Úvod

2.5K 120 0
                                    


Alexandris Lee Queen, je čarodějka a nastoupila do Bradavic, když jí bylo jedenáct let, jako všichni ostatní kouzelníci. K jejímu nesmírnému překvapení byla zařazena do Nebelvíru. Myslela si totiž, že díky své chytrosti zakotví v Havraspáru, stejně jako její matka a teta.

Marion Queenová byla tetou Alex a celé roky jí vychovávala. Otce Alexis nikdy nepoznala, věděla o něm pouze, že to byl nějaký francouz. Maminka jí umřela, krátce po jejich druhých narozeninách.

V Bradavické škole čar a kouzel neměla nejmenší problém s učením, stačilo jí totiž to, co pochytila v hodině. Možná to, jí v kombinaci s její krásou, pár lidí nesmírně závidělo. Nejlepší kamarádku nikdy neměla a ani o ní nestála, byla tak trochu samotářská, ale pro svojí nekonfliktní povahu si rozuměla se všemi. Rychle se skamarádila s chlapci i dívkami, ale jejich společnost nevyhledávala.

Ložnici Alexa sdílela s Lily Evansovou, poměrně ctižádostivou rudovláskou, Joan Richardsonovou, velmi lehkovážnou, nepořádnou světlovláskou ostříhanou na kluka, Melindou Greerovou, chytrou a přátelskou dívkou s lehce nazrzlými vlasy po lopatky a Aronii Douglasovou, afektovanou, dlouhonohou a dlouhovlasou blondýnou.

O kluky nikdy neměla nouzi. Díky jejímu pěknému vzhledu se na ni lepili jako vosa na bonbón. Ona si však vybírala, protože mohla.

Začalo to ke konci čtvrtého ročníku, kdy Alex pomalu dospívala. Jeden sedmák, Jonathan Blake, o ni projevoval zvýšený zájem. Alex se do něj naprosto bezhlavě zamilovala. Sliboval jí věrnou a věčnou lásku a ona mu věřila. Když však nastali prázdniny a Jonathan úspěšně vyšel poslední ročník, začal pracovat a na Alex jaksi zapomněl.

Její sova pokaždé přiletěla bez odezvy na dopisy, které mu denně posílala. Alexis se z toho mohlo rozpuknout srdce. Teta Marion jí poté vyprávěla, že její matka Dorien, umřela na zlomené srdce. Její otec totiž Alexinu matku opustil ještě dřív než se dozvěděl, že spolu budou mít potomka. Dorien ho však bezmezně milovala a věřila, že jí jednou vyhledá a až se dozví, že s ní má dceru, vrátí se k nim. Vydržela to téměř tři roky, kdy se udržovala v marné naději. Po její smrti si Alexis do péče vzala Marion. A tak se Alex zařekla, že nikdy neskončí jako její matka, že ona si srdce zlomit nenechá.

Opak se však stal pravdou. Prázdniny, kdy jí nechal Jonathan, byly nesnesitelné a ty nejhorší, které doposud zažila. Po návratu do Bradavic získala nedůvěru ke všem chlapcům a začala se podle toho také chovat.

Kluci za ní pořád běhali, ale Alex si s nimi hrála a každého opustila dřív než se do něj stačila zamilovat. Byla to taková bradavická femme fatale, dokonce jí začali srovnávat s jejím spolužákem Siriusem Blackem, proslulým školním casanovou. Tohle přirovnání se jí však moc nelíbilo, nechtěla uvěřit a přiznat si, že je jako on.

Sirius Black měl v Bradavicích svojí partičku kamarádů, byly to takový poberti. Patřil do ní oblíbený chytač a kapitán nebelvírského famfrpálového týmu James Potter, který neustále běhal za Lily Evansovou a při každé příležitosti se jí snažil pozvat na rande. Dále pak trochu zakřiknutý nebelvírský prefekt Remus Lupin. A posledním členem jejich nezbedného čtyřlístku byl nikdy se neprojevující, lehce obtloustlý kluk, Peter Pettigrew.

Sirius byl výrazně hezký, chytrý a vysoce sebevědomý. Žádnou sukni v Bradavicích nenechal jen tak. U Alex to také kdysi zkoušel, ale pokaždé narazil na odmítnutí. Sirius nebyl dobývač dívčích srdcí, raději měl když za ním dívky samy chodily a tak Alexis po několika nevydařených pokusech nechal na pokoji.

Alex tuhle povedenou čtveřici brala jako přitroublé spolužáky. V podstatě jí nevadili, samozřejmě občas jí lezl na nervy James se svými neustálými výlevy lásky k Lily, se kterou při vyučování většinou seděla v lavici a tak to musela poslouchat. Také Siriusovi věčné milostné avantýry, se kterými měl potřebu se podělit s ostatními kdykoliv a kdekoliv dostatečně hlasitě. V neposlední řadě i jejich, někdy nemístné, vtípky na ostatních studentech. Nejčastěji na těch zmijozelských a to především na jednom černovlasém, podivínském chlapci, Severusi Snapeovi. Byla to však jejich věc. Alex nebyla jako Lily, která se většinou zastávala hlavně Severuse a tím možná kluky ještě víc podněcovala k tomu, aby ho dál zlobili, škádlili a posmívali se mu.

Alexandris se i přes veškerou snahu nevměšovat se do života bradavickým záškodníkům stal osudný její šestý ročník, kdy se souhrou několika událostí více sblížila se Siriusem Blackem a tím si život převrátila naruby.

Black Queen aneb Siriusova KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat