olması ne oluyor böyle? Ben nasıl bir eve geldim böyle. Baba sen neden beni buraya gönderdin?...

Cezbedici KokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin