3. Pokažené rande

1.6K 96 2
                                    


Šestý ročník nebyl nějak zvlášť náročný. Zkoušky NKÚ již měli za sebou a OVCE je čekali až příští rok. V červnu budou skládat jen obyčejné závěrečné zkoušky. V podstatě se tedy studenti šestých ročníku nemuseli ničím stresovat. A měli tím pádem i více času.

Alexis ten čas využívala nejčastěji ke schůzkám s různými chlapci. Od začátku školního roku měla již tři rande. První bylo s jedním sedmákem z mrzimoru. Ale už po prvním týdnu Alex věděla, že to nemá cenu. Gavin byl sice moc pěkný, ale tupý jak poleno. Neměli si prakticky co říct, i když za ten týden si moc nepovídali, spíše dělali jiné věci. Ale ani to Alexis nějak neuspokojovalo.

Druhým chlapcem byl Gilbert také ze sedmého ročníku mrzimoru. S tím si našla společné téma nejen k hovoru a docela jim to klapalo. Alex s ním vydržela její pověstné dva měsíce a potom se s ním musela rozejít. Měla strach. Obrovský strach, že se zamiluje a to rozhodně nechtěla.

Rozptýlit jí pomohl třetí kluk. Jmenoval se Alan a patřil do Zmijozelu. Chodil teprve do pátého ročníku. Alexis si s ním nejprve rozuměla, ale jak se později ukázalo Alan byl pravý Zmijozel. Lstivý, neupřímný, mazaný a ctižádostivý. Také přímo nesnášel nečistokrevné studenty a to se Alex nelíbilo. Navíc jen velmi málo dávala šanci někomu kdo byl mladší než ona. Z těchto důvodů po dvou týdnech jejich vztah ukončila.

Teď už však byla půlka listopadu za nimi a Alexis se ve stínu zapadajícího slunce nechala něžně líbat od svého nového přítele, Todda McRavena, na vrcholku astronomické věže. Byla to taková romantická atmosféra, kterou měla docela ráda. Příjemný podzimní větřík si při tom jemně pohrával s jejich vlasy a plášti co měli na sobě. Tiskli se jeden k druhému co to šlo a Alex jako obvykle nepatrně lechtalo okolo žaludku. Byl to celkem zvláštní pocit, nikdy však přesně nevěděla jestli je to jen z té výšky nebo jestli to je z jejího doprovodu.

Měli spolu s Toddem už druhé rande. Podle Alexandris bylo druhé rande mnohem lepší než to první a zároveň třetí. Na druhé schůzce jste se stále ještě oťukávali, udržovali si mezi sebou nějaké magické napětí a vzrušení, ale přitom už si k sobě dovolili víc než napoprvé.

Todd jí právě rukama hladil po jejich bocích, když najednou uslyšeli dusavé kroky, hlasitý hovor a veselí smích. Do jejich soukromí naráz vpadl Sirius Black s nějakou dívkou, ve které Alex vzápětí poznala spolužačku Ronnu z Havraspáru.

Oba příchozí se překvapeně zarazili. Alex se neochotně odtáhla od Todda a nahněvaně se na Siriuse zamračila. Ten ji oplácel úplně stejným výrazem. Sirius zřejmě nepočítal, že by tu někdo mohl být. Vlastně je dost zvláštní, že se Alex a Sirius potkali na Astronomické věži až v šestém ročníku. Bylo to totiž oblíbené místo na rande pro oba dva.

„Jejda tady už je obsazeno," prolomila Ronna chvilku trapného ticha a všichni přítomní se na ni obrátili.

Sirius se vzpamatoval, potřásl hlavou a zároveň se otočil čelem k Alex, popuzeně se jí zadíval přímo do očí. „Hele Královno, tohle je naše místo."

Alexa přimhouřila oči a v hraném překvapení se rozhlédla kolem sebe. „Páni, Blacku, já ale nikde nevidím nápis BLACKOVO. Nebo si to tu snad značkuješ?" ušklíbla se posměšně a Todd pobaveně vyprskl smíchy.

Sirius na oba shovívavě pohlédl. „Tak jsme se pobavili a teď vážně Queenová. Běžte si někam jinam, tady je to naše."

„Tak to těžko, my tu byli první!" Alex si rezolutně založila ruce na prsou a nehodlala se ze svého místa pohnout ani o milimetr.

Sirius se přezíravě ušklíbl. „No, jak chceš Queenová..." Popadl Ronnu za ruku, přitáhl si ji do náruče a začal ji vášnivě líbat. Dával si při tom záležet na otravných mlaskavých zvucích. A jak Sirius doufal Alex se pekelně naštvala.

„Jsi fakt trapnej Blacku," Alex si znechuceně odfrkla a Sirius se triumfálně uculil. „Dokázal bys člověku zkazit i špatnou náladu," s těmito slovy Alexis s Toddem opustili Astronomickou věž.

Rychlou chůzí zamířila ven z hradu na školní pozemky, Todd jí sotva stačil. Zastavila se až u Černého jezera a zprudka se vydýchávala.

„Co si o sobě vlastně myslí ten idiot?" rozčilovala se Alex.

„Zlato, zapomeň na něj. Pojď raději ke mně, nebudeme si kvůli takové maličkosti kazit naši schůzku," snažil se ji uklidnit Todd a natáhl k ní ruku.

Alex však jeho napřaženou dlaň okázale ignorovala a jako by ho ani neslyšela. „Sám jsi to přeci viděl, my jsme tam byli první a on si tam napochoduje jako by mu to tam patřilo, nebo co," prskala naštvaně  a neklidně začala přecházet sem a tam.

Todd si povzdechl. „Alex prosím, nemysli na Siriuse a-"

„Já na Siriuse nemyslím!" skočila mu do řeči. „Na toho namyšleného frajera... Ale musíš uznat, že tohle je mu podobné. Pan Black a jeho nemožné nafoukané chování... Nedělá nic jiného než to, že někde honí sukně. Vždyť tohle už je letos snad jeho pátá dívka."

Přestala pochodovat a ohlédla se na Todda, protože už byl delší dobu zticha. Měl založené ruce na prsou a tvářil se nakrknutě. „Co je?" optala se nechápavě Alexis.

„Promiň Alex, myslím, že dnes bychom měli už jít. Jsi rozčílená a zřejmě už na mě nemáš náladu," Todd se otočil a vyšel zpátky k hradu.

„Počkej Todde! Kdy se opět sejdeme?"

„No," protáhl Todd a nervózně na ní pohlédl. „Myslím, že by sis prvně měla uvědomit jestli se moc nezajímáš o Siriuse. Přijde mi totiž, že jsi jím tak trochu posedlá-"

„Ne, to nejsem!" bránila se.

„Alex, viděl jsem jak tě to rozhodilo. Jak ses rozčílila. Prostě si to nebyla ty," pokrčil rameny. „Prosím, ber to jako přátelskou radu. Možná bys teď nějaký čas měla zůstat sama a pořádně si promyslet co vlastně chceš a proč tohle všechno děláš."

Todd tam Alex nechal stát v hlubokém zamyšlení. Uvažovala o jeho slovech. To, že jí někdo řekl pravdu do očí jí zasáhlo. Ten fakt jí naráz udeřil jako facka na tvář. Cítila se trochu trapně a provinile. Todd měl samozřejmě pravdu. Vlastně by si opravdu měla ujasnit co chce. Nikdy neměla vážnou známost a upřímně se toho bála. Měla strach z lásky, skoro až panický děs ze zamilování. Navíc skutečně netušila proč jí tak rozhodil Sirius se svou další dívkou.

A tak si Alexandra vzala Toddova slova k srdci a od jejich rande všechny další nápadníky odmítala a zůstávala sama.

Black Queen aneb Siriusova KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat